ФорумОбсъждане на жалбиВ очакване на отговор от Casino Guru

В очакване на отговор от Casino Guru

преди 1 година от fsanitize
|
2337 преглеждания 12 отговора |
|
преди 1 година

Здравейте,


Направих жалба преди няколко седмици. Гуруто на казиното отговори и аз добавих повече информация. Но сега съм 8 дни без отговор от Casino Guru и таймерът е на 0. Има ли вътрешни проблеми или просто трябва да изчакам реда си?


Благодаря ти.

Автоматичен превод:
fsanitize
преди 1 година

Здравейте.

Гледам жалбата ви и виждам, че таймерът казва, че екипът има 3 дни и около 2 часа .

Спокойно, ние нямаме вътрешни проблеми, по-скоро колегите са затрупани с порция основателни оплаквания. Разбирам, че е досадно, но изчакайте. За съжаление, изглежда, че все повече играчи се нуждаят от помощ.

Опитваме се да разширим екипа от експерти, но това е дълъг и трудоемък процес. 🙁

Благодарим ви за разбирането 🙏

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей Радка,


благодаря за отговора, за съжаление тази публикация вече беше остаряла. Вашият екип отговори на жалбата на 25/10/2023 15:14, т.е. около 5 часа след тази публикация.


Благодаря ти за помощта.


Иначе има ли начин да се заключи поста?

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
fsanitize
преди 1 година

Здравейте и днес 🙂

Благодаря за актуализацията. Все още съжалявам, че сме в криза.

Не съм напълно наясно с ключалката, можете ли да ми опишете целта и къде (форум или жалба) трябва да изпълнява?

Но ще опитам като цяло: ние не заключваме публикации, защото никой друг освен администраторите и автора на публикацията няма достъп до промените.

Уцелих ли го?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте,

Благодаря за отговора. Имах предвид, че когато проблемът, довел до отварянето (стартирането) на нишката, бъде разрешен, тогава нишката ще бъде заключена за по-нататъшни отговори, така че няма да са възможни допълнителни приноси. Вярно е, че вероятно няма смисъл във форума и е по-скоро функция на тикет системата.


Благодаря

Автоматичен превод:
fsanitize
преди 1 година

Здравейте и днес.

Моля.

И мога да ви кажа как работи нишката за оплакване. 🙂

Веднага щом се стигне до решение или, за съжаление, до етап, в който няма къде другаде да се премине поради липса на сътрудничество, нишката за оплакване се затваря с последна публикация, която обяснява, обобщава проблема и обяснява какво се е случило.

В същото време и за разлика от форума, само потребителят, който го е стартирал, може да участва в такава тема, а след това само решаващият и представителят на казиното.

Често се бърка поради графичното сходство, но тези теми за оплаквания са по-лични от форум.

Виждам, че сега е ред на представителя на казиното, надявам се да не чакаме дълго. 🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей Радка,


вярно дойде им реда днес от нищото ми кацна част от печалбите в сметката от тях но още нищо не са написали сигурно се опитват да вземат някаква "премия" да не вече се занимавам със случая. Ще видим дали ще ми пратят останалите, иначе имам становище от регулатора и препоръка как да постъпя.


За съжаление не очаквах да попадна на такъв...

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
fsanitize
преди 1 година

Здравей, разбирам изненадата ти и да кажем "гнева". Със сигурност няма да съм доволен, ако ме третират така. От една страна, радвам се, че получихте част от печалбите си. Мога ли да знам колко от него имаш и колко още ти дължат? Разбира се, жалбата е все още отворена, така че ще видим докъде ще стигне екипът ни и ако не сте доволни, можете да се обърнете към регулатора. Много ми е любопитно как ще се развие всичко. Бихте ли ме информирали, когато научите нещо ново?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Здравейте, сумата не е голяма, всъщност върнаха депозита и някои печалби, намалени с някаква фантастична такса, която не отговаря на плана на играта. След това ще се опитам да дам повече информация, засега казиното само се опитва да ме атакува и да се постави в ролята на потърпевшата страна, въпреки че аз действам в съответствие с условията, които те самите ми предложиха и нямах възможността да ги коментирам и следователно съм по-слаба договорна страна по отношение на ангажимента. (Вземи или остави договори)

Автоматичен превод:
fsanitize
преди 1 година

Да, разбирам и гледах жалбата ви. Ще трябва да изчакаме, за да видим накъде ще продължи и какво ще каже казиното, защото заяви, че е заело позиция и няма да я промени.

Хубаво е обаче, че всъщност не загубихте нищо и те върнаха депозита и някои печалби. Така че съм любопитен да видя накъде ще стигне през следващите няколко дни и ще се радвам, ако ни информирате за по-нататъшното развитие. Би ли било възможно ?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Доста обезпокоително е, че жалбата беше затворена като „неоснователна", въпреки че казиното блокира средствата и ги изплати само със съществуваща жалба. Тази процедура от страна на казино гуруто беше доста изненадваща.

Автоматичен превод:
fsanitize
преди 1 година

Както виждам, Йозеф обясни защо жалбата е затворена като неоснователна. Мисля, че той го обясни доста добре и така според нашия екип казиното не е направило нищо лошо и е следвало стандартната процедура, като таксата за възстановяване е 5%.

От друга страна обаче, бих казал, че е хубаво, че получихте парите и казиното ви плати, така че наистина не загубихте нищо. Надявам се, че няма да се натъквате на подобни ситуации в бъдеще и че ще имате повече положителни преживявания.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Мисля, Джаро, че за съжаление не се разбираме, в предишното съобщение не противоречах на мнението на Йозеф относно таксата.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини