ФорумОбсъждане на жалбиТехническа грешка на Vulkanvegas

Техническа грешка на Vulkanvegas

преди 1 година от Sm_13
|
1725 преглеждания 1 отговор ||
Добавете пост
преди 1 година

Депозирах над $500 NZ, както обикновено правя, когато играя във Vulkanvegas.


Играта, която играх, имаше технически проблем, за който не знаех какво е по това време, Грешка се появяваше на екрана няколко пъти по време на сесията ми на игра и барабаните се въртяха, след което спираха, след което продължаваха да се въртят, докато обновя страницата.


Опитах 2 различни устройства, в случай че мобилният ми телефон изостава. Играта все още не успяваше. Изчистих кеша и историята си, както бях посъветван да направя преди.


Опитах се да се свържа с чат на живо същата сутрин без резултат. Най-накрая се свързах с член на екипа същата вечер и тя изобщо не помогна. Тя не можа да ми даде отговор или да ме насочи в правилната посока, играех известно време, от 8 сутринта до 6 сутринта и след това ме помоли да изпратя Round ID на всяко завъртане, което би било доста над 3000- 5000 завъртания. Шегуваш ли се!?


Не, не получих екранна снимка или форма на доказателство, тъй като не записвам всичките си игрови сесии.


Липсата на обслужване на клиентите, която получих от члена на екипа, беше неприемлива. Какво да правя по въпроса? Мога ли да направя нещо или просто не беше моят ден?? Сега загубих цяла заплата заради това


Автоматичен превод:
Sm_13
преди 1 година

Здравейте,

Съжалявам да разбера, че чатът на живо не е бил под ръка, когато е необходимо. Аз лично бих взел този опит като пример. Ако се сблъскате с нещо подобно и не можете да разрешите проблема сами чрез изчистване на бисквитки, размяна на устройства и т.н., спрете да играете – възможните ви печалби може да са изложени на риск. Можете да започнете да записвате сесията, но все пак не бих го въртял много. Едно от стандартните правила на казиното гласи, че когато възникне проблем, играчът трябва незабавно да информира казиното за допълнителни съвети и всички подобни печалби няма да бъдат изплатени, тъй като казиното не носи отговорност за технически проблеми. Това е обичайно.

Бих казал, че чат операторът трябва да се интересува повече от въпроса и да предоставя необходимата информация. Играли сте доста време, така че бих предположил, че казиното може поне да попита доставчика на играта за възможния проблем, за да се увери, че няма да се случи отново, както и да провери хронологията ви на игри.

Е, не съм сигурен дали можем да бъдем от полза в момента, бих предложил да подадете жалба срещу казиното, но това изисква всякакви доказателства.

Чувствайте се свободни да научите за процеса на оплакване тук .

Кажете ми какво мислите за тази идея, моля.



Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини