НачалоФорумОбсъждане на жалбиТози лиценз фалшив ли е?

Този лиценз фалшив ли е?

 от Arturrrr
|
11 177 преглеждания 25 отговора |
|
1 2

Здравейте всички, имах проблем с теглене от ditobet.com

се опита да изпрати оплакване до gaming-curacao и те отговориха, че това казино не се управлява от оператор, лицензиран от CEG

но те имат лого на CEG и когато го щракнеш, страницата с лиценза се отваря, фалшиво ли е? ето линка


https://licensing.gaming-curacao.com/validator/?lh=b22575226f2bbf579be08782f13c375c&rlh=ae621840b141605ea34daf913a95a6f2

Edited
Автоматичен превод:
Arturrrr

Здравейте,

ако имате някакво доказателство от лицензиращия орган, че този лиценз не е валиден, моля, споделете го.

Публикуваната от вас връзка няма да работи, тъй като вече не е обвързана с правилния URL адрес на казиното, ще видите, че пише „проверено", ако влезете в нея от страницата на казиното:

filefile

Сигурни ли сте, че сте се свързали със съответния орган, моля? Безплатна проверка на втория екран за печат




Автоматичен превод:
Radka

Здравейте, това е отговорът, който имам file





Автоматичен превод:
Arturrrr

Уважаеми Артуррр.

Проблемът е, че написахте жалба до Curacao eGaming, а не до Gaming Curacao.

Както Радка писа преди, има 4 лиценза Кюрасао. Оплаквали сте се на грешния.

Edited
Автоматичен превод:
Matej

О, разбрах

Благодаря!



Автоматичен превод:

file Актуализация:

Изпратих им всички документи, които искаха, и след две седмици получих този отговор и оттеглянето ми все още беше отхвърлено,

За по-добро разбиране депозирах около 300 USD и сега имам около 1800 USD в сметката си, така че няма нищо огромно, което да е подозрително 

Edited
Автоматичен превод:
Arturrrr

Е, за да получите печалбите си, предлагам ви да си сътрудничите допълнително

Вие сте предоставили само част от желаните документи, както подсказва първото изречение.

Можете ли да осигурите останалото?

Мислите, че всичко е наред, но казиното трябва да го докаже несъмнено. Понякога казиното избутва малко проверката, но когато става въпрос за правилото за AML, казиното е това, което законно трябва да докаже, че е проверило всичко, а не вие.

Ако попаднете на документ, който просто не можете технически да предоставите, тогава казиното трябва да намери алтернатива.

Мога да си представя, че трябва да е досадно, но го приемете като необходимо зло.


Какво ще кажете за лицензиращия орган?

Опитахте ли да се свържете с правилния?


Автоматичен превод:
Radka

Втората снимка, която искат, е остаряла, така че вече не я притежавайте, важното е, че това се случва за трети път:

1. искат някакви документи

2. Изпращам каквото са поискали.

3.чакат две седмици

4.питат за нови.










Автоматичен превод:
Arturrrr

Разбирам. Но същността си остава същата, страхувам се.

Ако смятате, че може да ви е необходима помощ, можете да изпратите жалбата и ние ще я проверим по-внимателно.

Просто щракнете върху тази връзка:

https://casino.guru/complaints/create


Автоматичен превод:

Някой трябва да им покаже как се използва гугъл преводач file

Автоматичен превод:

Забравете лицензиращия орган. Те са напълно пасивни. Не мога да разбера кой работи зад определени бюра. Те ще се свържат с вас след месец и ще ви поискат документи. Ще им ги изпратиш и повече няма да ти отговорят.

И аз съм бил там преди

Автоматичен превод:

Някой трябва да им покаже как се използва гугъл преводач file

Автоматичен превод:

За съжаление в този случай Google translate не е подходящият инструмент за превод. Боя се, че всеки официален документ се брои за преведен само когато е официално преведен.

Другият въпрос е защо казиното не може да приеме оригиналната версия.

Кой документ беше отхвърлен, моля?

Автоматичен превод:
Radka

file Удостоверение за регистрация на едноличен търговец

Не мисля, че това е причината, те просто добавят нови изисквания всеки път, когато им изпратя това, което искат

Също така те имаха предвид точка 7 от техния раздел Плащания и надлежна проверка/KYC (на екрана). Казах им, че всичко, което пише, е за първо теглене и това не е моят случай. Днес проверих отново, че са го променили, така че правят промени в движение


Edited
Автоматичен превод:
Arturrrr

Уважаеми Arturrrr,

Отново Ви моля да подадете жалбата:

https://casino.guru/complaints/create

Просто не мога да коментирам повече проблема ви, защото не позволявате на нашия екип за жалби да разследва.

Ако подадете жалбата обаче, може да научим повече и да се опитаме да ви помогнем.

Какво казваш?

Автоматичен превод:
Radka

Свършен

Автоматичен превод:
Arturrrr

Здравей Arturrrr,

бихте ли предоставили цялата подходяща информация и отговорите на всички въпроси във вашата жалба, моля?

Просто щракнете тук: https://casino.guru/ditobet-casino-the-player-struggles-to-withdraw


Автоматичен превод:
Anonymized198

Имахте ли големи пари по сметката си?

Автоматичен превод:
CasMeister

Трябва да разберете какво имате предвид под много. но да, имах няколко, доста над 3000 евро

Автоматичен превод:
Anonymized198

Ако вашите пари са фолд - това е голям проблем...и каквито и пари да имате на баланс. Казиното не може да взема пари от своите играчи

Автоматичен превод:
Radka

Все пак страхопочитание? Защо някой трябва да предоставя доказателство за работа срещу депозит от $300? Не би трябвало да правите това за сума на депозит под $3000 според моето мнение и мнението на всички големи финансови институции. Искам да кажа кои си мислят, че са, това не е НИЩО ПОВЕЧЕ ОТ тактика на спиране, надявайки се, че ще се откажете от техния постоянно нарастващ списък от безсмислени изисквания. Ако мислите, че някой пере пари $300 наведнъж, докато играете кой знае колко дълго в казиното за малко над $1000 теглене, вие или сте пълни лайна, глупави или не разбирате, че перачите на пари чистят големи суми, а не $300 наведнъж и след това го залагате.

Това е просто още един начин или по-скоро извинение за тези глупаци, истински престъпници, да се измъкнат с кражби, грабежи и електронни измами.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини