ФорумОбсъждане на жалбиТормоз при проверка на Zotabet

Тормоз при проверка на Zotabet

преди 1 година от Sommer2023
|
2095 преглеждания 1 отговор |
|
Добавете пост
преди 1 година

Здравей Радка/Даниел,


за съжаление вече не мога да вляза със стария си псевдоним Sommer2021 и затова трябваше да се регистрирам отново!


Просто искам да се "отърве" от следното:


Става въпрос за казино Zotabet - регистрирах се там и депозирах отново и отново. Изобщо не става въпрос за изплащане - просто исках да имам списък с моите депозити, защото няколко пъти имаше технически проблеми и трябва да проверя всичко.


Писаха ми, че трябва да се удостоверя предварително. Добре.


Тогава ставаше въпрос за проверка и бях/ме искан отново и отново за някакво доказателство - нито един документ не е "одобрен" - всъщност аз им доказвам, че съм направил депозитите, така че те след това да ми го потвърдят.


Това, което е прието във всички други казина - изглежда не важи за Zotabet. Трябва да снимам паспорта си няколко пъти, да снимам кредитната си карта няколко пъти и т.н. Пример: Тъй като също платих чрез сметка в Paysafecard и имам потвърждение за всеки отделен трансфер с всички подробности (Paysafecard винаги изпраща потвърждение по имейл ), изпратих и това - не се приема ! Искат обаче снимка от акаунта, на която да се виждат определени неща, което аз не мога.

Сега писах на Paysafecard и поисках потвърждение - кой знае колко време ще отнеме това.

Факт е, че те много добре знаят, че аз - аз съм и какво и колко съм внесъл - но подаването на извлечение се опитват да избегнат и протакат. Това е абсурдно!


Все се питам - кога някои казина ще проверят, че съсипват собствената си репутация и гонят самите играчи.


С всеки по-нататъшен тормоз, който изпитвам сега, рейтингът на Zotabet тук при вас, а също и на други платформи за хазарт, ще бъде по-лош.


С Най-Добри Пожелания

Лято*

Автоматичен превод:
Sommer2023
преди 1 година

Здравей Сомер!

Проверих вашия акаунт „Sommer2021" и от наша страна всичко изглежда наред. Бихте ли уточнили какво се случва, докато се опитвате да влезете?

Относно проблема със Zotabet - позволете ми първо да изясня ситуацията.

Играли сте в казиното от доста време, но никога не сте били верифицирани. За да получите историята на вашите депозити, вие бяхте помолени да се верифицирате - което сега е основният проблем, тъй като нито един от документите, които преди сте използвали в други казина, изглежда не се приема.

Можете ли да ми кажете какви документи са необходими и какво ви трябва от Paysafe?

Това е доста предизвикателна ситуация, но се страхувам, че това трябва да се направи предимно от казиното.

Ако продължавате да се борите, ще започна да мисля за жалбата.




Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини