ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно правилата на онлайн казиното

Въпрос относно правилата на онлайн казиното

преди 7 месеца от Kezlor
|
1249 преглеждания 3 отговора |
|
Добавете пост
преди 7 месеца

Някой знае ли дали е незаконно казино да ви позволи да играете игри, които не са разрешени във вашата страна за дълго време и след това да ви отнеме възможността да играете на тези игри. Има ли последици за онлайн казината, които правят това. Играех игри на живо в онлайн казино и похарчих много пари за тези игри и след това изведнъж те изчезнаха и вече не ми беше позволено да ги играя. Имам ли право на обезщетение, ако казиното се обърка и ми позволи да играя тези игри, които не ми бяха разрешени? Освен това, когато помолих казиното да ми изпрати историята на залаганията ми, те казаха, че това е невъзможно..... разрешено ли е на казината да правят това или са регулирани, че трябва да предоставят история на залагания, когато бъде поискано?

Автоматичен превод:
Kezlor
преди 7 месеца

Здравейте,

Има няколко точки, които бих искал да спомена:

Ограниченията на играта се променят в зависимост от маркетинговите стратегии на доставчика и местните разпоредби. Така че според мен изглежда логично, след като игрите вече не са достъпни за вас, те изчезват, така че да не можете да ги играете повече.


Тъй като хазартът е силно конкурентна индустрия, казината постоянно търсят предимство пред конкуренцията. За да запазят своите играчи доволни, някои казина ви позволяват да играете ограничени игри, рискувайки гнева на доставчиците на игри или дори на лицензиращия орган, от друга страна.

И все пак играчите никога не трябва да бъдат наказвани за подобно решение.

Така че, докато казиното изплаща печалбите ви справедливо, дори печалбите от ограничени игри, които умишлено са решили да ви предложат, виждам малко място за каквато и да е компенсация, защото нищо от това всъщност не може да повлияе на шансовете ви да спечелите.

Що се отнася до историята на залаганията, бих казал, че казиното трябва да я има на разположение, поне за известно време. Само нещо на същото ниво като сериозни технически проблеми може да бъде разумно обяснение.

И така, имате ли повече подробности, моля?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, много ви благодаря, че се свързахте с мен. Съжалявам, че ви отнех толкова дълго да отговоря. Имах работа с winspirit по отделен проблем, за който също се надявам да ми помогнете, защото включва спечелване на много пари. Когато става въпрос за искане на история на залагания, имам имейли, които показват, че те казват, че тяхната система не е в състояние да ми даде тази информация, което според мен е грешно. Наистина имам нужда от него за ситуация, в която плащах мега късмет топка огън пламък. Играх онази игра, направих залог, залогът беше приет и играта започна, в този момент връзката на телефона ми беше прекъсната и когато се обнови, играта все още се играеше и каза, че трябва да изчакам следващата игра, въпреки че парите беше извадено от баланса ми. играта удари бонус, много голям бонус, но не ми беше изплатена нито една от печалбите от тази печеливша игра. това всъщност се случи два пъти, когато направих залога, залогът беше приет, играта започна и след това връзката беше изгубена, и двата пъти парите бяха изтеглени от баланса ми и не бяха спечелени печалби, това се случи същия ден. Свързах се с поддръжката за помощ и те не показаха история на това случване и поисках моята история на залагания, защото те ще могат да видят, че парите са изтеглени от моя баланс. Вярвам, че те трябва да могат да виждат всеки път, когато парите влизат или излизат от баланса ви и това щеше да докаже, че залогът ми е приет. Парите обаче се върнаха в баланса ми по-късно същия ден, но това не беше това, което исках. игрите, на които заложих, бяха много печеливши, защото бонусът беше ударен, така че бях изчерпал много пари, на които трябваше да имам право. Многократно поисках история на залози или история на теглене от моя баланс, но ми беше казано, че не могат да го направят поради възможностите на тяхната система. Имам имейли и екранни снимки на всички наши разговори, но нищо не беше решено. Никога не ми бяха дадени печалбите, които трябваше да получа. И точно днес играех игра, спечелих $50, когато излязох от играта, печалбите не се показваха, щях да отида отново, за да помогна на поддръжката и да ги попитам за това и те казаха, че записът не показва такова нещо, благодаря на Бога, че направих екранни снимки на история на играта ясно показва, че съм спечелил тези пари и ми беше казано веднага, че ще трябва да ескалират това до отдела за игри. Имам и историята на разговорите и екранните снимки. По отношение на първоначалния ми пост успях да играя игрите, за които те казаха, че нямам право да играя и когато поисках лоша история, те казаха, че не могат поради възможностите на тяхната система. Можете ли да ми помогнете какво мога да направя. Най-много съм разстроен за двете игри, в които трябваше да спечеля много пари и наистина се надявам, че можете да ми помогнете по някакъв начин.

Автоматичен превод:
Kezlor
преди 4 месеца

Здравейте! Радвам се да те видя отново. Въпреки това трябва да кажа, че поводът не е толкова светъл, колкото повече чета за вашите проблеми, ..

Позволете ми да го кажа така: Изглежда, че това е доста сложен въпрос, който със сигурност може да изисква задълбочени изследвания. Все още ли помните функцията за оплакване? Всеки, който се нуждае от помощ за нещо, свързано с казино игри и условия, е добре дошъл да подаде безплатна жалба. Според мен трябва да опитате това.

Първата стъпка е доста лесна, просто използвайте тази връзка 👈, за да създадете жалбата. Чувствайте се свободни да вмъкнете вашето копие/поставено предишно мнение, вярвам, че това трябва да е достатъчно за начало. Съберете всички съответни съобщения, екранни снимки и имейли, които можете да съберете, защото скоро след публикуването на жалбата най-вероятно ще бъдете помолени да поставите цялата допълнителна информация, която можете.

Мислите ли, че можете да направите това?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини