Здравейте всички,
Изтеглих 360 евро точно преди месец. Оттогава няма нищо друго освен проблеми.
Казаха ми, че са се опитали да го изпратят 3 пъти до банковата ми сметка в Обединеното кралство, но така и не пристигна. Те казват, че имат проблеми с прехвърлянето.
Моята банка не е имала опити за депозити от тях.
Наистина ме разстрои, тъй като се надявах на парите за Коледа. Писах имейл всеки ден и те почти никога не отговарят и помагат на живо, просто ми казват да бъда търпелив.
Знам, че не са много пари, но за мен са.
Не искам да назовавам казиното само в случай, че плащат. Плащаха ми веднъж преди, малка сума, така че се надявам да са истински.
Те не са лицензирани и са базирани в Коста Рика, така че нямам права. В последния имейл ми казаха, че може да се наложи да отворя биткойн сметка, за да ми бъде платено, но всичко е толкова сложно и наистина не искам да правя това, тъй като мисля, че просто ме бъркат.
Някой има ли съвет как мога да се справя с това и дали е вероятно да са го пращали 3 пъти.
Благодаря ти
Hi all,
I withdrew 360euros exactly a month ago. There has been nothing but problems since.
They have told me that they have tried to send it 3 times to my uk bank account but it's never arrived. They say they are having problems their end with transferring.
My bank has not had any attempted deposits from them.
It's really upsetting me as I was hoping for the money for Christmas. I have emailed every day and they hardly ever reply and live help just tell me to be patient.
I know it's not a lot of money but it is to me.
I don't want to name the casino just incase they pay out. They did pay me once before, a small amount so I have hope they are genuine.
They are not licensed and based in Costa Rica so I have no rights. The last email they said I might have to open a bitcoin account to be paid but it's all so complicated and really don't want to do this as I think they are just messing me about.
Does anyone have any advice how I can deal with this and is it likely that they have sent it 3 times.
Thank you