ФорумОбсъждане на жалбиVulkan Vegas отказва изплащането! ВНИМАНИЕ!!

Vulkan Vegas отказва изплащането! ВНИМАНИЕ!!

преди 3 години от gregorvoege
|
7825 преглеждания 32 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 3 години

Голямо предупреждение срещу VulkanVegas.

Опитвам се да получа изплащане от 4 седмици.

Изискват се нови доказателства отново и отново.

Снимка на кредитна карта отпред и отзад,

Снимка на лична карта

Снимка на кредитна карта до лицето ми

Снимка на EC карта, доказателство за сметка

Множество доказателства за адрес

file

Всичко беше доставено, но както преди, VulkanVegas отказа да изплати без видима причина.

Дори не получавам парите обратно, камо ли печалбата.

file

На имейлите вече не се отговаря.

Онлайн чатът вече също е безшумен.


ПЪСТИ ДАЛЕЧЕ ОТ ВУЛКАНО ВЕГАС !!!

Автоматичен превод:
gregorvoege
преди 3 години

Спомням си случая, когато играчи от Германия имаха проблеми с тегленията в същото казино: https://casino.guru/forum/casinos/volcano-vegas-payout/1


Виждам, че вече сте подали жалба на нашия уебсайт, така че съм сигурен, че Кристина ще се справи с нея. Наистина е тъжно, че казиното не комуникира с вас. Обикновено това е лош знак 😕

Автоматичен превод:
преди 3 години

Добър ден.

Казиното плати вчера.

Очевидно са разбрали жалбата.


Много благодаря за подкрепата.


Автоматичен превод:
gregorvoege
преди 3 години

Хубаво! Радвам се да чуя добрите новини 🙂 Благодаря за актуализацията.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Имам средства за изтегляне от VulcanVegas. Започнах да проверявам вчера, но те не харесват документите за проверка на моя адрес.

Качих гърба на личната си карта - там е моят адрес, качих банково извлечение - и ето го, качих разписка за платен данък, която съдържа и моя адрес. Те не харесват нищо. Очевидно няма да мога да изтегля средствата си и те вероятно не са толкова коректни ...

Автоматичен превод:
преди 2 години

Корекция - с разписката за платен данък проверката е успешна.

Остава да видим дали ще одобрят плащането

Автоматичен превод:
преди 2 години

Vulkan Vegas внимавайте, че мамят!! ИЗПОЛЗВАЙТЕ ЛОША вяра!! , Вчера спечелих кредит от 1 500,00 реала и поисках теглене на 1 000,00 и 500,00 останаха, за да мога да играя отново, играх 500,00 и загубих, но в крайна сметка чаках депозитът ми да бъде дебитиран от банковата ми сметка все още не падна, защото отидох да се оплача в чата и дежурният ми каза, че съм хвърлил целия си баланс и съм загубил и затова нищо не ми е дебитирано по сметката. Но съм сигурен, че когато поисках тегленето, 1000,00 реала изчезнаха от баланса ми. Така че внимавайте с Vulkan Vegas, те използват недобросъвестност с комарджиите.

Автоматичен превод:
yurigyn
преди 2 години

Здравейте, това се нуждае от допълнително проучване. Имате ли някаква имейл комуникация или printsscreen или някакво доказателство, че вашите печалби са анулирани, моля? Трябва да можете да проверите историята на игрите си, за да видите колко сте загубили. Също така проверих акаунта ви за някаква история на транзакции или плащания, така че можете да видите дали има някакво отменено теглене.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, имам нужда от помощ с моите тегления..защото имат непълно състояние, след време след време имат статус отхвърлен...и не мога да си изтегля парите. ще трябва ли да се обърне към международното правосъдие? Защото казината все още не са законни в Бразилия.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Vulkan Vegas внимавайте, че мамят!! ИЗПОЛЗВАЙТЕ ЛОША вяра!! , Вчера спечелих кредит от 1 500,00 реала и поисках теглене на 1 000,00 и 500,00 останаха, за да мога да играя отново, играх 500,00 и загубих, но в крайна сметка чаках депозитът ми да бъде дебитиран от банковата ми сметка все още не падна, защото отидох да се оплача в чата и дежурният ми каза, че съм хвърлил целия си баланс и съм загубил и затова нищо не ми е дебитирано по сметката. Но съм сигурен, че когато поисках тегленето, 1000,00 реала изчезнаха от баланса ми. Така че внимавайте с Vulkan Vegas, те използват недобросъвестност с комарджиите.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

има ли някаква актуализация за предстоящото ви изтегляне, моля?

Имаш ли нужда от помощ?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, имам нужда от помощ с моите тегления..защото имат непълно състояние, след време след време имат статус отхвърлен...и не мога да си изтегля парите. ще трябва ли да се обърне към международното правосъдие? Защото казината все още не са законни в Бразилия.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Вашият акаунт вече е потвърден, моля? Поддръжката на казиното комуникира ли с вас?

Дали са някакво обяснение, моля?

Ако не, моля, опитайте да попитате техния чат на живо.

Преди два месеца друг играч от Бразилия също има проблем с плащането, честно казано, той не е подал никаква жалба, така че не знаем дали проблемът му е решен. 🙁

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте какво бихте искали всички, които имате джакпот 7s 1. 140 000$ и първо потърсете 9% за 1000$ изтеглете и аз плащам.

След това службата за сигурност задържа акаунт от с.

Мога да играя .

Моля, кажете ми къде да се обърна за голяма помощ. За разговори ще приема много по-малко от 1 240 000 $


Автоматичен превод:
alenmatisic666
преди 6 месеца

Здравейте,

Какво изглежда е проблемът, моля? Езикът е доста странен, но ще направя всичко възможно да отгатна:

Вашият акаунт може би е блокиран поради разследване или може би поради проверка на акаунта? Честно казано не мога да кажа.

Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца


Здравейте, какво бихте направили, ако имате 7s джакпот от $1,140,000 и те първо ме помолят да платя 9% за $1000 изплащания.

Правя го, но пак чакам.


След това службата за сигурност на казиното задържа сметката. Мога да играя нормално, но не и да плащам.


Моля, кажете ми къде да отида за голяма помощ. Ще приема много по-малко от $1,240,000 за разговор

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Малък джакпот ... Мисля, че когато го видяха в казиното, веднага се паникьосаха

file

Съжалявам, че няма по-добра снимка.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца


Здравейте, какво бихте направили, ако имате 7s джакпот от $1,140,000 и те първо ме помолят да платя 9% за $1000 изплащания.

Правя го, но пак чакам.


След това службата за сигурност на казиното задържа сметката. Мога да играя нормално, но не и да плащам.


Моля, кажете ми къде да отида за голяма помощ. Ще приема много по-малко от $1,240,000 за разговор

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здрасти!

Така че това е проблемът. Сега разбирам цялата ситуация. Трябва да платите, за да получите плащане. Дали това е правилно?

Мисля, че ще ви разочаровам; обаче не бих играл в казиното с такъв странен подход.

Казаха ли ви целта на това първоначално плащане?

Може ли да е депозит за проверка? Това е единственото разумно нещо, което мога да измисля.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Малък джакпот ... Мисля, че когато го видяха в казиното, веднага се паникьосаха

file

Съжалявам, че няма по-добра снимка.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Снимката е готина, не се притеснявайте 🙂

И моите поздравления, между другото! Сега се връщаме към справедливостта на казиното. Бих казал, че няма значение дали са уплашени или не; ако сте спечелили в съответствие с правилата, трябва да ви бъде платено.

Затова бих искал да чуя версията на казиното 🤔



Автоматичен превод:
преди 6 месеца

здрасти ..

Чувствам се тъжно, защото имам 1 200 000 $ за теглене и все още нищо и мисля да отида да ги докладвам на Интерпол (имам приятел там).

Ако можете да ми помогнете с това (разбира се с осигуряване), тогава ще забавя доклада.

Или знаете ли някой може да помогне да препоръча.

благодаря ви

Автоматичен превод:
alenmatisic666
преди 6 месеца

Може би бихте могли да ми помогнете с въпросите, които ви зададох?

Наистина смятам, че е важно да разберем защо е необходимо каквото и да е предварително плащане. И така, повтарям:

Казаха ли ви целта на това първоначално плащане?

Може ли да е депозит за проверка?

Освен това бих казал, че Интерпол не се занимава с хазарта като цяло 🙂 Това е друга област на експертиза.

Какво ще кажете първо да подадете безплатна жалба, а? Без комисионна; ние се стремим да помагаме, а не да печелим от проблемите на някой друг.

Прегледайте това ръководство ; Мисля, че си струва.

И когато решите да участвате, използвайте тази връзка: https://casino.guru/complaints/create

Освен това си спомням тема, в която предимно немски и австрийски играчи говореха за съдебни дела, което може да ви даде известна представа как всъщност работи:

https://casino.guru/forum/casinos/execution-pokerstars--apparently--payment-is-not-voluntary/35

Звучи ли ви нещо от това интересно?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Извинете целта на първоначалното плащане?

Имаш предвид оттегляне, не и на кого да кажеш.

След като настроих първото теглене на 1000$ към моята MasterCard, изчакайте, след това опитайте отново към портфейла си Trc20 и още няколко, но нищо не се случи, след което се свържете с отдела за обслужване на клиенти, така че те ми казаха, че трябва да платя за теглене на 1000$ 9%, което е 90$. Платете това, след което се свържете с тях и те казват, че службата за сигурност се нуждае от личната ми карта и трябва да платите такса 20%.

Наистина не знам какво да правя.


filefilefile

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини