Здравей, можеш ли да ми кажеш кое казино е? Освен това колко време се забави тегленето ви? Предполагам, че питате защо е така? Още един въпрос, съжалявам, че са толкова много, но потвърдихте ли се вече в казиното?
Hi, could you tell me what casino it is ? Also how long has your withdrawal been delayed ? I assume you were asking why that is ? One more question, sorry there are so many but have you already verified in the casino ?
Тегленето ми се обработва. Така че ще се свържа с вас, ако имам проблеми, благодаря. ще се върна при теб
My withdrawal is being processed. So I'll get back to you if I have problems, thanks. I'll get back to you
Mitt uttag den är under behandling. Så jag återkommer om jag får problem tack.jag hör av mig till dig
Добре тогава, и бихте ли споменали поне казиното? 🙂
Okay then, and could you at least mention the casino ? 🙂
Здравей приятелю. Казиното се нарича hitnspin. Моите документи са в процес на проверка, така че можем да изчакаме, моля. Моля, кажете ми какво мислите за това казино
Hello my friend. Casino is called hitnspin. My papers they are under verification so we can wait please. Tell me what you think about this Casino please
Hej min vän. Casino heter hitnspin. Mina papper de är under verifiering så vi kan avvakta snälla. Berätta för mig vad du tycker om denna Casino tack
Jairo, бихте ли ни предоставили органа, отговорен за тези игрални компании
Jairo, could you provide us with the body responsible for these gaming companies
Jairo, você poderia nos fornecer o órgão responsável por essas empresas de jogos
Какви са документите, които искате.казиното все още обработва документите ми. Ще трябва да изчакаме и да видим благодаря
What are the documents you want.casino is still processing my papers. We'll have to wait and see thanks
Vad är det för dokument du vill ha.casino behandlar mina papper fortfarande. Vi får vänta och avvakta tack
Здравей приятелю. Казиното се нарича hitnspin. Моите документи са в процес на проверка, така че можем да изчакаме, моля. Моля, кажете ми какво мислите за това казино
Hello my friend. Casino is called hitnspin. My papers they are under verification so we can wait please. Tell me what you think about this Casino please
Hej min vän. Casino heter hitnspin. Mina papper de är under verifiering så vi kan avvakta snälla. Berätta för mig vad du tycker om denna Casino tack
Разбира се, така че когато проверката приключи, уведомете ме как е минало.
Що се отнася до самото казино, можете да го разгледате сами. Има най-големия възможен индекс на безопасност, който може да получи, така че бих казал, че това е първият добър знак. Ако е имало нещо, те се опитват да се справят с оплаквания, което е втори добър показател. Така че бих казал, че не беше лош избор и твърдо вярвам, че всичко ще мине гладко.
Ще изчакам да видя как ще се развие всичко.
Sure, so when the verification is over let me know how it went.
Regarding the casino itself, you can take a look for yourself. It's got the biggest possible safety index it can get, so I'd say that's the first good sign. If there was something, they try to deal with complaints, which is a second good indicator. So I would say it was not a bad choice and I firmly believe that everything will go smoothly.
I'll wait to see how it all develops.
Хей, ако имате предвид отговорния лиценз, според нашия преглед в момента той е Curacao Antillephone NV (ANT) .
Ако щракнете върху зелените букви, можете също да прочетете информацията за този лиценз.
Както и да е, защо питаш, имаш ли опит с тях или в момента се занимаваш с нещо?
Hey, if you mean the license that is responsible, according to our review it is currently- Curacao Antillephone N.V. (ANT).
If you click on the green letters, you can also read the information about this license.
Anyway, why do you ask, do you have any experience with them or are you currently dealing with something ?
Благодаря за помощта. Ще ви уведомя, ако има нещо
Thanks for the help. I'll let you know if there's anything
Tack för hjälpen. Jag hör av mig om det är nånting
Няма за какво, ще чакам с нетърпение добрите новини. 🙂
You're welcome, I'll look forward hopefully, for the good news. 🙂
Можете ли да ми помогнете, ако объркат. Защото всичко е станало законно. Поискаха допълнителни документи и изпратих всички документи. Казаха ми да изчакам няколко дни, за да получа отговор
Can you help me if they mess up. Because everything happened legally. They requested additional documents and I have sent all the documents. They told me to wait a few days to get an answer
Kan du hjälpa mig om de krånglar. För att allt gick lagligt till. De begärde ytterligare dokument och jag har skickat alla dokument. De så att jag får vänta några dagar för att få svar
Разбира се, ние даваме на казината 14 дни, за да уредят KYC и процеса на теглене, така че ако нищо не се промени и все още не преминете през този процес, можете да се свържете с нас и нашият екип ще се опита да ви помогне по най-добрия начин.
Така че ние ще бъдем тук за вас. 😉
Of course, we give casinos 14 days to sort out the KYC and withdrawal process, so if nothing changes and you still don't get through this process, you can contact us and our team will try to help you as best they can.
So we'll be here for you. 😉
За това сме тук, ще чакам актуализация. 😊
That's what we're here for, I'll wait for an update. 😊
Имам да получа почти 1000 реала от тях
I have almost 1000 reais to receive from them
Tenho quase 1000 reais a receber deles
Здравейте, наистина не разбирам какво имате предвид.
Hi, I don't really understand what you mean.
Hej jag förstår inte riktigt vad du menar.
Колко време чакахте оттеглянето си тук? Казаха ли ви защо все още нямате парите? Успяхте ли вече да се верифицирате успешно там?
Кажи ми къде се намираш в твоята ситуация.
How long have you been waiting for your withdrawal here ? Have you been told why you don't have the money yet ? Have you managed to successfully verify there already ?
Let me know where you stand in your situation.
Е, това, което имам предвид е, че когато каза, че е мило, затова сме тук, за да направим дори трудна ситуация във форума по-добра. И, разбира се, ще изчакам да видя какво ще каже казиното относно документите, които изпратихте. 👍
Well, what I mean is that when you said it's kind, that's why we're here, to make even a tough situation on the forum better. And of course I'll wait to see what the casino has to say about the documents you sent. 👍
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.