Здравейте. Съжалявам за вашата ситуация. Постъпили сте правилно, като подадете жалба тук с нашия екип, която, разбира се, е безплатна. Надявам се, че ще могат да ви помогнат, особено ако сте направили всичко както трябва, както ви каза екипът за поддръжка на това казино и изпрати искането за закриване на акаунта ви по имейл.
Само внимавайте да не попаднете на някакви измамни предложения от потребители; не сме напълно сигурни какъв вид помощ предоставят, както можете да прочетете в публикацията по-горе от Aldrigspela .
Hello. I am sorry about your situation. You have done the right thing to submit a complaint here with our team, which is, of course, free of charge. I hope they will be able to help you out, especially if you have done everything right as the support of this casino told you and sent the request to close your account by email.
Just please be careful not to fall for any dodgy offers from users; we are not completely sure what kind of help they provide, as you can read in the post above from Aldrigspela.
Автоматичен превод: