ФорумОбсъждане на жалбиТегленето на печалбите ми беше отказано.

Тегленето на печалбите ми беше отказано.

преди 8 месеца от lefterismusic
|
3283 преглеждания 24 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 8 месеца

Здравейте,

Събота, 09-03-2024 Депозирах 2 пъти от 49 евро с моята предплатена карта, чиито последни 4 цифри са 8083, в онлайн казино N1 (https://www.n1casino.gr/el), за да играя на слотовете. С тези пари СПЕЧЕЛИХ сума, която е 1400 евро след приспадане на данъци. Кандидатствах за теглене, но казиното отказа да изплати печалбата по банковата ми сметка. Той ме помоли да изпратя необходимите документи за идентифициране на картата (8083) Направих депозита. Веднага изпратих необходимите документи и беше успешно идентифициран от CASINO, след което отново кандидатствах за теглене, но отново беше отхвърлено. И причината е, че искат старата ми карта, която е идентифицирана и вече не я използвам за изпращане на снимки и т.н. НЕ направих депозит с тази стара карта, НАПРАВИХ с новата предплатена КАРТА 8083, защото те няма да платят печалбата ми, която е абсолютно законна, защото депозитът беше направен с новата ми карта, ИДЕНТИФИЦИРАНА от КАЗИНОТО.


Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Как да се оттегля

Автоматичен превод:
lefterismusic
преди 8 месеца

Имах подобен проблем с казино, което използвам. Депозирах с крипто и спечелих, след това пуснах заявка за теглене чрез крипто, но преди да го санкционират, искаха качена снимка на банкова карта, която бях използвал, за да депозирам 3 месеца по-рано, за да докажат, че е моя. След като беше потвърдено, получих плащане за 2 часа. Мисля, че вие сте в подобна ситуация. Ако вече нямате картата, съобщете им тази информация и вижте какво ще кажат. Ако това не успее, ще трябва да подадете жалба тук и да накарате екипа тук да преговаря от ваше име. Успех при получаването на парите

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте,

Събота, 09-03-2024 Депозирах 2 пъти от 49 евро с моята предплатена карта, чиито последни 4 цифри са 8083, в онлайн казино N1 (https://www.n1casino.gr/el), за да играя на слотовете. С тези пари СПЕЧЕЛИХ сума, която е 1400 евро след приспадане на данъци. Кандидатствах за теглене, но казиното отказа да изплати печалбата по банковата ми сметка. Той ме помоли да изпратя необходимите документи за идентифициране на картата (8083) Направих депозита. Веднага изпратих необходимите документи и беше успешно идентифициран от CASINO, след което отново кандидатствах за теглене, но отново беше отхвърлено. И причината е, че искат старата ми карта, която е идентифицирана и вече не я използвам за изпращане на снимки и т.н. НЕ направих депозит с тази стара карта, НАПРАВИХ с новата предплатена КАРТА 8083, защото те няма да платят печалбата ми, която е абсолютно законна, защото депозитът беше направен с новата ми карта, ИДЕНТИФИЦИРАНА от КАЗИНОТО.


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Гея су Лефтери. Съжаляваме за този продължаващ проблем, който срещате с това казино. Както прочетох във вашата жалба , новата ви карта вече е потвърдена от казиното, но те са поискали документите от старата карта, нали? Може би обясниха ли ви причината за това? Не разбирам, честно казано, за какво ще им трябва.🤔 Случайно да сте имали остатъчен баланс в сметката си, преди да депозирате пари от новата си карта? Виждате ли, аз просто се опитвам да разбера проблема тук. Опитайте се да обясните на поддръжката на казиното, че старата карта вече не е във вашите ръце. Какво мислите, ще опитате ли това? Моля, уведомете ни как се справихте, ние ще бъдем тук и чакаме отговора ви.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Как да се оттегля

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Откъде точно искате да теглите, моля? Опитайте се да предоставите повече информация, за да имаме възможност да ви помогнем.

Автоматичен превод:
Romi
преди 8 месеца

Здравей Роми. Играя много години в онлайн казина. Но за първи път се сблъсквам с тази ситуация. Оставащият ми баланс беше 0 (НУЛА), така че нищо не остана от старата ми карта... реших да играя отново в това казино. Както казах, направих депозит 2X49 евро с новата си предплатена карта... спечелих 1400 евро. и ме молят да верифицирам новата си карта. Разбира се, изпращам всичко, което искат и картата ми беше потвърдена..!!!!!! Затова ги помолих отново да изпратят печалбата ми (1400) по банковата ми сметка. Но те отново отказаха. Казват, че иска стария калд отново, за да провери.. питам се ЗАЩО? Както вие казвате за какво ще им трябва.🤔Обясних, че вече не използвам старата си карта, затова сега имам нова предплатена карта, която ВИЕ сте потвърдили. Но те отново отказаха... Боже, наистина съм ядосан. Прочетох много оплаквания и виждам, че не получавате печалбата си поради тази глупава молба. Много казина правят това, защото много играчи са ядосани и играят цялата печалба, която имат. Чувствам се като глупак. Ние плащаме, казиното прави големи печалби и когато ние спечелим... НЕЕЕЕЕЕЕ, не го разбираш... хаха. сериозно, това е смешно и се надявам, че вие, момчета, тук в този форум, внимавайте следващия път, когато правите нов акаунт в казино, и вижте отзивите тук в Casino Guru, те вършат много добра работа...!!!!

Разбира се, не всяко казино действа по този начин... много казина са наистина мили и приятелски настроени към клиентите..!!!

между другото, преди няколко седмици ги попитах кога акаунтът ми е потвърден и отговорът беше..ДА...така че всичко е наред...и сега това....


Направих също доклад до гръцкия комитет за надзор и контрол на игрите....!!!

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
lefterismusic
преди 8 месеца

Те провериха ли старата карта или я използвахте, без да получите теглене, така че не я потвърдихте и след това започнахте да използвате предплатената карта, която имате сега? Старата карта предплатена ли беше или е издадена от вашата банка? Да, това е неприятна тактика, която използват, но го правят и аз имах същия проблем, за да покажат, че предишните ви депозити са направени от вас, а не от трета страна.

Автоматичен превод:
Anonymized534
преди 8 месеца

Старата карта беше потвърдена и вече не използвам старата си карта, само новата предварителна карта от съображения за сигурност..ДА, това е неприятна тактика, знам, че много казина правят това..Вече не ми пука за старата ми и от времето, когато имат ferified новия трябва да ми изпратят победата...!!!


Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
lefterismusic
преди 8 месеца

Ако е потвърдено, тогава защо го искат отново? Не бях потвърдил картата си от предишен депозит и спечелих, след като депозирах крипто. Изпратих картата си и ми беше платено 3 часа по-късно, след като беше потвърдена. Това, което искат, е повече от отвратително, ако се опитват да намерят начин да не ви плащат. Бих продължил, като обяснявам, че старата карта е потвърдена, така че представянето й отново няма абсолютно никаква цел

Автоматичен превод:
Anonymized534
преди 8 месеца

да, те търсят начин да не платят печалбата... да, настоях, но отново отказаха... хаха

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравей Роми. Играя много години в онлайн казина. Но за първи път се сблъсквам с тази ситуация. Оставащият ми баланс беше 0 (НУЛА), така че нищо не остана от старата ми карта... реших да играя отново в това казино. Както казах, направих депозит 2X49 евро с новата си предплатена карта... спечелих 1400 евро. и ме молят да верифицирам новата си карта. Разбира се, изпращам всичко, което искат и картата ми беше потвърдена..!!!!!! Затова ги помолих отново да изпратят печалбата ми (1400) по банковата ми сметка. Но те отново отказаха. Казват, че иска стария калд отново, за да провери.. питам се ЗАЩО? Както вие казвате за какво ще им трябва.🤔Обясних, че вече не използвам старата си карта, затова сега имам нова предплатена карта, която ВИЕ сте потвърдили. Но те отново отказаха... Боже, наистина съм ядосан. Прочетох много оплаквания и виждам, че не получавате печалбата си поради тази глупава молба. Много казина правят това, защото много играчи са ядосани и играят цялата печалба, която имат. Чувствам се като глупак. Ние плащаме, казиното прави големи печалби и когато ние спечелим... НЕЕЕЕЕЕЕ, не го разбираш... хаха. сериозно, това е смешно и се надявам, че вие, момчета, тук в този форум, внимавайте следващия път, когато правите нов акаунт в казино, и вижте отзивите тук в Casino Guru, те вършат много добра работа...!!!!

Разбира се, не всяко казино действа по този начин... много казина са наистина мили и приятелски настроени към клиентите..!!!

между другото, преди няколко седмици ги попитах кога акаунтът ми е потвърден и отговорът беше..ДА...така че всичко е наред...и сега това....


Направих също доклад до гръцкия комитет за надзор и контрол на игрите....!!!

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Виждам, че изобщо няма причина да искат старата карта. Особено, ако, както казахте, и старият е проверен. Напълно разбирам разочарованието ви и се надявам, че ще останете силни и няма да играете тези пари, които сте поискали да изтеглите. Обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да извършат целия процес, преди екипът ни да се намеси. Така че засега няма какво много да се направи, за съжаление, просто изчакайте да се развие случаят. Моля, информирайте ни за всякакви актуализации от страна на казината, ние ще ви чакаме тук.

Автоматичен превод:
Romi
преди 8 месеца

Ще ти благодаря..!!!!

Автоматичен превод:
lefterismusic
преди 8 месеца

Радвам се да помогна по всяко време. 🙂

Мога ли само да добавя, извън темата, веднъж имах приятел от Гърция и семейството му притежаваше магазин, наречен Lefterismusic, хубаво съвпадение. 😁

Автоматичен превод:
Romi
преди 8 месеца

хаха, наистина..lefterismusic е, защото правя музика Trance/Uplifting, но разбира се имам друг ник 😁 Бил ли си тук преди? В Гърция?

Автоматичен превод:
lefterismusic
преди 8 месеца

Добре, хубаво. 👌 В продължение на много години живея на Родос, един от вашите красиви острови. Наричам го моят втори дом, всъщност дом далеч от дома.😍

Автоматичен превод:
Romi
преди 8 месеца

О, момче,,,, бях на Родос преди години, ,..какъв красив остров, старият град е толкова хубав... наистина обичам Родос...!!!!

❤❤❤

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Има твърде много казина, които действат по нечестни начини

Това наистина трябва да бъде по-регулирано и говоря за казина с големи имена

те изглежда си мислят, че могат просто да правят каквото искат

Проблемът е, че в повечето случаи могат !!!!!!!!

Автоматичен превод:
spursden
преди 8 месеца

Най-голямата измама в историята, всичко е програмиран алгоритъм, това е всичко за мен. Няма да прахосвам нито стотинка за тях. Когато играете достатъчно дълго, виждате моделите на падане на барабаните, колко почти пропуски получавате за скатери и слаби изплащания на бонуси, но те знаят, че това е пристрастяващо за умовете, които се манипулират от тях. Ярките цветове темите музиката всичко. Играл съм в лицензирани напълно легитимни казина и такива със съмнителни лицензи, все едно е психологическа манипулация, която да ви пристрасти, това е хазарт и точка 🛑

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Има твърде много казина, които действат по нечестни начини

Това наистина трябва да бъде по-регулирано и говоря за казина с големи имена

те изглежда си мислят, че могат просто да правят каквото искат

Проблемът е, че в повечето случаи могат !!!!!!!!

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Съжалявам, че се чувствате така и че имате такъв опит в онлайн казината. Ние в Casino Guru винаги се опитваме да стигнем до дъното на всеки проблем, който играчите имат, когато става въпрос за онлайн казина. Всеки път, когато играч подаде жалба тук при нас и ние видим, че казиното действа срещу честния хазарт, ние даваме на това казино така наречените черни точки за това. Тези черни точки по-късно намаляват индекса за безопасност на казиното, което се вижда от наша страна и играчите могат да решат дали да играят или не в това казино. Надяваме се, че по този начин наистина можем да помогнем на всеки да играе в по-добри и по-безопасни казина, където винаги има по-голям шанс да се насладите на света на хазарта с по-малко или дори без проблеми. За съжаление, не винаги е възможно да се предвиди всичко и следователно, както казвате, и тези казина с по-висок индекс на безопасност могат да бъдат някак "проблематични", да кажем.

Всъщност видях оплакването ви 👈, така че мога да разбера разочарованието ви. Вие постъпихте правилно, като го изпратихте и нашият екип ще направи всичко възможно, както винаги, за да ви помогне. Говорейки за това, те също трябва да получат още отговори от вас, така че за да направите това, просто последвайте връзката по-горе, за да можете да им предоставите малко актуализация.🙏

Автоматичен превод:
Romi
преди 8 месеца

Здравей, Роми, имам новини... моля, отидете на оплакване, нов отговор.... прочетете и....хаха....



Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини