ФорумОбсъждане на жалбиВъпросът за казино

Въпросът за казино

преди 5 месеца от siyon2876
|
2756 преглеждания 30 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 5 месеца

Здравейте, касае се за моето теглене, забавя се

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Ще се свържа с вас по-късно, все още чакам отговор от казиното

Автоматичен превод:
siyon2876
преди 5 месеца

Здравей, можеш ли да ми кажеш кое казино е? Освен това колко време се забави тегленето ви? Предполагам, че питате защо е така? Още един въпрос, съжалявам, че са толкова много, но потвърдихте ли се вече в казиното?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Тегленето ми се обработва. Така че ще се свържа с вас, ако имам проблеми, благодаря. ще се върна при теб


Автоматичен превод:
siyon2876
преди 5 месеца

Добре тогава, и бихте ли споменали поне казиното? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Здравей приятелю. Казиното се нарича hitnspin. Моите документи са в процес на проверка, така че можем да изчакаме, моля. Моля, кажете ми какво мислите за това казино

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Jairo, бихте ли ни предоставили органа, отговорен за тези игрални компании

Автоматичен превод:
jrodrigues32
преди 5 месеца

Какви са документите, които искате.казиното все още обработва документите ми. Ще трябва да изчакаме и да видим благодаря

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравей приятелю. Казиното се нарича hitnspin. Моите документи са в процес на проверка, така че можем да изчакаме, моля. Моля, кажете ми какво мислите за това казино

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Разбира се, така че когато проверката приключи, уведомете ме как е минало.

Що се отнася до самото казино, можете да го разгледате сами. Има най-големия възможен индекс на безопасност, който може да получи, така че бих казал, че това е първият добър знак. Ако е имало нещо, те се опитват да се справят с оплаквания, което е втори добър показател. Така че бих казал, че не беше лош избор и твърдо вярвам, че всичко ще мине гладко.

Ще изчакам да видя как ще се развие всичко.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Jairo, бихте ли ни предоставили органа, отговорен за тези игрални компании

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Хей, ако имате предвид отговорния лиценз, според нашия преглед в момента той е Curacao Antillephone NV (ANT) .

Ако щракнете върху зелените букви, можете също да прочетете информацията за този лиценз.

Както и да е, защо питаш, имаш ли опит с тях или в момента се занимаваш с нещо?


Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Благодаря за помощта. Ще ви уведомя, ако има нещо

Автоматичен превод:
siyon2876
преди 5 месеца

Няма за какво, ще чакам с нетърпение добрите новини. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Можете ли да ми помогнете, ако объркат. Защото всичко е станало законно. Поискаха допълнителни документи и изпратих всички документи. Казаха ми да изчакам няколко дни, за да получа отговор

Автоматичен превод:
siyon2876
преди 5 месеца

Разбира се, ние даваме на казината 14 дни, за да уредят KYC и процеса на теглене, така че ако нищо не се промени и все още не преминете през този процес, можете да се свържете с нас и нашият екип ще се опита да ви помогне по най-добрия начин.

Така че ние ще бъдем тук за вас. 😉

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Това беше наистина мило от ваша страна, много ви благодаря 🙏🙏🙏🙏

Автоматичен превод:
siyon2876
преди 5 месеца

За това сме тук, ще чакам актуализация. 😊

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Имам да получа почти 1000 реала от тях

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Здравейте, наистина не разбирам какво имате предвид.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Имам да получа почти 1000 реала от тях

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Колко време чакахте оттеглянето си тук? Казаха ли ви защо все още нямате парите? Успяхте ли вече да се верифицирате успешно там?

Кажи ми къде се намираш в твоята ситуация.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, наистина не разбирам какво имате предвид.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Е, това, което имам предвид е, че когато каза, че е мило, затова сме тук, за да направим дори трудна ситуация във форума по-добра. И, разбира се, ще изчакам да видя какво ще каже казиното относно документите, които изпратихте. 👍

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини