НачалоФорумОбсъждане на жалбиwewin99aus теглене без плащане

wewin99aus теглене без плащане

 от smaash88
|
2 085 преглеждания 12 отговора |
|

някой имал ли е проблем с получаването на теглене от wewin99aus.com. Изтеглих $687 от тях на 30-ти, те ми казаха, че средствата са прехвърлени чрез payid при проверка, нищо и все още нищо.. и те избягват въпроса, когато го попитат за това, и ми предоставят данни за контакт които не работят, за да се свържете с финансовия отдел

Автоматичен превод:
smaash88

Здравейте

Тъй като наскоро подадохте жалба, изглежда, че сме обърнали внимание на това казино. Поради това, ние все още не сме запознати с този уебсайт, искрено се надявам скоро някой друг да забележи загрижеността ви.

Знам, че екипът за жалби ще предприеме действия след изтичането на първите 14 пълни дни, но имам силното чувство, че бихте предпочели да получите информация по-рано.

Е, нека видим дали другите имат някакъв опит в това отношение.

Автоматичен превод:
Radka

мммм сега е ден 15 и все още нищо в акаунта ми и за капак чатът на живо няма да отговаря на съобщенията ми сега 🙁

Автоматичен превод:
smaash88

Това изобщо не бих нарекъл добра поддръжка. Засега трябва да се съсредоточим върху това да се свържем с всеки от казиното, така че оплакването ви ще бъде отнесено към специалист. Силно се надявам да успее да го направи и така скоро да се натъкнем поне на някои конкретни прозрения. 🤞🤞

Edited
Автоматичен превод:
Radka

за съжаление не изглежда добре 🙁 Получих отговор от специалист по оплаквания, който ме пита дали съм получил тегленето си, след това друг, който ме пита дали съм преминал проверката 🙁 просто сукс

Автоматичен превод:
smaash88

Да, нашият екип трябва да знае всичко необходимо, за да комуникира с казиното. Любопитен съм да видя как ще се развие всичко това, но мисля, че оплакването ви скоро ще бъде проследено до колега, който ще се свърже с казиното. Ще видим дали ще отговорят. Нищо ново от тях относно вашето оттегляне? 🙁

Автоматичен превод:
Jaro

хей, Джаро, надявам се и нищо ново от тях, точка, тъй като около 9 май е нереа. сега, ако отида там в чата и кажа хей, без да влизам, получавам отговор. веднага щом сложа потребителското си име, те напълно ме игнорират 🙁

Автоматичен превод:
Jaro

filefilefileтова има чат на живо и също има гореща линия за теглене нито един не отговаря

Edited
Автоматичен превод:
smaash88

Разбирам разочарованието ви от това, че не се отнасяте добре с вас и това определено не е начинът, по който едно казино трябва да се държи с играчите си.

Следователно ще трябва да бъдем търпеливи и да се надяваме, че казиното ще отговори, когато бъде помолено да го направи. 😕

Автоматичен превод:
Jaro

хммм изобщо не изглежда добре, съмнявам се, че казиното е отговорило, а Мирка, която ми беше назначена, дори не отговори на въпросите ми

Автоматичен превод:
smaash88

Е, виждам, че казиното има още малко време да отговори и съм любопитен как ще се справят. Но не съм много позитивен в този смисъл.

Що се отнася до Мирка, както сте написали в жалбата си, ще трябва да имате търпение и да изчакате, засега нищо повече няма да е възможно. Когато има нужда от нещо от вас, тя със сигурност ще ви уведоми, но засега става въпрос основно за казиното, тъй като вече ви попитахме каквото трябва да знаем.😕

Автоматичен превод:
Jaro

добре, чудех се дали е опитала да се свърже с тях и чрез горещата линия на whatsapp

Автоматичен превод:
smaash88

Тя прави всичко възможно да го оправи, така че не трябва да се притеснявате. Но виждам, че казиното наистина не иска да влезе в него и все още не са отговорили. Надяваме се, че това ще се промени и те ще ни предоставят своята позиция.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини