Депозирах над $500 NZ, както обикновено правя, когато играя във Vulkanvegas.
Играта, която играх, имаше технически проблем, за който не знаех какво е по това време, Грешка се появяваше на екрана няколко пъти по време на сесията ми на игра и барабаните се въртяха, след което спираха, след което продължаваха да се въртят, докато обновя страницата.
Опитах 2 различни устройства, в случай че мобилният ми телефон изостава. Играта все още не успяваше. Изчистих кеша и историята си, както бях посъветван да направя преди.
Опитах се да се свържа с чат на живо същата сутрин без резултат. Най-накрая се свързах с член на екипа същата вечер и тя изобщо не помогна. Тя не можа да ми даде отговор или да ме насочи в правилната посока, играех известно време, от 8 сутринта до 6 сутринта и след това ме помоли да изпратя Round ID на всяко завъртане, което би било доста над 3000- 5000 завъртания. Шегуваш ли се!?
Не, не получих екранна снимка или форма на доказателство, тъй като не записвам всичките си игрови сесии.
Липсата на обслужване на клиентите, която получих от члена на екипа, беше неприемлива. Какво да правя по въпроса? Мога ли да направя нещо или просто не беше моят ден?? Сега загубих цяла заплата заради това
I deposited over $500 NZ as I usually do when I play at Vulkanvegas.
The game I played had a technical glitch to which I did not know what that was at the time, an Error appeared on screen multiple times throughout my game session and the reels were spinning then would stop then carry on spinning till I refreshed the page.
I tried 2 different devices incase it was my mobile phone lagging. The game was still glitching. I cleared my cache and history as I'd been advised to do prior.
I attempted to contact live chat that same morning to no avail. I finally got in touch with a team member that evening and she was no help at all. She couldn't give me an answer or point me in the right direction, I'd been playing for awhile, from 8am to 6am and she then asked for me to send then Round ID of every spin which would have been well over 3000-5000 spins. Are you kidding me!?
No I did not get any screenshot or form of evidence as I do not record all of my game sessions.
The lack of customer service I got from the team member was unacceptable. What do I do about this? Is there anything I can do or was it just not my day?? I have now lost on a whole paycheck because of it