ФорумОбсъждане на жалбиЗабавено теглене и липса на комуникация от Casinostugan

Забавено теглене и липса на комуникация от Casinostugan

преди 6 месеца от eli1
|
1225 преглеждания 3 отговора |
|
преди 6 месеца

Здравей Казино Гуру,


Пиша ви с въпрос относно забавено теглене от Casinostugan. За сума от 10 411 SEK в Casinostugan и поисках тегленето на 27 април. Въпреки че изминаха повече от пет дни, откакто поисках тегленето, все още не съм получил потвърждение или актуализация от Casinostugan.


Опитах се да се свържа с отдела за обслужване на клиенти на Casinostugan, но те не успяха да ми дадат ясна информация защо тегленето е забавено или кога мога да очаквам да го получа. Въпреки че поисках актуализация, не получих отговор, който да ми даде яснота относно ситуацията.


Разбирам, че тегленията могат да отнемат известно време, но липсата на комуникация и информация от страна на Casinostugan е обезпокоителна. Като играч очаквам да бъда информиран за моите транзакции и да ми бъде казано защо има забавяния.


Надявам се, че вие от Casino Guru можете да ми помогнете да изясня тази ситуация и че можете да помогнете да се свържем с Casinostugan за разрешаване на проблема. Ще бъда благодарен за всяка помощ, която мога да получа, за да се уверя, че тегленето ми се обработва правилно и че получавам печалбите си без неоправдано забавяне.


Благодаря ви за вниманието и очаквам с нетърпение да чуя мнението ви по този въпрос.

Автоматичен превод:
eli1
преди 6 месеца

Здравейте, виждам, че имате проблем с тегленето, който продължава от няколко дни и казиното не ви е дало ясна причина защо това е така, което е жалко, защото със сигурност би било полезно.

Както и да е, потвърдихте ли успешно акаунта си тук? Също така е важно да кажем, че даваме на казината 14 дни да разрешат този процес и ако не го направят, тогава ще се опитаме да се свържем с казиното.

Също така ще ви попитам дали сте играли с някакъв бонус или не?

Ще видим обаче какво ще се случи и дали нещата ще се раздвижат или казиното няма да отговори.

Пожелавам ви да разрешите това възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте,


Благодаря ви за съобщението и за това, че отделихте време да се справите с проблема ми.


Всъщност се свързах с мен от отдела за оплаквания на Casino Guru и ме информираха, че трябва да изчакам 14 дни, преди да подам жалба. Затова възнамерявам да изчакам, докато изтече това време, преди да предприема по-нататъшни действия. Ако все още не получа отговор от Casinostugan след този период, ще се свържа отново с вас за допълнителна помощ.


Относно въпроса ви относно проверката на акаунта, всъщност се опитах да се свържа с отдела за обслужване на клиенти на Casinostugan и попитах дали имат нужда от някакъв вид проверка от моя страна. Те обаче ме информираха, че в момента не се изисква проверка.


За да отговоря на втория ви въпрос, не, не съм играл с никакви бонуси през времето си в Casinostugan.


Наистина оценявам бързия ви отговор и помощта ви по този въпрос. За мен е много ценно да получавам подкрепа и насоки в този процес.


Благодаря отново за всичко.

Автоматичен превод:
eli1
преди 6 месеца

Няма за какво, ние се опитваме да помогнем на всеки играч в неговата ситуация, ако можем.

Също така ви благодаря, че отговорихте на въпросите ми и що се отнася до проверката, тя не винаги е необходима за казината. През повечето време е при първото теглене, но не винаги е правило.

Както и да е, те определено биха могли да използват причина, поради която все още не сте получили парите, но тъй като нямате нищо, просто ще трябва да имаме търпение и да изчакаме, за да видим как ще се развият нещата.

Разбира се, можете да уведомите мен и екипа за оплаквания за всякакви промени.

Стискам палци да се оправи и да си вземеш парите.

Късмет. ☘️

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини