ФорумОбсъждане на жалбиVulkan Vegas Casino - Играчът се бори да завърши KYC.

Vulkan Vegas Casino - Играчът се бори да завърши KYC.

преди 2 години от DFrunza
|
3499 преглеждания 15 отговора |
|
преди 2 години

Здравейте всички! Изпратете заявка на 28.04.2022 г., за да получите потвърждение на KYC с всички необходими документи/документи. Сега е 05.03.2022 г., знаете ли колко време отнема да бъдете потвърдени?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Свържете се с тях чрез чат или имейл, за да ги уведомите, че сте изпратили документите.

Автоматичен превод:
alexelenis
преди 2 години

Никой не отговаря на онлайн чат или имейл. 😑

Автоматичен превод:
DFrunza
преди 2 години

Здравейте,

Може да звучи глупаво, но проверили ли сте и папките за спам, промоции и боклук във вашия имейл клиент?

Вашият акаунт е блокиран или имате достъп до него, моля? KYC може да е в ход. Разбирам, че бихте искали да сте сигурни. В някои случаи процесът на проверка може да е доста дълъг, но играчите винаги трябва да бъдат информирани за напредъка или усложненията.

Трудно ми е да повярвам, че можете да бъдете игнорирани в толкова реномирано казино.

Проверих отворени оплаквания и изглежда, че много други играчи също се борят с проверката, но някои от тях просто пропуснаха имейл, в който се казваше какви документи липсват.

Чувствайте се свободни да проверите отворените жалби тук - превъртете надолу до секцията, моля:

https://casino.guru/Vulkan-Vegas-Casino-review#tab=js-tab-reputation

Виждам, че чатът им на живо работи, но поради защитата на личните данни и политиката, няма да получа никакъв отговор, ако попитам.

Затова се уверете, че не сте пропуснали имейли и се свържете с мен, моля.


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей Радка,


Благодаря ви за отговора. Моят акаунт е активен с пари в него. Не получих имейл от поддръжката на Vulkan Vegas, без спам, без боклук, без други папки. Когато се опитвам да се свържа с някого в онлайн чат същото нещо, никой не отговаря.

Автоматичен превод:
DFrunza
преди 2 години

В онлайн чат току що те отговориха така: "Препратих заявката ви до нашия отдел. Нашите специалисти ще се опитат да обработят заявката ви възможно най-скоро. Проверката на документите отнема от няколко часа до няколко дни. Ние ще ви уведомим чрез електронна поща, когато ще бъде направено." Това е всичко.

Автоматичен превод:
DFrunza
преди 2 години

Здравейте,

това е добър знак, бих казал. Чатът на живо не може да се справи с вашата заявка директно, така че е добре хората, които обработват проверката, да бъдат уведомени.

Мога да си представя, че може да почувствате, че това е просто някаква автоматична реакция, която те дават на чакащия играч, но това е по-добре, отколкото да бъдете игнорирани.

Моля, бъдете търпеливи, както казах преди, други играчи имат същия проблем сега, така че ще отнеме известно време.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравейте,


Накрая потвърдиха и всичко е наред и сега отхвърлят искането ми за теглене.. OMG....

Автоматичен превод:
DFrunza
преди 2 години

Здрасти,

какъв изглежда проблемът сега?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Не знам, но това е глупост. Защо да играя тук и да депозирам пари, ако не връщат нищо? И няма причина за отказ? file

Автоматичен превод:
DFrunza
преди 2 години

Днес те разказват същото като вчера. „Благодаря ви, че изчакате. Оттеглянето ви беше отменено по технически причини. Трябва да бъде пресъздадено."

Автоматичен превод:
DFrunza
преди 2 години

Здравейте,

така че просто трябва да подадете нова заявка за теглене. Можете ли да изберете друга опция за плащане? Не виждам смисъл да опитвам отново същата опция за плащане. В случай, че имате нужда от помощ, не се колебайте да подадете жалба:

https://casino.guru/complaints/create


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Не мога да използвам друга опция за плащане, направих оплакване по вашата връзка

Автоматичен превод:
DFrunza
преди 2 години

Здравейте,

така че нашият екип по жалби ще го вземе от сега. Както вече казах, това казино е прилично, така че мисля, че трябва да можем да ви помогнем. Нека каква ще бъде реакцията на казиното.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Надяваме се, че ще помогнете с това. Благодаря ти.

Автоматичен превод:
DFrunza
преди 2 години

Боя се, че трябва да изчакаме малко, засега.

Моля, следете жалбата си, в случай че екипът ни се нуждае от някои актуализации.


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини