ФорумОбсъждане на жалбиUNIBET PA акаунт е закрит

UNIBET PA акаунт е закрит

преди 12 месеца от natashamscott22
|
1684 преглеждания 2 отговора |
|
Добавете пост
преди 12 месеца

Да, направих акаунт в казино UNIBET Pa миналата година през 2022 г. и след това опитах да депозирам със собствената си дебитна карта, което нямаше да работи, така че си помислих (по това време не знаех много за казината), че мога да депозирам с моята приятелска карта, тъй като моята не работеше. Е, това очевидно също не проработи и те затвориха акаунта ми и аз ще предоставя екранни снимки на имейли и разговори, които имах, опитвайки се да отворя отново акаунта си. Така че само при техните условия, че за да я отворя отново, трябва да изпратя снимка на предната/задната страна на картата, която беше на мои приятели, с които бях свикнал с тях и това е. Но за съжаление измина една година, приятелят ми вече няма тази карта и вече се свърза с банката, за да види дали може да получи извлечението по дебитната карта, показващо крайните числа 8126, и банката отговори, че не може да предостави това за предишен акаунт filefile държачи и не можеха да направят нищо. Така че се опитвах да видя дали UNIBET ще приеме моето ID на шофьорска книжка (отпред/отзад) извлечение за помощ/банка на текуща карта. За да получа отново достъп до моя акаунт и това е не. В което не разбирам защо е абсолютно необходимо те ТРЯБВА да имат снимка на картата, която преди това опитах и не успях??? Всяко друго казино в PA не би действало така с една карта.. Просто искам да имам достъп до акаунта си и те го усложняват, изисквайки, че това е единственият начин. Може ли някой да се опита да ми помогне да разреша този проблем? Мога да предоставя всеки документ, който са поискали в имейла, но не и картата, завършваща на 8126, или извлеченията по кредитната карта.

Автоматичен превод:
natashamscott22
преди 12 месеца

file

Автоматичен превод:
natashamscott22
преди 12 месеца

Здравей.

Никога досега не съм чувал за такава процедура. Но бих предположил, че причините са повече или по-малко свързани със сигурността на акаунта. Може би си струва да подадете безплатна жалба. Няма нищо за губене, дори напротив. Нашите специалисти може да ви помогнат да го разрешите. Моля, използвайте тази връзка, за да изпратите формуляра: https://casino.guru/complaints/create

Как се чувствате за тази стъпка? Ако все още се чудите, моля, прегледайте това ръководство . 😉

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини