ФорумОбсъждане на жалбиВреме за обработка на CasinoGuru

Време за обработка на CasinoGuru

преди 11 месеца от Robin1989
|
1842 преглеждания 5 отговора |
|
Добавете пост
преди 11 месеца

Здравейте скъпи форуме,


Имам малка сесия за въпроси.

Ако се свържете с момчетата и момичетата в CasinoGuru, колко време трябва да очаквате средното време за отговор/обработка?


В моя случай отново е така, че подадох жалба за казино. Това вече е на добри 2 седмици и нищо не се е случило. Служителят, който разглежда жалбата ми, просто задава нови въпроси и след това нищо не се чува от мен следващите 5-6 дни. Тъй като в моя случай са замесени много пари, надявах се на помощ от CasinoGuru. Но, както вече споменахме, след повече от 14 дни дори казиното не беше поканено.

Ако трябва да отговарям на въпроси, обикновено мога да го направя в рамките на няколко часа.


Какъв е вашият опит с разглеждането на жалби?

Автоматичен превод:
Robin1989
преди 11 месеца

Здравейте и благодаря за въпроса. Всичко, което бих казал е, че всяка страна има 7 дни за отговор, което също се вижда във вашата жалба горе вдясно като таймер. Дотогава всяка страна трябва да е отговорила. Имаме и ръководство, написано по тази тема, което може да е полезно, така че ще го публикувам тук: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Въпреки това, не се притеснявайте и се опитайте да бъдете малко търпеливи, защото нашият екип и Ник, който разглежда вашата жалба, имат редица оплаквания, с които трябва да се справят, но не е нужно да се страхувате, че той няма да се справи за теб. Въпросите, които ви задава, са главно за да може разследването да продължи и той да разбере всичко, което трябва да знае, след което да се обърне към казиното, за да коментира случая.

Така че още веднъж, не е нужно да се страхувате, че Ник няма да стигне до вас. Той със сигурност ще се опита да оцени всичко възможно най-добре и да ви помогне с вашия случай. Надявам се да се разреши и да си получите парите. Желая ти късмет. ☘️

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Jaro 🖖 Напълно съм съгласен с теб. Не съм единственият с оплакване в ума си.

Но: както вече беше споменато няколко пъти, тук става дума за много пари. Освен това таймерът е изтекъл отдавна. Все пак нищо не се случва. Изминаха повече от три седмици, а казиното дори не е потърсено за това.

Надявам се разбирате какво имам предвид..

С Най-Добри Пожелания,

Робин

Автоматичен превод:
Robin1989
преди 11 месеца

Разбира се, абсолютно те разбирам какво казваш и изобщо не се сърдя, просто обясних как е при нас. Това беше добър въпрос, мисля, и попитах Ник дали може да го погледне отново, тъй като той приключи с таймера.

Твърдо вярвам, че той ще се свърже с вас възможно най-скоро и нещата ще се развият. Пожелавам ситуацията да се разреши справедливо и да си получите парите. Стискаме палци и благодаря за търпението. 🤞😊

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Джаро 💪

много благодаря за вашия отговор.

Просто нямам думи за подхода ти.

След цели 8 дни Ник ще препрати жалбата ми на следващия служител. за какво е всичко това

След 4 седмици вече нищо не се случи. Просто съм без думи и съм изключително разочарован. Защо просто не кажете предварително, че числото е твърде голямо или дори сложно за вас? Но това, което направихте тук, е просто разочароващо и тъжно!!!

съжалявам...

Автоматичен превод:
Robin1989
преди 11 месеца

Здравей, Ник е събрал цялата необходима информация и Йозеф ще се опита да се свърже с казиното. Това е стандартна процедура и разбира се разбирам, че ако отнеме повече време не е от най-приятните. Всичко това обаче се прави от нашия екип, за да направи всичко възможно, за да помогне и оцени ситуацията ви. Така че се надявам, че сега всичко ще върви по-бързо и ще можем да разрешим вашата ситуация.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини