ФорумОбсъждане на жалбиТревожният отговор на Bitcasino на основателни опасения за връщане на пари - опитът на VIP играч

Тревожният отговор на Bitcasino на основателни опасения за връщане на пари - опитът на VIP играч

преди 1 месец от henkster
|
602 преглеждания 4 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 месец

Пиша, за да споделя дълбоко тревожен опит, който имах с Bitcasino, и за да повиша осведомеността относно техните практики.


Наскоро изразих загриженост относно метода за изчисляване на връщането на пари в Bitcasino, по-специално, че тегленията на връщане на пари се отчитат спрямо бъдещи изчисления на връщане на пари, ефективно наказвайки играчите за използване на техните спечелени награди. Въпреки многобройните опити да получа яснота, опасенията ми бяха многократно отхвърлени от техния екип.


След като получих незадоволителни отговори от Bitcasino, реших да подам официална жалба до Борда за контрол на игрите на Кюрасао (GCB), като очертах как смятам, че практиките на Bitcasino нарушават техните лицензионни условия, особено по отношение на техните вътрешни процедури за връщане на пари. Добронамерено информирах доброволно Bitcasino за това оплакване, въпреки че нямах задължение да го правя. Надявах се, че тази прозрачност може да подтикне към конструктивен диалог.


Вместо да отговори на конкретните опасения, които повдигнах, Кристина, ръководителят на VIP, отговори с имейл, който беше отбранителен и пренебрежителен. Вместо да се ангажира с проблемите, тя се опита да оправдае техните практики, като направи неясни твърдения, че Bitcasino „надхвърля индустриалните стандарти". Тя също така характеризира комуникациите ми като „злоупотреба" без никакви конкретни примери и предостави подвеждаща статистика за печалбите и загубите ми, които нямаха нищо общо с основния проблем с рециклираните парични средства.


Почти смешно е как тя спомена общите ми депозити и тегления, сякаш за да подскаже, че някак си съм бил прекалено възнаграден. Отговорът на Кристина пренебрегна основната загриженост: нечестният начин за връщане на пари се изчислява и използва срещу бъдещи награди. Вместо това тя се отклони, като посочи несвързани статистики, които нямат нищо общо с оплакването ми относно прозрачността и справедливостта.


Това, което прави това още по-лошо, е последвалото отмъщение. Кристина ме информира, че тъй като подадох жалба до GCB, всичките ми награди и бонуси бяха спрени, „докато не бъде определено решение". Това е шокиращо и ми се струва като ясен акт на отмъщение срещу мен за търсенето на регулаторен надзор. В собствените им Правила и условия не се споменава, което да оправдава спирането на наградите просто защото играч е подал жалба. Съгласно техните условия спирането на наградите обикновено е запазено за случаи на злоупотреба или измама, нито едно от които не се отнася за мен.


Аз съм лоялен VIP клиент от 2019 г. и съм депозирал милиони долари в Bitcasino през годините. И все пак, вместо да отговорят на основателните опасения относно техните практики, те избраха да ме накажат, като спряха наградите и бонусите ми – нещо, което изглежда напълно извън заявените от тях политики.


Bitcasino превърна това, което трябваше да бъде дискусия за справедливо отношение и ясни политики, в наказателна акция срещу VIP играч. Това поведение е неприемливо и повдига сериозни въпроси за това как се справят с оплакванията на играчите и прозрачността.


Исках да споделя този опит, за да предупредя други играчи за това как Bitcasino може да реагира на основателни опасения. Някой от вас имал ли е подобни проблеми с Bitcasino или други онлайн казина? Обичайна практика ли е спирането на наградите в отговор на официална жалба и дали е дори законно според техните условия? Какво ще ми препоръчате да направя след това?


Ще се радвам на всякакви прозрения или съвети. Благодаря ви, че отделихте време да прочетете това.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
henkster
преди 1 месец

Мислили ли сте да се свържете с адвокат, ако смятате, че трябва да направите повече по въпроса?🤔

Не съм съвсем сигурен дали има нещо друго, което можете да направите, след като подадете жалба до GCB, за да ви кажа истината.

Благодаря ви все пак за вашето съзнание по отношение на опита с това казино и ви желая всичко най-добро, със сигурност.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Благодаря ви за отговора и предложението. Трябва обаче да изразя дълбокото си разочарование и разочарование от ситуацията и предоставените съвети.


Първо, позволете ми да поясня, че всъщност не съм подавал жалба до Gaming Control Board (GCB). Ескалирах проблема си пред тях, но оттогава научих, че GCB в момента не приема или преглежда жалби и няма ясен график кога ще възобновят да го правят. Това означава, че пътят за ескалация на практика е нефункционален.


Важно е да се отбележи, че Bitcasino почти сигурно са били наясно с това, когато са спрели моите награди за ескалиране към GCB. Това предполага ответни и недобросъвестни действия от тяхна страна, наказващи ме за опит да потърся регулаторна намеса, която те знаеха, че в момента е невъзможна.


В светлината на това, вашето предложение да обмислите да се свържете с адвокат, макар и може би добронамерено, не успява да разпознае присъщия дисбаланс на силите между отделните играчи и тези казина, както и непосилните бариери пред правни действия за мнозина. Преследването на правна защита срещу офшорно, недостатъчно регулирано образувание като Bitcasino често е непосилно скъпо, отнема много време и е стресиращо за отделните играчи.


Освен това, като отхвърли жалбата ми след задънената улица на ескалацията на GCB, Casino Guru на практика изоставя мен и други играчи в подобна ситуация. Оставаме без никакъв жизнеспособен път за търсене на справедливост или за държане на Bitcasino отговорно за техните неетични и потенциално незаконни практики.


Като платформа, която се позиционира като защитник на правата на играчите и пазач на индустрията, аз силно вярвам, че Casino Guru носи отговорност да направи повече в ситуации като тези. Когато регулаторите се провалят в задълженията си и казината се възползват от този провал, за да малтретират играчите, е задължение на организации като Casino Guru да бъдат необходимите шампиони и пазачи.


Ето какво според мен трябва да направи Casino Guru в тази ситуация:


  • Публично призова Bitcasino за тяхното ответно и недобросъвестно спиране на моите награди за ескалиране до регулатор, за който знаеха, че не функционира. Пояснете, че подобно поведение е неприемливо.


  • Използвайте вашата платформа и връзки в индустрията, за да окажете натиск върху GCB да възобнови приемането и разследването на жалби на играчи като въпрос на спешност. Сегашната ситуация позволява на лошите актьори да действат безнаказано.


  • Поставете на видно място моята жалба и други срещу Bitcasino на вашата страница за преглед, за да предупредите потенциалните клиенти за рисковете и неправомерното поведение на казиното. Информираността на играчите е от решаващо значение.


  • Работете със засегнати играчи като мен, за да проучите алтернативни пътища за справедливост и отчетност, независимо дали чрез колективни действия, медиен натиск или ангажиране с други регулаторни органи.


Въпреки че оценявам вашите добри пожелания, това, от което наистина се нуждая, е отдаден съюзник и защитник в моя ъгъл. Призовавам Casino Guru да бъде този съюзник, за да изпълни заявената си мисия и ценности, като предприеме конкретни действия в подкрепа на засегнатите играчи и потърси отговорност от лошите актьори като Bitcasino.


Следващите ви стъпки ще изпратят ясен сигнал за истинския ангажимент на Casino Guru към защитата на играчите. Ще бъдете ли страничен наблюдател и помощник на злоупотреби в казиното, или ще бъдете яростният защитник, от който онеправданите играчи като мен отчаяно се нуждаят?


Готов съм и желая да работя с вас, за да преследвам всички налични възможности за справедливост. Но имам нужда от Casino Guru да се активизира и да бъда активен, отдаден партньор в тази битка .


Очаквам вашия отговор и ангажимент за осезаеми действия. Играчи като мен разчитат на теб да направиш правилното нещо.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
henkster
преди 1 месец

Чувствайте се свободни да се свържете с нашия екип за оплаквания относно това на адрес . Те със сигурност ще ви предоставят своето становище относно вашите искания.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Здравейте колеги играчи,


Обръщам се към други VIP играчи на Bitcasino, за да споделя опит и да видя дали някой друг е срещал подобни проблеми с платформата. Като дългогодишен VIP играч, който е инвестирал над $2 милиона за четири години, наскоро имах някои дълбоко тревожни взаимодействия, които смятам, че заслужават обсъждане.


Моят опит включва:


  • Противоречива информация : Моят VIP домакин, Taehee, е предоставил противоречива информация относно бонуси, връщане на пари и политики за акаунта. Някой друг забелязал ли е несъответствия в комуникацията от техните VIP домакини?


  • Проблемна система за връщане на пари: Системата за връщане на пари наказва играчите за изтегляне на спечелените от тях награди. Някой друг забелязал ли е това или получил ли е ясни обяснения за това как се изчислява кешбекът?


  • Ответни действия: Когато изразих загриженост относно тези проблеми и споменах подаването на жалба до Контролния съвет на игрите на Кюрасао (GCB), Кристина, ръководителят на VIP, спря всичките ми награди и бонуси. Някой преживявал ли е подобни ответни действия за изразяване на загриженост?


  • Липса на прозрачност: Въпреки многобройните заявки, не успях да получа ясни, изчерпателни финансови отчети за дейността в моя акаунт. Някой друг затруднявал ли се е да получи прозрачна информация за акаунта си?


  • Проблеми с преобразуването на валута : Депозитите, направени в криптовалута, се преобразуват в евро за изчисления на бонуси, след което обратно в криптовалута. Някой друг имал ли е загуби поради тази практика?


  • Правна ескалация : Ситуацията се влоши до степен, в която трябваше да включа правен съветник. Там адвокатът е изключително агресивен и е неподходящ и дори поставя под съмнение пълномощията на моите адвокати. Интересно ми е дали и на други им се е налагало да предприемат подобни стъпки.


Споделям това не само за да излея разочарованието, но и за да преценя дали това са изолирани инциденти или са показателни за системни проблеми в Bitcasino. Ако сте VIP играч в Bitcasino, много ще се радвам да чуя за вашия опит, положителен или отрицателен.


  1. Колко отзивчив е вашият VIP домакин на притесненията?
  2. Получихте ли ясни обяснения относно изчисленията на бонусите и кешбек?
  3. Чувствали ли сте се някога несправедливо третирани или наказани за повдигане на проблеми?
  4. Колко прозрачни намирате практиките на Bitcasino като цяло?


Вашите прозрения могат да бъдат безценни за разбирането на по-широката картина на това как Bitcasino третира своите VIP играчи. Всички отговори се оценяват.


Благодарим ви за отделеното време и всяка информация, която можете да предоставите.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини