Изглежда, че може да има недоразумение или правописна грешка във вашия въпрос. Бихте ли изяснили какво се опитвате да попитате?
It seems like there might be a misunderstanding or a typo in your question. Could you please clarify what you're trying to ask?
Здравейте
Предполагам, че ще намерим допълнителна информация във вашата наскоро подадена жалба - налична тук .
Искате ли да добавите някои подробности, може би?
Радвам се да видя, че си успял да преодолееш странните преписи в темата за жалби. Изглежда, че описва уебсайта в основна версия за копиране и поставяне. Моля, поставете екранните снимки, които споменахте. 🙏. Това би било удобно.
Hey there.
I guess we'll find further information in your recently submitted complaint, - available here.
Care to add some details, perhaps?
I'm glad to see you managed to get over the strange transcripts in the complaint thread. It seems to describe the website in a basic copy-and-paste version. Please put in the screenshots you've mentioned. 🙏. That would be handy.
Добавям екранните снимки един по един, има много от тях в жалбата, опитвам се да намеря най-важните, за да разберете ситуацията, какво се опитват да направят, мога да ги добавя само малко по малко, защото съм на работа
I'm adding the screenshots one by one, there's a lot of them in the complaint, I'm trying to find the most important ones for you to understand the situation, what they're trying to do, I can only add them a little bit at a time because I'm at work
Dodaje zrzuty pokolej w skardze jest tego dużo staram się narazie te najważniejsze dla was żeby zrozumieć sytuację co usiłują zrobić jestem w stanie po trochu narazie dodawać bo jestem w pracy
Всичко е наред, благодаря ви. Отделете време. Чувствайте се свободни да добавите всичко, което имате на разположение. Екипът за жалби ще ги прегледа всички, ако е необходимо, нали?
That's ok, thank you. Take your time. Feel free to add all you have available. The Complaint Team will go through them all if necessary, ok?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.