ФорумОбсъждане на жалбиTonybet краде депозити

Tonybet краде депозити

преди 9 месеца от stefarnes
|
1375 преглеждания 2 отговора |
|
Добавете пост
преди 9 месеца

Мислех, че ще предупредя всички (също ще направя оплакване тук).


Има акаунт в tonybet от 2022 г. Без проблем, напълно потвърден, множество депозити и тегления. Спря да залага преди месеци поради някои проблеми. Също така са напуснали страната, в която са били лицензирани. Не мога да залагам там, където съм сега.


Разбрах, че имам 260 в сметката, което беше депозит от 200 и малки печалби от спортен залог, мисля. Поисках теглене и тогава те казаха, че трябва да изпратя pdf на моя адрес. Посочих, че бях напълно потвърден за две години и вече не живея в страната, така че имах нужда от връщане на парите и закриване на акаунта.


След това изглежда се забавляваха от факта, че закриват сметката ми и крадат не само моите 60 евро печалби, но и моите 200 евро депозит!!!!


Бях посъветван, че това противоречи на законодателството на ЕС за защита на потребителите и някои хора онлайн ми изпратиха доказателства, че връщат пари на играчи при подобни обстоятелства, така че може би съм хванал някого в лошия му ден или дискриминация?


Прикачен е имейлът, който ми изпратиха не по-малко от 5 пъти. ЩЕ се свържа с моя адвокат в понеделник и с техния ADR.


Исках да предупредя хората и да видя дали някой е имал това преди?


Засегна ме емоционално, за да бъда честен, така че ще търся компенсация.


file


Приложен е терминът, който продължават да споменават. Не сте сигурни как това се отнася за мен? Освен това не се казва, че могат да откраднат депозит, също така не мога да намеря нищо в техните Ts и Cs, което да замества правото на потребителите на ЕС или къде съм се съгласил с това?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Малко вникване в това казино и това, че се наслаждават на това, че ми причиняват болка.


Тези имейли са те, които копират и поставят абсолютно същия текст на имейла отново и отново и ми го изпращат, въпреки че ги помолих да спрат и им казах, че съм тормозен.


file

Автоматичен превод:
stefarnes
преди 9 месеца

Съжалявам, вероятно съм пропуснал причината, използвана от казиното като обяснение за анулирането на вашия баланс.

Бихте ли ми посочили това? 🙏

Все пак се радвам да видя, че жалбата вече е в системата.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини