Здравейте,
Вероятно ще ви разочаровам малко, но ние не виждаме лиценз или липсващ лиценз като причина за възстановяване на сумата на играча. От друга страна, юристите може да имат различно мнение по темата. Ето какво е: ние се фокусираме върху справедливия подход, докато адвокатите се фокусират върху законността.
От наша гледна точка все още можете да бъдете третирани справедливо, дори в нелицензирани казина. Ако имате справедлив шанс да играете и казиното е готово да изплати вашите законни печалби.
Въпросът е, че докато адвокатите се фокусират върху правния аспект и закона, ние се фокусираме върху поддържането на Fair Gamblig Codex 👈
За съжаление, не трябва да приемате, че офшорна компания е наясно, че сте се самоизключили от казина в Швейцария. Не съществува такава световна база данни. Опитваме се да променим това, но поради много различни закони, разпоредби и условия е в ранен етап. За да се самоизключите в казино, трябва да направите това във всяко едно поотделно. Да, знам как звучи. Може би сте чували за инструмента за самоизключване?
Опитайте една от нашите инициативи: https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative/assistance-tool 👈
Няколко доставчици на лицензи обаче предоставят начин за самоизключване от целия списък с притежатели на лицензи, но това са само няколко.
Във всеки случай, ако смятате, че казиното е направило грешка или се е отнесло лошо с вас. Подайте безплатна жалба. Искате ли да знаете повече? Просто ни уведомете.
Hello,
I'm probably going to disappoint you a bit, but we do not see a license or a missing license as a reason for giving the player a refund. On the other hand, lawyers might have a different view on the subject. Here is the thing: we focus on a fair approach, while lawyers focus on legality.
In our perspective, you can still be treated fairly, even in unlicensed casinos. If you have a fair chance to play and the casino is willing to pay out your legitimate winnings.
The point is, while lawyers focus on the legal aspect and the law, we focus on maintaining the Fair Gamblig Codex 👈
Unfortunately, you should not assume that an offshore company is aware that you have self excluded from casinos in Switzerland. No such world-wide database exists. We try to change that, but due to many different laws, regulations and conditions it's in a early stage. To self exclude in casino, you should do that in each one separately. Yeah, I know how it sounds. Have you perhaps heard about Self Exclusion Tool?
Try one of our initiatives: https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative/assistance-tool 👈
A few license providers, however, provide a way to self exclude from its whole list of license holders, but these are just a few.
In any case, if you believe the casino made a mistake or treated you badly. Submit a free of charge complaint. Do you care to know more? Just let us know.
Автоматичен превод: