НачалоФорумОбсъждане на жалбиУнибет открадна печалбите ми от конни надбягвания!

Унибет открадна печалбите ми от конни надбягвания!

преди 2 месеца от harrycalvert
|
799 преглеждания 5 отговора |
|
преди 2 месеца

Залагам на конни надбягвания от няколко години и най-вече губя пари, което прави това вбесяващо!


Отворих акаунт в unibet преди около два или три месеца и направих няколко залога на фестивала в Гудууд. Имах голям победител от около 3000 паунда. Отдръпнах се и всичко изглеждаше страхотно. Така че започнах да залагам отново по време на състезанието в Йорк в края на август. Отново имах хубав победител този път около 2500 паунда. Този път, когато отидох да тегля, ми поискаха снимка на личната ми банкова карта и доказателство за адрес. Освен че доказателството за адрес трябваше да бъде получено по пощата, малко трудно, тъй като тези дни не получавам нищо по пощата! Всички мои банкови извлечения и сметки са онлайн




Така че качих личната карта+банковата карта и разговарях на живо, обяснявайки, че трябва да актуализирам адреса си, защото току-що се преместих на юг в Корнуол и нямам публикация на стария адрес. Казаха, че ще ми отговорят по имейл за това. Не получих никакъв отговор, така че няколко дни по-късно се опитах да вляза и акаунтът не работи. Отново влезе в чат на живо. Там ми казаха, че акаунтът ми е забранен, а печалбите ми от 2000 (теглене) и около 650 в баланса са конфискувани. Честно казано не можех да повярвам на това, което виждам! Дори не знаех, че уебсайт за залагания може да конфискува печалби по този начин.


Толкова съм бясна и нямам идея какво да правя по въпроса. Никога не съм имал или дори съм чувал за подобен проблем със залог на конни надбягвания. Изглежда нарязани и сухи печелите получавате печалбите си губите и губите залога си. Не виждам какъв е проблемът, никога не съм имал бонус или нещо подобно, просто нормални залози на коне, понякога на къси коефициенти, понякога на дълги. Те заявиха, че тези условия са нарушени:




„Скъпи Хари,




Вашето оплакване е разгледано изцяло в съответствие с процедурата за оплаквания на Unibet, както е посочено в раздел 30 от правилата и условията.




Сметката е затворена и балансът е третиран в съответствие с клауза 16.1 и 16.5, 19.2 и 19.2.2 от правилата и условията на Unibet.




Разбираме, че причината за закриването на акаунта ви е описана в условията, докато вътрешните бизнес процеси, системи и методи, използвани от компанията, включително тези, свързани със свързване на акаунти, няма да бъдат разкрити.




Ако смятате, че това се нуждае от допълнително разглеждане, ще имате пълното право да прехвърлите това външно за преглед от независима трета страна.




Ние използваме eCOGRA като алтернативно разрешаване на спорове. Споровете могат да се подават на https://ecogra.org/alternative-dispute-resolution/




Моля, не се колебайте да се свържете с мен, ако мога да бъда от допълнителна помощ."








Нещото, което наистина ме разстройва е, че през годините загубих тонове пари, залагайки на конни надбягвания, особено тази година, определено повече, отколкото спечелих хаха. Сега най-накрая получавам два добри победителя подред и парите са конфискувани. Просто не мога да повярвам, че ме кара да искам да напусна завинаги.




Някой мисли ли, че има шанс да получа печалбите си? Мисля си за съд за искове с малък материален интерес?




Казаха ми да подам вътрешна жалба, която се върна със същото. И сега казват да използвам eCOGRA? какво да правя :(


Автоматичен превод:
harrycalvert
преди 2 месеца

Здравейте, прочетох цялата ви ситуация и ще започна с това, че съжалявам, че сте в нея и че за съжаление не се занимаваме със спортни залагания, тъй като нямаме експерти в това.

Когато прочетох причината, посочена от казиното за невалидните печалби, ме кара да мисля, че може да подозират проблем с множество акаунти. Но нека ви попитам какво точно се споменава в точките, споменати от казиното?

Както и да е, определено бих опитал eCOGRA, ако смятате, че не сте счупили нищо, защото може да има някакво въздействие. Ако искате да поемете по пътя на адвоката, няма да се изненадам, ако сте убедени, че не сте направили нищо лошо, но от друга страна, това вероятно ще ви струва нещо.

Това е, което бих направил като начало и да видя какво ще се случи.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

Здравейте, съжалявам за бавния отговор! Загубих вяра в това, честно казано, но ще опитам отново, сега имам малко свободно време да се боря.

Благодаря ви за помощта!

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

Току-що разбрах, че сте попитали какво казаха, че е счупено.

ето условията, които казаха, че са проблемът:



16.1 Няма да толерираме никаква измамна дейност или измама. Ако считаме по наше разумно усмотрение, че Вие сте: (1) нечестно манипулирали Услугите или сте се възползвали нечестно от нас или от Услугите; или (2) се опита да измами нас или всеки друг клиент или юридическо лице, ние си запазваме правото да спрем и/или затворим акаунта Ви, като удържаме част или всички печалби и да споделим информация (заедно с Вашата самоличност) с полицията и други подходящи органи. По-долу е даден неизчерпателен списък на това, което считаме за измамна дейност или измама:

измама със самоличност;

измама при плащане;

пране на пари;

финансиране от трета страна;

фалшификация;

използване на откраднати или измамни данни за плащане;

тайно споразумение с други лица;

използване на софтуер за получаване на предимство;

изхвърляне на чипове;

използване на вратички в нашия софтуер и функционалност;

залагане на уредени спортни събития; или

вътрешна информация.



16.5 Ако основателно считаме, че някое от събитията, посочени в Раздели 16.1 до 16.4 по-горе, може да се е случило или има вероятност да се случи, ние си запазваме правото да:

затворете или спрете Вашия акаунт; и/ или

да задържите и/или задържите всички суми, които иначе биха Ви били изплатени или дължими (включително без ограничение всякакви печалби или бонус суми).



19.2 Ние си запазваме правото, по наше разумно усмотрение, да закрием Вашата сметка и/или да анулираме всякакви залози и залози и/или да задържим салдото по Вашата сметка и/или да възстановим от Вашата сметка сумата на всички засегнати изплащания, бонуси и печалби и / или приложете постоянна забрана за услугите поради следните причини:

19.2.1 ние, действайки добросъвестно, имаме основание да смятаме, че сте в нарушение на съществена разпоредба на настоящите Общи условия, включително, но не само Раздел 7 (Допустимост) по отношение на хазарта на непълнолетни и използването на Услугите в нарушаване на законите на държавата, в която се намирате и раздел 16 (Измама и измама);

19.2.2 разберем, че сте използвали или се опитали да използвате Услугите за целите на измама, тайно споразумение или незаконна или неправомерна дейност;

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Единственото нещо, което мога да мисля е, защото казах, че трябва да сменя адреса, те смятат, че по някакъв начин действам измамно хаха

Автоматичен превод:
harrycalvert
преди 1 седмица

Хм, мина известно време, откакто говорихме за това. Значи все още не сте били в eCOGRA с вашия случай, нали?

Ако решите да тръгнете по който и да е начин, не забравяйте да ме уведомите как се развива ситуацията ви.

Виждам, че сте споделили някои неща с мен, но както е през повечето време, това е доста общо. Така че не знам какво според казиното може да е проблемът.

Когато говорите за смяната на адреса, успяхте ли да го направите или не? Не мисля, че би трябвало да е проблем да ти вземат парите.

Ще чакам по-нататъшно развитие.


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини