ФорумОбсъждане на жалбиЗабавяне на тегленето в 888casino

Забавяне на тегленето в 888casino

преди 2 месеца от wakoreleon30
|
581 преглеждания 1 отговор |
|
Добавете пост
преди 2 месеца

На 15 август направих теглене на 6000,06 евро чрез банков превод. Минаха три седмици и не съм получил плащането си, свързах се с 888 за обслужване на клиенти само за да ми кажат, че преводът е направен и трябва попитах в моята търговска банка, което направих и ми казаха, че все още няма извършени преводи към моята сметка. Продължих да изпращам имейл до техния (888) екип за транзакции само за да ми кажат, че проблемът ми ще бъде проучен и те ще се свържат с мен. ...засега все още чакам техния отговор и моето плащане.

Автоматичен превод:
wakoreleon30
преди 2 месеца

Виждам, че чакате това теглене наистина дълго време.

Мога ли да попитам дали вашият акаунт е напълно верифициран в това казино и дали сте имали успешно теглене там преди?

Предлагам ви да подадете жалба тук, за да може нашият екип да има шанс да проучи въпроса и да стигне до решение.

За да направите това, моля, следвайте тази връзка и ни уведомете как върви и ако имате нужда от друга помощ.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини