ФорумОбсъждане на жалбиWintopia не ми позволява да се оттегля въпреки многобройните оплаквания, отправени към сервизния център.

Wintopia не ми позволява да се оттегля въпреки многобройните оплаквания, отправени към сервизния център.

преди 8 месеца от Utente
|
1535 преглеждания 5 отговора |
|
Добавете пост
преди 8 месеца

Вземането още е в ход, вече минаха 10 дни и за съжаление от сервиза не ми дават отговор защо не ми дават да си го взема. Как е възможно букмейкър да не ви дава да изтеглите печалбите си??? За първи път в живота ми се случва и никой не ми дава отговори!

Автоматичен превод:
Utente
преди 8 месеца

Здрасти. Мога ли да попитам дали вашият акаунт е бил напълно потвърден в това казино, правили ли сте тегления преди там? Това, което всъщност ми идва на ум е, че все още не сте преминали през процеса на проверка. Обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да извършат проверката. Моля, уведомете ни, когато имате актуализации по този проблем.

Автоматичен превод:
Romi
преди 8 месеца

Да, вече проверих документите, всъщност първият път, когато играх, ме накара да се оттегля. Съмнявам се, тъй като и в двата случая спечелих много повече от това, което депозирах, сега те се оказват пасив с мен. И сега го протакат, най-вероятно само защото се надяват, че пак ще ги играя и ще загубя!!!

Автоматичен превод:
Utente
преди 8 месеца

Така че в този случай определено бих препоръчал да не правите нищо с парите и да ги оставите в сметката на играча, докато всичко бъде подредено.

Вие сте проверен според това, което казвате, но имам още един въпрос, когато говорихте за букмейкъра, вашите печалби от спортни залагания ли са или сте играли и игри в казиното?

Моля да ме уведомите.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Имах предвид спортни залагания, а не казино залагания. Само в мрежата не намерих форум за това, тук е единственият, в който видях да се оплакват и има отговори. Да, нямам друга алтернатива, освен да ги оставя там и дано не останат с тях завинаги!

Автоматичен превод:
Utente
преди 8 месеца

За съжаление ще трябва да ви разочаровам, защото ние от Casino Guru не се занимаваме със спортни залагания и затова със сигурност няма да ви препоръчам да подадете оплакване при нас. Нямаме прозрението или експертите, за да разрешим обективно ситуацията.

Ето защо моята препоръка ще бъде насочена към тези страници, които ще ви предоставя и се надявам, че ще могат да ви помогнат там:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Ако можете да подадете жалба, не забравяйте да ме уведомите какъв е резултатът.

Желая ти късмет.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини