ФорумОбсъждане на жалбиЗагубени часове игра (и победи)??

Загубени часове игра (и победи)??

преди 12 месеца от oalq72
|
1798 преглеждания 3 отговора |
|
преди 12 месеца

Възможно ли е онлайн казино слот игра да загуби връзка с казиното, но играта изглежда да продължи нормално? Или иначе как може да се случи тази ситуация?


Играх в един сайт за няколко часа и след някои възходи и падения спечелих добра сума. Когато отидох да изтегля парите (чрез щракване върху началната страница на казиното в браузъра), трябваше да вляза отново в сайта на казиното, сякаш беше загубил връзката. След като влезете, балансът на акаунта беше много по-малък, отколкото в играта и когато погледнахте историята на акаунта, часовете игра липсваха. Последната игра, която бях играл с часове, включително голямата победа, не се виждаше никъде.


Поддръжката на казиното не помогна наистина, те също не можаха да видят скорошната активност. Те просто казаха, че не е възможно, тъй като играта спира, когато загуби връзка.



Автоматичен превод:
oalq72
преди 12 месеца

Здравейте, за какво казино говорите? Прочетох ситуацията, в която се намирате, и със сигурност не бих искал да попадна в нея, ако трябва да съм честен. Имате ли екранни снимки или доказателства за това какъв е бил балансът ви, преди да се наложи да влезете? Също така е странно, че не можете да видите цялата история на игрите.

Въпреки това бих ви препоръчал да подадете жалба и въпреки че не съм сигурен докъде ще стигнете, ако нямате нищо, което да потвърди вашата ситуация.

Кажи ми.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 12 месеца

Благодаря Ви за отговора. Опитвах се да намеря опит за това или подобни събития, но не намерих много. Поне казиното (igni) сега твърди, че го разследва. За съжаление не направих екранни снимки, така че не изглежда много добре за мен. Все пак бих си помислил, че доставчикът на игри има някакви регистрационни файлове за цялата дейност, дори и да не се показва в казиното.

Автоматичен превод:
oalq72
преди 11 месеца

Жалко, че нямате екранни снимки, защото биха били много полезни. Става дума обаче за казино Ignition или някое друго казино, защото не намерих казино Igni в нашата база данни.

Що се отнася до казината, които разследват този проблем, мисля, че е добре поне да се опитат да направят това. Чувствайте се свободни да ни уведомите как върви и дали сте получили нова информация. Ще чакам. 🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини