НачалоФорумОбсъждане на жалбиВСИЧКИ МАЛИНИ Казино ОТКРАДИ € 600 - КАЗИНО ГУРУ НЯМА ОТГОВОР ЗА 6 ДНИ

ВСИЧКИ МАЛИНИ Казино ОТКРАДИ € 600 - КАЗИНО ГУРУ НЯМА ОТГОВОР ЗА 6 ДНИ

 от jonw
|
4 297 преглеждания 5 отговора |
|

Това трябва да се види, за да се вярва.


ALLREELS CASINO В момента откраднах € 600 в брой и заключих сметката си.


Започнал жалба преди повече от седмица -


Регистрирах се чрез Casinoguru, имах няколко тегления без проблем. Тогава на случаен принцип те попитаха за скрил история? Изпратих ги 3 месеца.


След това те затвориха акаунта ми и казаха, че в даден момент съм изпратил плащане на имейл, свързан с плейър в един от сайтовете на техните сестри? Те се опитаха да кажат, че това е срещу техните Ts и C, за да може да открадне моите 600 депозита в брой?


Единственият трансфер беше от преди месеци на моя СИН! който очевидно има сметка в дузина завъртания (аз нямам).


Терминът Всички барабани смята, че им дава право да ми откраднат парите, е както следва:

3.6 „Забранено е прехвърлянето на средства от една сметка в друга" .......


БЕЗ СПОМЕНЯНЕ НА УМЕНИЯ, БАНКОВ ТРАНСФЕР И ДР. Те вярват, че могат да диктуват какво играчите правят с тяхната банкова дейност? Да се каже, че терминът е незаконен и неясен би било щедро ....


Вече минаха 6 дни и казино гуру не отговори ????

Автоматичен превод:

Оплакването е на път да изтече във форума ..... Няма отговор от казино гуру за 7 дни ????

Автоматичен превод:
jonw

Вашият случай е малко специален. Правим разговор веднъж седмично, когато говорим за такива случаи. Така че, моля, изчакайте още малко. И моля, имайте предвид, че между казиното и нас се провежда частна комуникация, като събиране на доказателства и т.н. толкова много случаи.

Автоматичен превод:

Делото ще приключи, тъй като не сте отговорили в продължаващата жалба ..... СЛУЧАЙЪТ НЕ Е СПЕЦИАЛЕН! Случаят ясно показва, че казино прави опит за кражба и няма никаква обосновка .... Шокиращо е, че нищо от това не се съобщава в самата жалба!

Автоматичен превод:

ПФИ за всеки, който се оплаква пред казино гуру .....

Казино гуру потвърди, че всички барабани се опитват да откраднат парите ми незаконно и това е срещу техния кодекс -

„Официалният отговор от казиното беше, че това е така, защото сте изпратили парите на сина си. Обяснихме им, че това се основава на нашия справедлив кодекс за хазарт, а не на основателна причина. "


Всички барабани СЕГА СМЕНИХА причината си и казват, че това се дължи на моя геймплей, а CASINO GURU вече казват, че им вярват и отхвърлиха жалбата ми !!!! ОТВРАТИТЕЛНО!


Поисках обаждане с мениджър тук, тъй като това е незаконно поведение.

Автоматичен превод:
jonw

Всъщност те ни дадоха множество причини за закриване на акаунта ви (изпратиха всички причини едновременно), но ние просто отказахме някои от тях, тъй като не ги сметнахме за оправдани. Ние се фокусирахме само върху тези, които имаха смисъл.

Ако изпращането на пари между вас и сина ви в Skrill би било единствената причина, посочена от казиното, тогава, разбира се, не бихме приели това за основателна причина за затваряне на сметките ви. Само за всички, които се интересуват, можете да проследите случая тук: https://casino.guru/all-reels-casino-player-s-account-has-been-closed-

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини