ФорумОбсъждане на жалбиВсе още не съм преминал проверката

Все още не съм преминал проверката

преди 2 години от emranmucic8
|
3421 преглеждания 2 отговора |
|
преди 2 години

Имам постоянно плащане от 4 дни.

Моят акаунт все още не е верифициран, писах им 2 или 3 пъти, все получавам същия отговор, тъжно ми е какво правят, плащал съм до 10 пъти и губя, защото театърът нямаше да платя веднъж, ще чакам цяла седмица и пак ще получа същия отговор от тях

Автоматичен превод:
emranmucic8
преди 2 години

Здравейте,

плащането няма да бъде извършено от казиното, освен ако не преминете успешно KYC проверката. Това е стандартът.

Какъв отговор ще получите, моля?

Освен това, мога ли да знам името на казиното, моля?

Автоматичен превод:
emranmucic8
преди 2 години

Здравейте!

Незабавно заплашвайте, ако са глупави: https://www.advofin.at/projekte/online-casinos-de/ или също https://gluecksspielhero.at/ lg и успех

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини