Здравейте, виждам, че сте подали жалба, което е чудесно и достатъчно за сега. Съгласен съм с Кристина, добре е да изчакате още малко, когато са минали поне две седмици, откакто сте поискали тегленето. Vulkan Vegas Casino има добра репутация на нашия уебсайт, както можете да видите тук . Ако всичко е наред от ваша страна, тогава не би трябвало да има проблем с изплащането на парите ви. Тук можете също да видите, че казиното се грижи за играчите и случаите са разрешени. Надявам се всичко да се реши във ваша полза.✨
Hello, I see you submitted a complaint what is great and enough for now. I agree with Kristina , it is good to wait a little longer when it is at least two weeks since you have requested the withdrawal. Vulkan Vegas Casino has a good reputation on our website as you can see here. If everything is in order on your side, then there should be no problem with paying out your money. Here you can also see that casino cares about the players and cases are solved. I hope everything will be resolved in your favor.✨
Чакам и чакам, и всички срокове излязоха, какво да правя пак, чакам.
I'm waiting and waiting, and all the deadlines have come out, what to do again, I'm waiting.
Жду и жду а все сроки вышли что делать опять жду.
Здравейте,
както каза Магда, просто изчакайте малко. Таймерът за оплакване вече показва 2 дни и 10 часа, ако казиното ви изпрати печалбите дотогава, проблемът е решен.
Ако не, тогава се намесва екипът за жалби.
Hello,
as Magda mentioned, just wait a bit. The complaint timer now shows 2 days and 10 hours, if the casino sends you the winnings by then, the problem is solved.
If not, then the complaint team steps in.
Това е прилично казино, така че предполагам, че те ще се отнесат справедливо с вас и ще освободят тегленето, ако отговаряте на всички условия.
It's a decent casino, so I guess that they will treat you fairly and release the withdrawal if you meet all conditions.
Какво означава да завършиш? Играя по всички правила и условия.
What does it mean to complete? I play by all the rules and conditions.
Что значит выполните?Я играю по всем правилам и условиям.
Това означава, че ако играете по правилата и отговаряте на всички условия, казиното има добра репутация, така че тегленето трябва да бъде изпълнено.
Предполагам, че имаме работа с проблема с преводача. 🙂
It means that if you play by the rules and met all conditions the casino has a good reputation so the withdrawal should be fulfilled.
I guess we're dealing with the translator issue. 🙂
Е, дори да е проблем на преводач, пак е проблем на казино, хората да не страдат и да си развалят нервите заради това, както се казва.
Well, even if it's a translator's problem, it's still a casino problem, people shouldn't suffer and spoil their nerves because of this, as they say.
Ну даже если это проблема переводчика, то это всё равно проблемма казино люди не должны из-за этого как говориться страдать и портить нервы.
Здравейте, току-що проверих оплакването ви. Изглежда наистина има проблем с превода. Но по отношение на вашите пари сега всичко е наред, нали?
Hi, I just checked your complaint. It seems there is translation issue indeed. But regarding your money is everything alright now, isn't it?
Добро утро. Да, получих първия превод, чакам втория.
Good morning. Yes, I received the first transfer, I'm waiting for the second one.
Доброе утро.Да первый перевод получил жду второй.
Здравейте,
ще видиш? Казах ви, че в казино с толкова добра репутация е само въпрос на време 🙂.
Обикновено колкото повече тегления се извършат наведнъж, тъй като общата сума е по-висока, толкова по-дълго време отнема да продължите.
Колко тегления остават, моля? Моля, обърнете внимание, че даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с тегленията за проверка, така че ако това се случи отново и се надявам, че няма да стане, моля, опитайте се да бъдете малко по-търпеливи.
🙏
Hello,
you see? I told you that in a casino with such a good reputation it's just a question of time 🙂.
Usually, the more withdrawals are submitted at once, because the total amount is higher, the longer time it takes to proceed.
How many withdrawals left, please? Kindly note that we allow casinos 14 full days to proceed with the verification withdrawals, so if this happens again and I hope it won't, kindly try o be a little more patient.
🙏
Е, както и да е, чаках от много време и наистина не ми харесва.
Дължи още 400 евро.
Well, anyway, I've been waiting for a very long time and I really don't like it.
Another 400 euros owe.
Ну всё равно я очень долго ждал и это очень мне не нравится.
Ешё 400 евро должны.
Разбира се, опитайте друго казино, ако това не ви харесва. 🙂
Всяко казино има своите плюсове и минуси, така че от вас зависи да намерите идеалното.
Бих казал, че е добре, че сега знаете, че казиното само плаща, останалото зависи от вас.
Sure thing, try a different casino if you don't like this one. 🙂
Every casino has its own pros and cons, so it is up to you to find the perfect one.
I'd say that is good that now you know that the casino just pays, the rest is up to you.
Не се притеснявайте, аз също играя на този сайт и парите идват, но наистина има закъснения в тегленето, моля, имайте предвид, че като че ли тегленето на средства се извършва в работни дни. Въпреки че всичко зависи от сумата на теглене на сайта, има определени условия и всичко зависи от сумата на вашето теглене, що се отнася до мен, казиното е честно и не можете да се притеснявате за изплащането
Do not worry, I also play on this site and the money comes, but there are really delays in the withdrawal, please note that, as it were, the withdrawal of funds takes place on working days. Although it all depends on the amount of withdrawal on the site, there are certain terms and everything depends on the amount of your withdrawal, as for me, the casino is honest and you can not worry about the payout
Не переживайте я так же играю на этом сайте и деньги приходят, но бывают действительно задержки по выводу учтите что как бы вывод средств происходит в рабочие дни. Хотя все зависит от суммы вывода на сайте есть определенные сроки и все зависит от суммы вашего вывода, как по мне казино честное и можите не волноваться за выплату
Опитайте се да се свържете с чата за поддръжка и да изясните причината за забавянето, посочете им параграфа от правилата, за който може да има максимален период за проверка на акаунт и т.н.
Try to contact the support chat and clarify for what reason the delay occurs, indicate to them the paragraph of the rules for which there may be a maximum period for checking an account, etc.
Попробуйте обратиться в чат поддержки и уточнить по какой причине происходит задержка укажите им пункт правил по которым может быть максимальные сроки проверки аккаунта, и.т.д.
Това е добро предложение, въпреки че смятам, че казиното не забавя всички тези плащания нарочно, някакъв вид технически проблеми бяха споменати в свързана дискусия за казино. Страхувам се, че в този случай цитирането на правилата няма да помогне 🙁.
Сигурен съм, че казиното ще плати в крайна сметка.
That's a good suggestion, though I feel that the casino is not delaying all those payments on purpose, some sort of technical problems were mentioned in a related casino discussion. In this case, quoting the rules would not help 🙁, I'm afraid.
I'm sure that the casino will pay eventually.
Благодаря ви много, че споделихте историята на тегленията си, мисля, че това е чудесен начин да подкрепите играчи в такава неприятна ситуация.
Thank you very much for sharing your withdrawal history, I think it's a great way to support players in such an unpleasant situation.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.