ВРЕМЕ ЗА ЖАЛБА

преди 1 година от christianrodriguez
|
2303 преглеждания 12 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Един въпрос, смятате ли, че е удобно да пусна жалба, когато все още не са изтекли 60 дни за верификация на акаунта, аз съм на 50-тия ден и имам чувството, че казиното просто ме игнорира. Вече им изпратих цялата документация, която поискаха.

Благодаря за обратната връзка

Автоматичен превод:
christianrodriguez
преди 1 година

Здравей!

Възхищавам се на търпението ти! Щях да полудея, че ме пренебрегваха толкова дълго.

Без допълнително забавяне изпратете жалбата сега, просто използвайте тази връзка:

https://casino.guru/complaints/create

Повярвайте ми, не е нормално и морално да ви оставя да чакате така.

Кога беше последният път, когато казиното ви отговори?



Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Те току-що ми отговориха, че трябва да продължа да чакам решението, което ще вземат, но те наистина нямат никакви аргументи, които да са валидни за това, което правят с мен (отхвърлят тегленията ми и замразяват сметката ми), което направих само висок залог и слот машината ми плати добре, това беше всичко и поради тази причина ме блокираха.

Приложете екрани, за да можете да видите какво ми отговарят. Предполага се, че през ок. 10 дни са 60-те дни, които те отбелязват в полиците си, но вече твърдят, че могат да бъдат увеличени.

Благодаря ти

filefilefile

Автоматичен превод:
christianrodriguez
преди 1 година

Виждам. Чувал съм за случаи, в които играчите са били принудени да чакат много по-дълго. Не казвам, че е добре, но ако казиното наистина вярва, че има нещо, което си заслужава да бъде проучено, това е посочено в условията, на които им е позволено да го правят.

Опасявам се, че трябва да изчакаме окончателното решение.

Както и да е, ще подадете ли жалбата, както беше предложено по-рано?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Е, готов съм, имам цялата документация:

-Доказателство за преводи, извършени към вашата сметка.

- Доказателство за одобрени тегления.

-Екрани на баланса в очакване на теглене.

- Екрани за техническа поддръжка, в които те уточняват, че акаунтът ми е потвърден.

Мисля, че следващата седмица ще подам жалбата си при вас, за да видя дали можете да разрешите този проблем вместо мен. Истината е, че смятам, че начинът, по който няколко казина се държат, когато искате да изтеглите печалби, е нещо доста несправедливо и произволно. Винаги се чудя, ако те разпитваха всеки път, когато депозираш, щеше ли да се замислиш? Това, за което съм много ясен, е, че това няма да остане така. Ще прибягна до последна инстанция или чрез мрежи, или правителство, докато не ми платят.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
christianrodriguez
преди 1 година

Изглежда, че сте добре подготвени. Това е добре.

Позволете ми да кажа, че не е разумно да сравнявате депозит с теглене, говорим за различни ситуации, засегнати от различни аспекти.

Все пак има начин да пропуснете по-късните неприятности - прилично казино трябва да може да потвърди акаунта ви веднага след като се регистрирате. Ако казиното се колебае, добре - то ви дава съобщението.

Не забравяйте обаче, че в случай, че спечелите, вашата история на игрите и други подробности за сметката все още трябва да бъдат проверени, за да изплатите печалбите. Това никога няма да се промени.

Все още се надявам, че жалбата няма да е необходима, но все пак тя остава достъпен за вас начин.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Вече проверих добре датите за спиране на акаунта и 60-те дни са изпълнени в неделя. Препоръчително ли е да подадете жалбата веднага или препоръчвате да им изпратя имейл отново?

Относно това, което ми казахте, че не трябва да сравнявате депозити с тегления, имах предвид, че имах доказателства както за депозитите, които съм направил, така и за одобрените тегления, които са депозирали при мен. Затова ми се стори странно, че ми запорираха сметката; Ако в предишни случаи са ми плащали без проблеми, дори персоналът от техническата поддръжка ми каза, че акаунтът ми вече е ВЕРИФИЦИРАН. Имам чувството, че ме замразиха, защото спечелих добра награда и не трябва да го правят

Автоматичен превод:
christianrodriguez
преди 1 година

Здравейте.

Радвам се, че се върна, въпреки че се надявах на щастлив край.

От моя гледна точка вие сте чакали много по-дълго, отколкото аз бих могъл да направя - затова съм убеден, че няма причина да ви оставям да чакате повече.

Бих пуснал жалбата тук и сега.

Благодаря ви за обяснението относно депозитите и тегленията, вероятно не съм разбрал значението по-рано. Моля, предоставете всички съответни комуникации, екранни снимки, както и всички важни документи, които можете да получите веднага, когато подадете жалбата, за да дадете тласък на случая.

Само припомням линка:

https://casino.guru/complaints/create

Как ви звучи това? влизаш ли

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Мога ли да подам жалба относно ставките за връщане на пари от казино posido156 и играта pinky mega fire blaze?? Те са измамници

Автоматичен превод:
Theopistos21
преди 4 месеца

Здравейте, първо можете ли да опишете накратко ситуацията, в която попаднахте и каква е конкретната дилема относно връщането на пари? Трябваше да вземеш такъв, а казиното не ти даде нищо? Или получихте по-малко, отколкото трябваше?

Моля, опитайте се да разясните повече и аз ще ви кажа дали си струва да подадете жалба.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Добър вечер Играх в казиното Super bet в слота и печелех 300 и няколко реала, след което слотът започна да се срива. Оплаквам се от четвъртък в неделя. Получавах отговор, след което казах, че ще изчакам до днес понеделник сега отидох на сайта и влязох и отидох до поддръжката на супер залагания, просто не можах да говоря с Имам разпечатка на играта и имам разпечатка, на която говоря с поддръжката Имам разпечатка, на която се опитвам да вляза днес, за да говоря за поддръжка казаха, че са изпратили проблема за разрешаване, но досега не са ми отговорили и не успях да говоря с поддръжката.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Ето екранните снимки, ако погледнете часа на всеки от тях, ще видите часовника в средата на екрана точно в момента, когато ще дава бонуси filefilefilefile

Автоматичен превод:
Marco1111
преди 3 месеца

Здравей. Може би трябва да им дадете още време, за да могат да проучат проблема. Понякога наистина може да отнеме няколко дни, дори седмици.

Надяваме се, че ще можете да получите някакво обяснение и със сигурност бихме искали да знаем за всички актуализации относно това.

Какво казваш? Възможно ли е сега да бъдете малко по-търпеливи?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини