ФорумОбсъждане на жалбиЗакъснения на изплащанията на Vulkan Vegas

Закъснения на изплащанията на Vulkan Vegas

преди 2 години от zlojdux
|
3478 преглеждания 17 отговора |
|
преди 2 години

Vulcan Vegas отнема време за теглене на средства. Кой е преживял това?

Автоматичен превод:
zlojdux
преди 2 години

Здравейте, виждам, че сте подали жалба, което е чудесно и достатъчно за сега. Съгласен съм с Кристина, добре е да изчакате още малко, когато са минали поне две седмици, откакто сте поискали тегленето. Vulkan Vegas Casino има добра репутация на нашия уебсайт, както можете да видите тук . Ако всичко е наред от ваша страна, тогава не би трябвало да има проблем с изплащането на парите ви. Тук можете също да видите, че казиното се грижи за играчите и случаите са разрешени. Надявам се всичко да се реши във ваша полза.✨

file

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Magda
преди 2 години

Чакам и чакам, и всички срокове излязоха, какво да правя пак, чакам.

Автоматичен превод:
zlojdux
преди 2 години

Здравейте,

както каза Магда, просто изчакайте малко. Таймерът за оплакване вече показва 2 дни и 10 часа, ако казиното ви изпрати печалбите дотогава, проблемът е решен.

Ако не, тогава се намесва екипът за жалби.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Виждам, разбирам, чакаме.

Автоматичен превод:
zlojdux
преди 2 години

Това е прилично казино, така че предполагам, че те ще се отнесат справедливо с вас и ще освободят тегленето, ако отговаряте на всички условия.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Какво означава да завършиш? Играя по всички правила и условия.

Автоматичен превод:
zlojdux
преди 2 години

Това означава, че ако играете по правилата и отговаряте на всички условия, казиното има добра репутация, така че тегленето трябва да бъде изпълнено.

Предполагам, че имаме работа с проблема с преводача. 🙂

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Е, дори да е проблем на преводач, пак е проблем на казино, хората да не страдат и да си развалят нервите заради това, както се казва.

Автоматичен превод:
zlojdux
преди 2 години

Здравейте, току-що проверих оплакването ви. Изглежда наистина има проблем с превода. Но по отношение на вашите пари сега всичко е наред, нали?

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Magda
преди 2 години

Добро утро. Да, получих първия превод, чакам втория.

Автоматичен превод:
zlojdux
преди 2 години

Здравейте,

ще видиш? Казах ви, че в казино с толкова добра репутация е само въпрос на време 🙂.

Обикновено колкото повече тегления се извършат наведнъж, тъй като общата сума е по-висока, толкова по-дълго време отнема да продължите.

Колко тегления остават, моля? Моля, обърнете внимание, че даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с тегленията за проверка, така че ако това се случи отново и се надявам, че няма да стане, моля, опитайте се да бъдете малко по-търпеливи.

🙏


Автоматичен превод:
преди 2 години

Е, както и да е, чаках от много време и наистина не ми харесва.

Дължи още 400 евро.

Автоматичен превод:
zlojdux
преди 2 години

Разбира се, опитайте друго казино, ако това не ви харесва. 🙂

Всяко казино има своите плюсове и минуси, така че от вас зависи да намерите идеалното.

Бих казал, че е добре, че сега знаете, че казиното само плаща, останалото зависи от вас.


Автоматичен превод:
zlojdux
преди 2 години

Не се притеснявайте, аз също играя на този сайт и парите идват, но наистина има закъснения в тегленето, моля, имайте предвид, че като че ли тегленето на средства се извършва в работни дни. Въпреки че всичко зависи от сумата на теглене на сайта, има определени условия и всичко зависи от сумата на вашето теглене, що се отнася до мен, казиното е честно и не можете да се притеснявате за изплащането file

Автоматичен превод:
zlojdux
преди 2 години

Опитайте се да се свържете с чата за поддръжка и да изясните причината за забавянето, посочете им параграфа от правилата, за който може да има максимален период за проверка на акаунт и т.н.

Автоматичен превод:
matrosov033
преди 2 години

Това е добро предложение, въпреки че смятам, че казиното не забавя всички тези плащания нарочно, някакъв вид технически проблеми бяха споменати в свързана дискусия за казино. Страхувам се, че в този случай цитирането на правилата няма да помогне 🙁.

Сигурен съм, че казиното ще плати в крайна сметка.

Автоматичен превод:
matrosov033
преди 2 години

Благодаря ви много, че споделихте историята на тегленията си, мисля, че това е чудесен начин да подкрепите играчи в такава неприятна ситуация.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини