ФорумОбсъждане на жалбиТегленията отменят спин милион казино

Тегленията отменят спин милион казино

преди 3 години от Stellino1
|
3946 преглеждания 16 отговора |
|
Добавете пост
преди 3 години

Здравейте момчета .. От 2 седмици те продължават да анулират тегленията ми с различни извинения за лични документи .. Но сега, когато качих и изпратих на техния имейл цялото селфи видео с телефонна сметка в ръка, чат операторът Карла ми пише, че Отивам при нотариуса, за да удостоверя личните си документи и използвания метод на депозит, т.е. еволюцията на postepay .. Те не са сериозни .. Очаквам жалбата .. За да разбера как да получа редовните си печалби.

Автоматичен превод:
Stellino1
преди 3 години

Към нотариуса?

Сякаш ще събирате наследство!

Никога не съм чувал това!

Автоматичен превод:
lauarual
преди 3 години

Но всъщност всичко ми се струва фарс. Предоставих лична карта, шофьорска книжка, телефонна сметка, пощенско плащане, пощенско плащане и банково извлечение .. Но те не искат да плащат

Автоматичен превод:
преди 3 години

filefile

Автоматичен превод:
Stellino1
преди 3 години

Можете да подадете жалба.

Екипът на CG е много добър в посредничеството между казиното и играча.

От това, което броите, изглежда, че те се оправдават само, за да избегнат плащането.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Вече направих благодаря .. Но новината от нотариуса пристигна преди няколко минути и тогава бих искал да мога да говоря с някого по телефона ..

Автоматичен превод:
преди 3 години

Съжалявам да чуя, че сте попаднали на лошо казино. Беше ли разговорът с казиното по-бърз и гладък в миналото? Или за първи път се свързвате с тях? Най-добрите онлайн казина с добро обслужване на клиентите обикновено реагират в рамките на минути след използването на функцията за чат. Обикновено можете да пишете в чата, преди да се регистрирате, затова препоръчвам на всеки, който чете това, да тества обслужването на клиентите с всеки (дори измислен) въпрос или проблем и след това да знае какво е обещано по-късно. По този начин направих няколко пъти, преди дори да регистрирам казино или някоя от моите данни. Винаги помнете, че ако дадено казино е лицензирано в Европа, можете да се оплачете от Потребителския съвет във вашата страна.

Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
PaulitoW3
преди 3 години

Благодаря, но те са лицензирани в Кюрасао, сега след изпращане на удостоверени документи и удостоверена депозитна карта направих ново теглене, но отменено поради техническа грешка, след което в чата ми казаха да опитам отново, направих го и чакам отново. Какво мога да направя повече

Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
Публикация на pickleleg е изтрит
преди 2 години

Съжалявам да чуя за лош случай. Според моя опит никога не съм имал достъп до нотариус. Ще се свържа само с тяхната поддръжка.

Редактиран от Radka преди 2 години
Причина: Забранена връзка
Автоматичен превод:
преди 2 години

За мен процесът на теглене отне над 2 седмици за 2500 евро. Казиното обявява на уебсайта си "теглене 24-48 часа". Мога ли да видя дали мога да получа парите си?

Сметката е одобрена от kyc, изкупуването на бонус е ОК.

Автоматичен превод:
Koppari
преди 2 години

Тогава бих предложил да натискате повече. Ако изпълнявате всяко условие, бъдете упорити. Освен това винаги можете да подадете жалба срещу казиното. Какво мислиш?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Обслужването на клиенти на казиното обяви 7-21 дневен период за теглене. Времето изтича тази седмица. Чакам още 3 дни и след това трябва да разбера къде да се оплача и какво може да се направи? Мисля, че 21 дни са твърде дълги и не вдъхват доверие в казиното.




Автоматичен превод:
преди 2 години

Страхотно.... това е добър форум. Получава изискан разговор 👍👍👍

Автоматичен превод:
Koppari
преди 2 години

Здравейте, ако решите да подадете жалба, можете да го направите тук: https://casino.guru/complaints . Такъв период на изчакване е безспорно непрофесионално дълъг. От друга страна, опасявам се, че това е същото преживяване, което другите обявиха.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Имате ли информация за случаи, в които казиното не изплаща само тегленето. Това е, от което се "страхувам" от себе си сега, става въпрос за събиране на 3000 евро.

Автоматичен превод:
Koppari
преди 2 години

Виждам, .. тук можете да проверите решени казуси, все пак има някои, където играчът е бил платен. Можете също да отметнете „нерешено".

Автоматичен превод:
преди 1 година

Страхотна статия за възстановяване на суми в казино! Научих много и имах страхотен опит с хазарта. Препоръчвам да прочетете тази ценна информация. Видях тази статия в немски уебсайт, наречен " online casino erfahrung ".

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини