ВРЕМЕ ЗА ЖАЛБА

преди 9 месеца от christianrodriguez
|
1367 преглеждания 7 отговора |
|
Добавете пост
преди 9 месеца

Един въпрос, смятате ли, че е удобно да пусна жалба, когато все още не са изтекли 60 дни за верификация на акаунта, аз съм на 50-тия ден и имам чувството, че казиното просто ме игнорира. Вече им изпратих цялата документация, която поискаха.

Благодаря за обратната връзка

Автоматичен превод:
christianrodriguez
преди 9 месеца

Здравей!

Възхищавам се на търпението ти! Щях да полудея, че ме пренебрегваха толкова дълго.

Без допълнително забавяне изпратете жалбата сега, просто използвайте тази връзка:

https://casino.guru/complaints/create

Повярвайте ми, не е нормално и морално да ви оставя да чакате така.

Кога беше последният път, когато казиното ви отговори?



Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Те току-що ми отговориха, че трябва да продължа да чакам решението, което ще вземат, но те наистина нямат никакви аргументи, които да са валидни за това, което правят с мен (отхвърлят тегленията ми и замразяват сметката ми), което направих само висок залог и слот машината ми плати добре, това беше всичко и поради тази причина ме блокираха.

Приложете екрани, за да можете да видите какво ми отговарят. Предполага се, че през ок. 10 дни са 60-те дни, които те отбелязват в полиците си, но вече твърдят, че могат да бъдат увеличени.

Благодаря ти

filefilefile

Автоматичен превод:
christianrodriguez
преди 9 месеца

Виждам. Чувал съм за случаи, в които играчите са били принудени да чакат много по-дълго. Не казвам, че е добре, но ако казиното наистина вярва, че има нещо, което си заслужава да бъде проучено, това е посочено в условията, на които им е позволено да го правят.

Опасявам се, че трябва да изчакаме окончателното решение.

Както и да е, ще подадете ли жалбата, както беше предложено по-рано?

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Е, готов съм, имам цялата документация:

-Доказателство за преводи, извършени към вашата сметка.

- Доказателство за одобрени тегления.

-Екрани на баланса в очакване на теглене.

- Екрани за техническа поддръжка, в които те уточняват, че акаунтът ми е потвърден.

Мисля, че следващата седмица ще подам жалбата си при вас, за да видя дали можете да разрешите този проблем вместо мен. Истината е, че смятам, че начинът, по който няколко казина се държат, когато искате да изтеглите печалби, е нещо доста несправедливо и произволно. Винаги се чудя, ако те разпитваха всеки път, когато депозираш, щеше ли да се замислиш? Това, за което съм много ясен, е, че това няма да остане така. Ще прибягна до последна инстанция или чрез мрежи, или правителство, докато не ми платят.

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
christianrodriguez
преди 9 месеца

Изглежда, че сте добре подготвени. Това е добре.

Позволете ми да кажа, че не е разумно да сравнявате депозит с теглене, говорим за различни ситуации, засегнати от различни аспекти.

Все пак има начин да пропуснете по-късните неприятности - прилично казино трябва да може да потвърди акаунта ви веднага след като се регистрирате. Ако казиното се колебае, добре - то ви дава съобщението.

Не забравяйте обаче, че в случай, че спечелите, вашата история на игрите и други подробности за сметката все още трябва да бъдат проверени, за да изплатите печалбите. Това никога няма да се промени.

Все още се надявам, че жалбата няма да е необходима, но все пак тя остава достъпен за вас начин.



Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Вече проверих добре датите за спиране на акаунта и 60-те дни са изпълнени в неделя. Препоръчително ли е да подадете жалбата веднага или препоръчвате да им изпратя имейл отново?

Относно това, което ми казахте, че не трябва да сравнявате депозити с тегления, имах предвид, че имах доказателства както за депозитите, които съм направил, така и за одобрените тегления, които са депозирали при мен. Затова ми се стори странно, че ми запорираха сметката; Ако в предишни случаи са ми плащали без проблеми, дори персоналът от техническата поддръжка ми каза, че акаунтът ми вече е ВЕРИФИЦИРАН. Имам чувството, че ме замразиха, защото спечелих добра награда и не трябва да го правят

Автоматичен превод:
christianrodriguez
преди 9 месеца

Здравейте.

Радвам се, че се върна, въпреки че се надявах на щастлив край.

От моя гледна точка вие сте чакали много по-дълго, отколкото аз бих могъл да направя - затова съм убеден, че няма причина да ви оставям да чакате повече.

Бих пуснал жалбата тук и сега.

Благодаря ви за обяснението относно депозитите и тегленията, вероятно не съм разбрал значението по-рано. Моля, предоставете всички съответни комуникации, екранни снимки, както и всички важни документи, които можете да получите веднага, когато подадете жалбата, за да дадете тласък на случая.

Само припомням линка:

https://casino.guru/complaints/create

Как ви звучи това? влизаш ли

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини