ФорумОбсъждане на жалбиУправителят не отговаря на оплакването ми

Управителят не отговаря на оплакването ми

преди 8 месеца от sergeyshebunyaev
|
1072 преглеждания 1 отговор |
|
Добавете пост
преди 8 месеца

https://kasinoazov.net/slottica-casino-akkaunt-igroka-zablokirovan-pri-vivode

Отговор

Моля те

по тази тема

Автоматичен превод:
sergeyshebunyaev
преди 8 месеца

Всъщност Ник ти отговори:

https://casino.guru/slottica-casino-player-s-account-blocked-during-withdrawal

Преминахте първия етап и сега получавате специалист, който да обработи жалбата ви.

Предполагам, че трябва да се запознаете по-добре с процеса - прочетете това ръководство, моля .

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини