НачалоФорумОбсъждане на жалбиWinzter Casino - Измамни такси и други проблеми

Winzter Casino - Измамни такси и други проблеми

преди 1 месец от yoyeli
|
908 преглеждания 18 отговора |
|
преди 1 месец

Здравейте гурута и колеги комарджии!


Депозирах на уебсайта www.winzter.com за общо 190 евро с моята дебитна карта в четвъртък. Веднага, когато играх, забелязах, че игрите се държат странно. Размерите на залозите в някои Play n Go игри не бяха това, с което съм свикнал, и никоя от игрите не показваше RTP в своите информационни подкани, както правят на почти всички уебсайтове.


Загубих парите за миг, но хей, такъв е животът. Поради подозренията си затворих акаунта същия ден и продължих живота си.


Но сега, в събота, ме таксуваха за ДОПЪЛНИТЕЛНИ СТО ЕВРО, като получателят беше ALIHSAN GLOBAL VENTURE, някакъв вид нигерийски продавач на книги (не спортни залагания или залагания, истински книги, както в романите). Това е същото име, което се появи на моите депозити. Това е толкова сенчесто, колкото може да бъде.


Казиното изглежда спира и се съмнявам, че някога ще получа парите си отново. Твърди се, че това казино е лицензирано в Коста Рика и все още не е на Guru. Исках да повиша осведомеността и да разкажа за моето тъжно преживяване. Има ли начин да подадете жалба или да потърсите справедливост?


РЕДАКТИРАНЕ: Изглежда, че съм блокиран от участие в чат на живо. Истински гладко. Службата за поддръжка на клиенти също се опитва да игнорира имейлите ми. Е, ако една компания използва нигерийска компания като параван за пране на пари, можете да сте почти сигурни, че не са законни. Наистина бих искал парите си, но изглежда малко вероятно.


РЕДАКТИРАНЕ 2: https://alihsanglobal.co/ е компанията, която използват като получател на пари в Winzter. Уебсайтът не изглежда като такъв, който легитимен бизнес би използвал; това очевидно е някакъв вид и повдига доста големи въпроси относно самото казино.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

При разследването на казиното открих, че множество сайтове твърдят, че са лицензирани с Anjouan Gaming License. Това просто не е вярно; те предоставят номер на лиценз, който не съответства на формата, с който са форматирани лицензите на Anjouan, нито го има някъде в регистъра. Това може много да е измамно казино, което иска да спечели бързи пари, като измами хората от техните трудно спечелени пари. Ще продължа да докладвам, когато и ако сагата продължи.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

https://alihsanglobal.co/


Струва ми се много подозрително, че използват тази фирма като получател на пари. Няма нищо общо с хазарта и изглежда като нищо повече от параван за пране на пари или извършване на измама в Нигерия. Искам да обърна внимание на това на другите, за да не свършат като мен. Надявам се тази тема да се появи в резултатите от търсенето, когато хората Google Winzter. Компанията Rabocse Sociedad de Responsibilidad Limitada също не се намира никъде в интернет. Това е призрак на компания, спомената накратко на партньорски уебсайт, нищо повече.


Надявам се Guru да прегледа сайта, така че аз също да мога да направя публично оплакване и да повиша още повече осведомеността, в случай че парите ми не бъдат върнати.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Другата компания получател на пари, която изглежда използват, е Digi Cloud Lusaka, вероятно в Замбия.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

https://casinoguru-en.com/seven-casino-review#tab=js-tab-detail-homepage


По-нататъшни разследвания, които направих, доказват, че Seven Casino, което изглежда е добре известно измамно казино, днес се управлява от същата група, която отговаря за Winzter.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Казват ми да имам търпение, когато това наистина е въпрос на _моите пари_, по никакъв начин не техните. Напълно сериозно съм готов да изпратя държавни служители в тяхната нигерийска фиктивна компания, ако не си получа парите. Попитах Play n Go относно валидността на техните игри на този уебсайт.

Автоматичен превод:
yoyeli
преди 1 месец

здравейте

Успяхте да изберете казино, с което не сме запознати, много благодаря за допълнителния съвет.

Мога ли да знам на какъв етап сте в момента с доставчика на играта, моля?

Относно възстановяването, не бих очаквал парите, депозирани в четвъртък, да бъдат възстановени през уикенда, например. Също така мисля, че трябва да се опиташ да облекчиш стреса по някакъв начин.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Да, малко ме е срам. Трябваше да знам от факта, че не е в списъка от вас, момчета, че ще последват проблеми. Е, исках да го споделя тук, тъй като смятах, че това може да е най-добрата платформа за предупреждение или информиране, както и да ви накарам да ускорите!


Така че не искам връщане на депозитите си. В допълнение към депозитите (депозирах в четвъртък), операторът дебитира картата ми за допълнителни 100 евро неочаквано в събота. Имайте предвид, че вече бях затворил акаунта си преди няколко дни. Това определено е незаконно таксуване и бих предположил, че ще реагират _незабавно_ и ще се ядосат адски много, защото наистина щях да имам нужда от 100 евро и те бяха взети против волята ми без предупреждение.


Операторът ми казва, че "те проверяват с платежния процесор", но ми е трудно да повярвам в това. Умишлено ми откраднаха картата и се опитват да се измъкнат.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Да, това е практиката на някои казина, те автоматично го вземат, без да сте дали съгласието си. Избягвайте тези ... кое е вашето казино? LP

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Сериозно имам нужда от моите 100 евро и не се регистрирах, за да ми ги вземат по прищявка. Това казино е напълно безполезно. Всяко нормално казино веднага би върнало парите, взети при двойна такса.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Да, малко ме е срам. Трябваше да знам от факта, че не е в списъка от вас, момчета, че ще последват проблеми. Е, исках да го споделя тук, тъй като смятах, че това може да е най-добрата платформа за предупреждение или информиране, както и да ви накарам да ускорите!


Така че не искам връщане на депозитите си. В допълнение към депозитите (депозирах в четвъртък), операторът дебитира картата ми за допълнителни 100 евро неочаквано в събота. Имайте предвид, че вече бях затворил акаунта си преди няколко дни. Това определено е незаконно таксуване и бих предположил, че ще реагират _незабавно_ и ще се ядосат адски много, защото наистина щях да имам нужда от 100 евро и те бяха взети против волята ми без предупреждение.


Операторът ми казва, че "те проверяват с платежния процесор", но ми е трудно да повярвам в това. Умишлено ми откраднаха картата и се опитват да се измъкнат.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Скъпи йойели,

Мисля, че нямате много причини да се срамувате! Толкова се радвам, че оценявате толкова високо ревютата за казиното на Casino Guru, но съм сигурен, че би било честно да кажа, че дори едно ново казино, което все още не е прегледано, все още може да бъде добро и честно. Все още не сме имали възможност да разгледаме сайта.

Така че, моля, не бъдете толкова сурови към себе си. 🙏

Въпреки това бих бил изключително загрижен, ако казиното ви таксува след закриване на акаунта ви, тъй като смятам, че това е много необичайна практика.

Сътрудничеството с платежния процесор е най-обичайният начин на действие; поне това има смисъл за мен. Но както казах, изглежда като много необичайна форма на принудителен депозит.

Съжалявам да видя, че се нуждаете от парите толкова спешно, тъй като се страхувам, че решението няма да бъде толкова бързо. Това почти никога не е така, ако казиното разчита на доставчик на плащания трета страна.


Моля, изчакайте и ме актуализирайте ежедневно; Искам да поддържам връзка, за да ти покривам гърба, ако е необходимо.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Сериозно имам нужда от моите 100 евро и не се регистрирах, за да ми ги вземат по прищявка. Това казино е напълно безполезно. Всяко нормално казино веднага би върнало парите, взети при двойна такса.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Бих казал, че само казината, които сами обработват всички финансови транзакции, могат да направят това незабавно. И все пак, разбира се, разбирам общото послание и съм съгласен, че това наистина е трудна ситуация!

За съжаление при такива обстоятелства разполагаме и с много ограничени инструменти за ускоряване на разрешаването.

Автоматичен превод:
ringo555
преди 1 месец

Здравейте, не съм сигурен дали разбрах правилно въпроса ви. Ако обаче въпросното казино предизвика интереса ви, можете да намерите връзката в първата публикация под името на темата:

„Winzter Casino – измамни такси и други опасения"

Съгласен съм, че не изглежда много уверен в този момент...

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Уважаема Радка,


вчера казиното ми изпрати имейл, в който се твърди, че вече са ми изплатили пълното възстановяване на 100 евро измамна такса. Казаха ми да изчакам 14 дни, за да се изчисти възстановяването на сумата по кредитната карта. Работата е там, че не използвах кредитна карта, а дебитна карта и възстановяванията по този конкретен метод трябва да бъдат изчистени след около 2 дни. Ще видим, но изобщо не се надявам. Отново и отново съм искал разписка или доказателство, че са платили възстановяването, но те не успяват да ми го изпратят. Наистина съм скептичен относно това.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Казиното отказва отново и отново да ми даде разписка или потвърждение за успешна транзакция за възстановяване. Дават ми неясни отговори, без да разкриват напълно дали сделката наистина е извършена или не.


отвратително. Ще ви държа в течение.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Уважаема Радка,


вчера казиното ми изпрати имейл, в който се твърди, че вече са ми изплатили пълното възстановяване на 100 евро измамна такса. Казаха ми да изчакам 14 дни, за да се изчисти възстановяването на сумата по кредитната карта. Работата е там, че не използвах кредитна карта, а дебитна карта и възстановяванията по този конкретен метод трябва да бъдат изчистени след около 2 дни. Ще видим, но изобщо не се надявам. Отново и отново съм искал разписка или доказателство, че са платили възстановяването, но те не успяват да ми го изпратят. Наистина съм скептичен относно това.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравей yoyeli!

Възможно ли е това да е просто неправилно име на опцията за плащане? За много хора почти няма разлика между дебитна и кредитна карта. Обмислете възможността преводът да не е точен.

Във всеки случай, предполагам, че 14 дни са повече от очакваното, но поне не изглежда като опит да се избегне, за да разрешите ситуацията с вас. Искам да кажа, че можеше да бъде много по-лошо; представете си, че ще бъдете напълно игнорирани...

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Казиното отказва отново и отново да ми даде разписка или потвърждение за успешна транзакция за възстановяване. Дават ми неясни отговори, без да разкриват напълно дали сделката наистина е извършена или не.


отвратително. Ще ви държа в течение.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Може би те просто разчитат на доставчика на плащания за подробностите. Е, дръж ни в течение!

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Уважаема Радка,


те наистина преминаха; парите току-що пристигнаха в сметката ми преди малко по-малко от час. Все пак съм сериозно загрижен за четири неща относно това казино:

1) Свързано е със Seven Casino, което аз лично не съм използвал, но изглежда, че работи почти по същия начин като Winzter и от това, което прочетох, има история на измамни такси, подобни на моите. Установено е също, че работят с фалшив лиценз и се гордеят с избор на слотове, съставен от фалшиви игри.

2) Фалшиви игри. Не мога да гарантирам за цялата селекция, очевидно, но техните Play n Go-игри очевидно са фалшиви. Те се държат по необичаен начин и имат различни размери на залога в сравнение с всяко друго казино, в което съм играл. Те също гледат настрани.

3) Фалшив/без лиценз? Казват, че работят в Коста Рика, но нямат анжуйски лиценз. Така че или се представят, че имат такъв, или просто работят без лиценз. Освен това адресът им е свързан с юридическа кантора, която изглежда адски сенчеста.

4) Получатели на плащане. Техните плащания се изпращат на африкански компании, които нямат абсолютно нищо общо с индустрията.


Щастлив край за мен, предполагам, но ще се радвам, ако Гуру може да прегледа този сайт, така че другите да имат по-добър съвет от мен!

Автоматичен превод:
yoyeli
преди 1 месец

Хубав ден и на теб!

Радвам се, че вече можете да оставите този проблем зад гърба си. Благодаря ви за актуализацията.

Сайтът вече е известен на екипа за данни и аз лично ще свържа тази тема с рецензията веднага щом бъде публикувана. Цялата информация, която считаме за важна за изчисляване на правилната стойност на индекса на безопасност, ще бъде взета под внимание, въпреки че ще отнеме известно време.

Междувременно поне публикацията остава тук, за да може всеки да я прочете.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини