Здравейте,
Може да звучи глупаво, но проверили ли сте и папките за спам, промоции и боклук във вашия имейл клиент?
Вашият акаунт е блокиран или имате достъп до него, моля? KYC може да е в ход. Разбирам, че бихте искали да сте сигурни. В някои случаи процесът на проверка може да е доста дълъг, но играчите винаги трябва да бъдат информирани за напредъка или усложненията.
Трудно ми е да повярвам, че можете да бъдете игнорирани в толкова реномирано казино.
Проверих отворени оплаквания и изглежда, че много други играчи също се борят с проверката, но някои от тях просто пропуснаха имейл, в който се казваше какви документи липсват.
Чувствайте се свободни да проверите отворените жалби тук - превъртете надолу до секцията, моля:
https://casino.guru/Vulkan-Vegas-Casino-review#tab=js-tab-reputation
Виждам, че чатът им на живо работи, но поради защитата на личните данни и политиката, няма да получа никакъв отговор, ако попитам.
Затова се уверете, че не сте пропуснали имейли и се свържете с мен, моля.
Hello,
It may sound silly but have you also checked spam, promo, and trash folders in your email client?
Has your account been blocked or are you able to access it, please? The KYC may be in progress I understand you'd like to be sure. In some cases, the verification process may be quite long, but players should always be informed about the progress or complications.
I find it hard to believe that you could be ignored in such a reputable casino.
I checked open complaints and it seems that a lot of other players struggling with the verification as well, but some of them just overlooked an email saying what docs are missing.
Feel free to check open complaints here - scroll down to the section, please:
https://casino.guru/Vulkan-Vegas-Casino-review#tab=js-tab-reputation
I can see that their live chat is working but because of the personal data protection and policy, I would not get any related response if I ask.
So make sure you have not overlooked any emails and get back to me, please.
Автоматичен превод: