ФорумОбсъждане на жалбиVELVET SPIN ОТКАЗА ОТТЕГЛЯНЕ

VELVET SPIN ОТКАЗА ОТТЕГЛЯНЕ

преди 1 година от MissYellow
|
1866 преглеждания 8 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

По принцип, както се казва в заглавието, надзорникът обаче отказа да ми предостави доказателства за това как съм нарушил правилата.

изброих бонус, който очевидно използвах, но бонусът не се показва в историята на транзакциите ми.

Напуснаха чата с мен два пъти и отказаха да ми предоставят техния процес на оплакване или как да поискам преглед.


Предоставих му екранни снимки на записите, които имам. Той просто започна да опитва други извинения..


и тегленето се показва като Одобрено в историята на транзакциите ми, той каза, че това всъщност означава отказано 🤦🏻‍♀️

Автоматичен превод:
преди 1 година

file

Те виждат бонуса WEMISSYOU като нарушение...


Имам пълните преписи на чатове

Автоматичен превод:
MissYellow
преди 1 година

Здрасти,

Ще изчакам жалбата ви да бъде разгледана, за да видя повече подробности. Начинът, по който го виждам, пропуснахте ключовите части, какво каза казиното? Кои правила сте нарушили?

Просто се уверете, че сте предоставили и всички споменати екранни снимки и записи към жалбата. Това трябва да ускори малко процеса.

Желая ви късмет 🤞


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Те вече не изплащат заявка за теглене, направих заявка за теглене на 24/4/23 (преди около 6 седмици) и те все още не са одобрили заявката за теглене въпреки около дузина имейли напред-назад, които ме уверяваха, че ще бъде обработени.


НЕ ДЕПОЗИРАЙТЕ ТУК!!!

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Това казино е готово, мисля, че се превърна в измамно казино

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Те вече не изплащат заявка за теглене, направих заявка за теглене на 24/4/23 (преди около 6 седмици) и те все още не са одобрили заявката за теглене въпреки около дузина имейли напред-назад, които ме уверяваха, че ще бъде обработени.


НЕ ДЕПОЗИРАЙТЕ ТУК!!!

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Мисля, че би било добре да подадете жалба тук в Casino Guru. Нашият специализиран екип за жалби ще се опита да ви помогне.

Ако ви харесва идеята, научете повече тук:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Създателят на жалбата е достъпен чрез тази връзка:

https://casino.guru/complaints

Безплатно е, така че го приемам като разумен вариант, зависи изцяло от вас - разбира се!

Какво казваш? 🤔

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Това казино е готово, мисля, че се превърна в измамно казино

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Имали ли сте проблем там? Ако имате нужда от поддръжка, можете също да опитате безплатната функция за оплакване.

Кажете ми какво мислите за това.

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Изпратих жалба по ваше предложение, но не успях да кача PDF документа на нашите имейл комуникации. Има ли някъде другаде, където мога да го изпратя?

Благодаря предварително.

Автоматичен превод:
jayellemm26
преди 10 месеца

Бих казал, че беше добро решение.

Можете ли да предоставите екранни снимки, след което да изпратите отново всички имейли по-късно? Искам да кажа, че Petronela е това, което наричаме „първи отговор", почти съм сигурен, че жалбата скоро ще бъде прехвърлена на друг отговорник, така че ще бъдете помолени да използвате неговия или нейния имейл адрес, след като жалбата достигне този етап.

Има ли смисъл за вас, моля? 🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още