ФорумОбсъждане на жалбиWestcasino недостатъчно време за теглене

Westcasino недостатъчно време за теглене

преди 2 години от Headi
|
4046 преглеждания 18 отговора |
|
преди 2 години

Добро утро,


Сега чакам 1 седмица за изплащане от 1400 евро.

Първият от 600 евро продължи 5 дни.

Това казино умишлено изтегля заявките за теглене.

Допълнителният лимит за теглене от 2000 евро на седмица е още по-лош.

Таймерът започва да отчита само когато се получи сума.

Веднага след като спечелих 600 евро, спечелих 1650 евро със залог от 25 евро.

Тъй като успях да платя само 1400, заложих още 250 и отново направих общо 3000 евро.


Сега трябва да чакам повече от 1 седмица в най-лошия случай и след това още една седмица за последните 1000 евро.


Кой дава на това нежелано казино толкова добри отзиви?

Дори поддръжката е пълен боклук.

Исках да поискам увеличение на лимита от мениджъра на акаунта.

Няма значение къде съм изпратил имейли.

Мениджър на акаунти, поддръжка, финансов отдел, никой дори не е прочел имейл за повече от седмица чакане.


Това е най-лошото казино по отношение на поддръжката.


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Headi
преди 2 години

Хм, просто гледам нашия преглед и пише, че лимитът за теглене е 5000 на седмица, което би било достатъчно във вашия случай, така че ще помоля моя колега да разгледа отново казиното и евентуално да промени прегледа и коригирайте рейтинга. 2000 наистина е много нисък лимит за теглене на седмица.

Автоматичен превод:
Headi
преди 2 години

Здравей Хеди.

Благодарим ви, че споделихте опита си. Току-що проверих правилата и условия на казиното, вижте снимката по-долу

file

Може ли да бъдете по-конкретни? Разрешават ли само една транзакция на седмица?


Автоматичен превод:
преди 2 години

Не се достигат толкова много транзакции до 2000 евро!


filefile

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Току-що попитах поддръжката и те казаха, че е максимум 2000 € на седмица.

Разбира се, трябваше да накарам глупавия да говоря с 🙄🙄


filefile


Автоматичен превод:
Frankey
преди 2 години

Здравей Франки,

Благодаря ви за информацията. Мисля, че тогава трябва да актуализират собствените си T&C... 🙂

Ще актуализирам Jozef.K

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Не знам как Dama NV се справя с парите си или какви банки използват. Възможно е и самите те да изпитват затруднения заради санкциите, наложени на този руски лунатик, който започва война в Европа

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не искам да звуча толкова негативно тук, все пак всичко е възможно в наши дни...

Но ясни Общи условия са необходими и основни тук, не сте ли съгласни?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Условията са напълно подвеждащи. В тях изрично е посочено, че всяка седмица ще се изплащат 5000 евро!

Имам дни на мъка с тях. Подкрепата е твърде глупава и не е ясна относно правните основания. Те винаги роят достатъчно играчи. Това, което ме притеснява, е насърчаването на пристрастяването към хазарта чрез тази система. Тези ограничения примамват играчите да продължат да играят! И това също е престъпната цел на това казино! И в повечето случаи този план ще работи! Има достатъчно играчи, които след това виждат, че им остават 5000 евро и после си мислят, че все още можете да залагате малко. Все още може да има какво да се спечели. И бум, парите ги няма... Върви по-бързо, отколкото можете да видите. Както и да е, никога не съм печелил 6800 евро, не знам усещането! Нито другите. И те са тези, които се опитват да спечелят повече!

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Headi
преди 2 години

Здравей Хеди,

Нека изчакаме как ще се развие оплакването ви, защото съчетава няколко аспекта и затова е доста интересно.

Бихте ли обяснили как мислите, че техните ограничения примамват играчите да продължат да играят, моля?


Автоматичен превод:
преди 2 години

Много просто обяснение. Играчът има възможност да изтегли голяма печалба. Той ще го направи първия път, когато постигне огромна победа! Не продължаваш да играеш.

Ситуацията е различна, ако имате например 6000 евро в сметката си и трябва да чакате изплащанията си със седмици, както в това казино. Продължавате да играете, защото може да ви е скучно и мислите, че може да спечелите повече.

Това е тактиката на казината!

Проблемът с това казино не е само лимитът за теглене! Изплащането отне поне 5 дни!

След това не можете да направите следващото изплащане след тези 5 дни! Времето за изчакване започва едва след като парите са във вашата сметка! С други думи, трябваше да изчакам 5 дни и след това да изчакам още една седмица, докато мога да поискам следващата сума!

Вече са 2 дни! Можете да изчислите колко време е необходимо, за да бъдат изплатени 6800 евро!

Това е изтръгване!

Ar******ers знаят, че много играчи след това залагат въглищата! Това е насърчаване на пристрастяването към хазарта!




Редактиран от Radka преди 2 години
Причина: Неприемлив език
Автоматичен превод:
Headi
преди 2 години

Здравейте,

Мога да разбера мисълта ти. От друга страна, бих искал да добавя, че нашият екип за жалби винаги позволява на казина, обвинени в забавяне две пълни седмици - 14 дни - да обработят плащане. Предупреждаваме също, че отговорността е само на играча дали той/тя ще продължи да играе междувременно. Ако се притеснявате, поискайте от казиното блокиране на сметка, да речем за една седмица. Или задайте ограничения, ако е възможно. Мисля, че сте опитали, нали?

Как стана, моля?

Би било доста трудно да се докаже, че казиното забавя плащането само за целта, която предложихте, мисля.



Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Не бих написал нещо подобно, ако не бях сигурен. Говорих предварително с адвокат, който е специализиран в това.

Той допуска шансове за успех, тъй като някои неща в условията не са формулирани по законосъобразен начин.

Например, няма точна точка по темата за преференциалното третиране на честите играчи.

Честите играчи могат да се възползват само от бонуси и промоции, но не и от плащания.

Според адвоката в миналото са постановени някои съдебни решения срещу такива неточно формулирани граници.

Освен това не за първи път завеждам съдебни действия срещу казино.


Автоматичен превод:
преди 2 години

И така, какво трябва да бъде правилното състояние на правилата по отношение на обикновения играч, който се възползва от плащания, моля? Не съм сигурен, че следвам в този момент.

Както и да е, каква е следващата ви стъпка сега?

Автоматичен превод:
преди 2 години

eCogra разследва. Уведомиха ме, че казиното е представило документация.

Това е добре, казва моят адвокат!

Сега следващият акт на произвол от Westcasino.

Искат ми документи за източник на доходи.

Депозирах само 400 евро при тях и ще направя дявола и нищо да не им показвам.



Автоматичен превод:
Headi
преди 2 години

Много интересно!

Все пак мисля, че би било добре да се покаже някакво ниво на сътрудничество. Това е само моята гледна точка.



Автоматичен превод:
преди 2 години

Определете определено ниво на сътрудничество???

Между другото, казиното отбеляза огромен автогол.


Току-що изтри изречението с лимита за теглене, което казва да пишете на мениджъра на акаунта си, за да увеличите лимита!


file Долен


file

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Headi
преди 2 години

Вие написахте това:

„Искат документи за моя източник на доходи.

Депозирах само 400 евро при тях и ще направя дявола и няма да им покажа нищо."

Така че просто реагирах на частта: „Ще направя дявола и няма да им покажа нищо". 🙂

Съжалявам, но не разбирам какъв огромен автогол имаш предвид.

Автоматичен превод:
Headi
преди 2 години

Това е нещо, което може да се случи във всяко казино, знам, че има някои, които обслужването на клиентите е по-добро от други, но моят съвет към вас би бил да имате търпение и след като имате парите си, затворете акаунта си и отидете на друг сайт

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини