НачалоФорумОбсъждане на жалбиВъзстановяване на пари от измама / измамник онлайн казино.

Възстановяване на пари от измама / измамник онлайн казино.

 от Tootingyellow
|
5 330 преглеждания 11 отговора |
|

Бях измамен от онлайн венецианския казино. Няма начин да се свържете със сайта, тъй като никой от предоставените методи / подробности за контакт всъщност не работи. Някой знае ли дали / как е възможно да се възстановят сумите, дължими от този вид измами / измамници?


Благодаря предварително.

Автоматичен превод:

Хей! Опитали ли сте техния чат на живо? Работи ми добре

Автоматичен превод:

Ако имате проблеми с тях, просто подайте жалба и ние ще направим всичко възможно да ви помогнем.

Автоматичен превод:

Казино Гуру,

Изпратих това като имейл до Dosh Fever, Spin Sorcery, fish bear Studios и Robust Victor Inc. Изложено е в съответствие с техните условия. Имат адрес в Хонконг. Не получих отговор. моля помогнете! Не знам къде и към кого друг да се обърна.

-----------------;;-----;;---------;;-------------- ------

Това ще служи като официална жалба срещу Dosh Fever, Spin Sorcery, FISH Bear Studios Ltd и Robust Victor Inc. (назначен агент за администриране на плащанията).


Това е във връзка с неплащане на искане за обратно изкупуване на 29.10.2024 г. в размер на $640,00. Обслужването на клиенти е в най-добрия случай минимално и е преустановено напълно на 01.11.2024 г.! Печалбите ми бяха признати от онлайн казиното, както и наградени в „таблата на лидерите" за това, че съм на 14 място тази седмица. Наградата беше 4 SC, които бяха кредитирани в сметката ми, но все още до ден днешен няма плащане от $640,00. Опитвах се неуморно да се свържа с някого по имейл всеки ден без резултат и без отговор. Този дългогодишен небрежен и несъществуващ бизнес е недопустим и трябва да бъде коригиран и платен незабавно, тъй като вече са минали почти 2 месеца!


Личният ми номер беше изпратен и потвърден. Моят процес на потвърждение е завършен и моите банкови идентификационни данни/PayPal сметка са изпратени за бързо плащане, но обратното изкупуване все още гласи „обработва се".


Няма да спра да настоявам за честна игра, докато това не бъде платено или преследвано с пълната строгост на закона. Стана ясно, че сте правили това на други преди мен и сега ще се съберем и ще заведем дело за щети. Бяхме игнорирани твърде дълго. Така не се прави бизнес в Америка! И особено не как се отнасяте към съгражданите си американци! Очаквам отговор в рамките на 10 календарни дни съгласно част 18.4 от вашите условия за ползване.


пазете се,

Карсън

потребителско име: C********

PayPal: c **********

filefilefilefile

Edited
Автоматичен превод:
cdiehl79

здравей

Първо, смятам, че не е добра идея да споделяте публично пълното си име, идентификационния номер на акаунта, както и свързаната информация за PayPal. Предлагам ви да редактирате публикацията.

Ако имаше въпрос, който бихте искали да обсъдите с администраторите на форума, вероятно съм го пропуснал. Моля за извинение. И все пак бих казал, че се стремите да подадете жалба.

Моля, прочетете тези инструкции и след това ме уведомете сега дали мога да ви бъда от полза:

https://casinoguru-en.com/complaint-resolution-instructions 👈


Автоматичен превод:

Благодаря Радка! Подадох жалба според инструкциите. Оценявам отговора ви, тъй като беше невъзможно да се свържа с никого от края на казиното. Очакваме с нетърпение това да бъде разрешено. Уведомете ме, ако има още нещо, от което се нуждаете.

Автоматичен превод:

Имах проблем със сайт, който не позволяваше обратно изкупуване. Обадих се на моята банка и го таксувах обратно със снимки на екрана като доказателство.

Автоматичен превод:

Сериозно??!! Никога не ми е минавало през ума, че ще работи. Коя банка ако нямаш нищо против и какви скрийншотове си им пратил?


Автоматичен превод:

Благодаря Радка! Подадох жалба според инструкциите. Оценявам отговора ви, тъй като беше невъзможно да се свържа с никого от края на казиното. Очакваме с нетърпение това да бъде разрешено. Уведомете ме, ако има още нещо, от което се нуждаете.

Автоматичен превод:

За съжаление, както виждам, нашият екип за оплаквания не успя да помогне в този случай, тъй като ние се занимаваме само с реални проблеми, свързани с казино, а не с приложения или социални казина.

Вярваме, че те не са много безопасни и винаги е по-добре да играете в някои доверени казина.

Ако искате да ги разгледате, не се колебайте да разгледате нашия сайт. Можете да започнете тук например.

Автоматичен превод:

Да, просто нямам представа с кого да се свържа в този момент.

Автоматичен превод:
cdiehl79

О, съжалявам да видя, че това всъщност не е стандартно казино. Не бих скочил толкова бързо да предлагам процеса на оплакване. Моя грешка...

Е, това е проблемът със социалните казина, бих казал. Начинът, по който разбирам концепцията, е най-добрият избор за преодоляване на регулираните пазари, но когато проблемът се появи, играчите нямат правомощия, към които да се обърнат за помощ.

Вижте тази тема; може би вашият опит ще помогне на други в бъдеще:

https://casino.guru/forum/casinos/the-widespread-trend-of-social-sweepstakes-casinos--are-these-considered-legit-online-casinos


Автоматичен превод:

Сериозно??!! Никога не ми е минавало през ума, че ще работи. Коя банка ако нямаш нищо против и какви скрийншотове си им пратил?


Автоматичен превод:

Аз съм с Chase и екранната снимка беше от грешка при проверката, заедно с лошите отзиви на уебсайтовете и други, които споменават измама.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини