Мислех, че ще предупредя всички (също ще направя оплакване тук).
Има акаунт в tonybet от 2022 г. Без проблем, напълно потвърден, множество депозити и тегления. Спря да залага преди месеци поради някои проблеми. Също така са напуснали страната, в която са били лицензирани. Не мога да залагам там, където съм сега.
Разбрах, че имам 260 в сметката, което беше депозит от 200 и малки печалби от спортен залог, мисля. Поисках теглене и тогава те казаха, че трябва да изпратя pdf на моя адрес. Посочих, че бях напълно потвърден за две години и вече не живея в страната, така че имах нужда от връщане на парите и закриване на акаунта.
След това изглежда се забавляваха от факта, че закриват сметката ми и крадат не само моите 60 евро печалби, но и моите 200 евро депозит!!!!
Бях посъветван, че това противоречи на законодателството на ЕС за защита на потребителите и някои хора онлайн ми изпратиха доказателства, че връщат пари на играчи при подобни обстоятелства, така че може би съм хванал някого в лошия му ден или дискриминация?
Прикачен е имейлът, който ми изпратиха не по-малко от 5 пъти. ЩЕ се свържа с моя адвокат в понеделник и с техния ADR.
Исках да предупредя хората и да видя дали някой е имал това преди?
Засегна ме емоционално, за да бъда честен, така че ще търся компенсация.
Приложен е терминът, който продължават да споменават. Не сте сигурни как това се отнася за мен? Освен това не се казва, че могат да откраднат депозит, също така не мога да намеря нищо в техните Ts и Cs, което да замества правото на потребителите на ЕС или къде съм се съгласил с това?
Thought I would warn everyone (also will do a complaint here).
Had a tonybet account since 2022. No issue, fully verified, multiple deposits and withdrawals. Stopped gambling months ago due to some issues. Also have left country where they were licensed. Can't gamble where I am now.
Realised I had 260 in the account, which was a 200 deposit and small winnings from a sports bet I think. I requested teh withdrawal and then they said I needed to send in a pdf of my address. I pointed out I was fully verified for two years and no longer lived in the country so needed the money returned and account closed.
They then seemed to revel in the fact they were closing my account and stealing not only my 60 euro winnings but also my 200 euro deposit!!!!
Ive been advised this is against EU consumer law and some people online have sent me evidence of them returning money to players in similair circumentsances, so maybe I got someone on their bad day or its discrimination?
Attached is the email they have sent to me no short of 5 times. WIll be contacting my solicitor monday and their ADR.
Wanted to warn people and see if anyone had this before?
Has affected me emotionally to be honest so will be looking for compensation.
Attached is the term they keep referencing. Not sure how this applies to me? It also does not say they can steal a deposit, I also can't find anything in their Ts and Cs that superseeds EU consumer law or where I agreed to this?