ФорумОбсъждане на жалбиТегленето на пари в брой е отменено

Тегленето на пари в брой е отменено

преди 2 години от Avela
|
3365 преглеждания 15 отговора |
|
преди 2 години

Получих бонус без депозит, когато се присъединих към онлайн казино.

За щастие с тези €10 бонуси успях да спечеля значителни печалби за много кратко време.

Веднага след като получих тази сума за тяхната подкрепа, попитах дали събраната сума е истински пари и мога да я изтегля. Така че исках да стана. Поискаха ми документи. Беше потвърдено от тях. Получих имейли, потвърждаващи обработката на оттеглянето, която трябва да бъде извършена в срок до пет работни дни.

За моя изненада същия ден, +/- 3 часа след получаване на потвърждение за обработка на плащането, получих имейл, в който ме уведомява, че тегленето е отменено.

Говорих с екипа за поддръжка няколко пъти, за да се опитам да отблокирам ситуацията, отговорът винаги беше един и същ, от различни агенти за поддръжка (имаше чувството, че имат скрипт, скрипт за копиране/поставяне и се уверявах, че ще получа бърз отговор. Не получих никакъв отговор.

Искам да вдигна това, което е мое, а те отказват и тотално ме игнорират

Това беше първият ми опит в онлайн казино.

Опитвам се да разреша ситуацията в подходящи и способни инстанции.

Имам чувството, че бях буквално ограбен и казиното действаше недобросъвестно, тъй като изпълних всички изисквания за изтегляне на парите.

С този опит загубих всякакво доверие в онлайн казината.


Ще направя каквото е необходимо със собствените си субекти и дори в съда, за да имам достъп до това, което по право е мое.



Автоматичен превод:
Avela
преди 2 години

Здравейте, би било много полезно да знаете в кое казино сте играли.

Бонусите могат да бъдат доста трудни в даден момент, тъй като споменахте, че това е вашето първо преживяване, бих искал да задам няколко въпроса: Проверихте ли Общите условия за бонусите, моля? Изпълнихте ли изискването за залагане? Казиното потвърди ли, че можете да теглите? Кое е най-важното, какво ви отговаря казиното?

Винаги можете да подадете жалба тук, когато възникне нужда.


Автоматичен превод:
преди 2 години

здравей,

Да, изпълних изискванията за залагане (беше на PokerStars), трябваше да получа 50 точки (правила тук: https://www.pokerstars.pt/casino/sites/ppc/ppc/10-offer/1/?adp = & помощ = 80651136621 и CID = 8118357560 и Cr = 499291881243 & DV = m & GCLID = Cj0KCQiAq7COBhC2ARIsANsPATGPiUkWokuLIRu2Y93AgPqsjt2pB9EWnn-5xQvKjWjLHxiEeWJHOaQaAprZEALw_wcB & KWD = PokerStars% 20casino & kwid = KWD-11816614073 и mkwid = sdjGyh3IU_dm% 7Cpcrid% 7C499291881243% 7Cpkw% 7Cpokerstars% 20casino% 7Cpmt % 7Ce% 7Cslid% 7C% 7Cpgrid% 7C80651136621% 7Cptaid% 7Ckwd-11816614073 & mt =e&utm_campaign=&utm_medium=cpc&utm_source=&utm_medium=cpc&utm_source=гугъл, натрупах го, веднага щом го казах, аз го натрупах. Можех да изтегля, дотолкова, че по-късно отново говорих с тях, за да ми помогнат с тегленето. Потвърдих, че е извършено успешно и че сега просто трябва да изчакам обработката за моя акаунт (имам имейли за потвърждение). Няколко часа по-късно получих имейл, този път на английски и не на португалски (мравката по-висока), със следното съдържание:

"" След рутинен преглед на последното ви теглене установихме, че всички средства идват директно от бонус кредит към вашата сметка.



Всички бонус кредити, депозирани във вашата сметка, са предназначени за игра и не е разрешено да бъдат изтеглени без значителна игра.



В този случай тегленето ви е анулирано и средствата са върнати във вашата сметка.



Ако имате допълнителни въпроси или притеснения, моля, посетете нашата помощна страница: Помощен център



Благодарим ви за сътрудничеството и разбирането."


Благодаря ти за помощта




Автоматичен превод:
преди 2 години

Приложено е доказателство за това как е прието за изтегляне. file

Автоматичен превод:
преди 2 години

здравей,


Току-що получих имейла (по-долу).

Ако е така, бонусите нямат никакъв смисъл, за това влязохме в Казиното и играхме с демонстрациите.

Забележка: предложиха ми €10 добре дошли и с тази сума получих €683



„„Благодаря ви за контакта.


Моля, имайте предвид, че бонусът трябва да се използва за целите на нашата платформа, която е да играете, и няма да можете да поискате теглене от нея.


Оценяваме вашето разбиране и ви желаем успех на нашите маси.


С Най-Добри Пожелания,""

Автоматичен превод:
Avela
преди 2 години

Какво? И така, получихте бонус, но казиното ви казва, че нямате право да изтеглите нито една от печалбите? Сериозни ли са?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да!!!!!


Ако сте прочели всичко, което ви изпратих, ще видите, че действат недобросъвестно


Това по закон се счита за престъпление.


Не знам какво да правя.


Автоматичен превод:
Avela
преди 2 години

Здравейте, трябва да обмислите да подадете жалба тук: https://casino.guru/complaints Имаме специален екип за жалби, той ще го разгледа и ще направи всичко възможно, за да ви помогне.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добро утро,


Имате ли законовите правомощия да претендирате за тази ситуация с тях?


Благодарен

Автоматичен превод:
Avela
преди 2 години

Не, ние нямаме законови правомощия, но можем да се свържем с представителите на казиното относно вашия случай. Успяхме да разрешим хиляди казуси по този начин през последните 2 години.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

От това, което проучих това конкретно казино, е много трудно да се постигне нещо.


Има стотици играчи с оплаквания и играещи за истински пари (те са направили предишни депозити). Освен това се свързах с официален субект, който потвърди, че има много оплаквания и с малък шанс за успех

Автоматичен превод:
преди 2 години

Въпреки това, ако го направят, какво им трябва? Анализирахте ли моя случай, с това, което ви изпратих? Прав ли съм в това, което казвам?

Автоматичен превод:
Avela
преди 2 години

Изпратете жалба, моля. Ако не го изпратите, ние не можем да се свържем с казиното от ваше име. Моля, направете го тук .

Автоматичен превод:
Avela
преди 2 години

Случва се много, тъй като откривам още повече, дори когато депозирате, те все още отварят сметките ви, както искат да получа 2 Депозирах 18 пъти над $1100, които ми се дължат, те затвориха като 6 от моите акаунти с $$ вътре (тези онлайн казина се нуждаят да бъдат управлявани и придържани към правила и условия, които са в полза и на нас играчите!! Надявам се да ви платят. Ще направя всичко, с което се свържем с комисиите за игри регулаторно, но проблемът е, че те са офшорни другаде 35 дни вече не отговарят на чатове и имейли

Автоматичен превод:
Avela
преди 2 години

Проблемът е, че попада в киберпрестъпността, но е извън обсега ни и не се регулира от САЩ

Автоматичен превод:
преди 2 години

здравей,


Има ли новини?


Вече имате отговор?

Благодаря

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини