ФорумОбсъждане на жалбитегленето на ivibet.com отнема много време?!

тегленето на ivibet.com отнема много време?!

преди 2 години от Pepe1984
|
4295 преглеждания 5 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години

Здравейте всички


Чакам в ivibet.com от 10/8/22 моето изплащане (€650)

След като попитате няколко пъти, винаги получавате едни и същи забавящи отговори като... проверява се и т.н.


Някой от вас има ли опит в това отношение?

Може ли изплащането да бъде свързано и с блок в OASIS?



Благодаря ви предварително!

Автоматичен превод:
Pepe1984
преди 2 години

Здравейте,

за съжаление понякога тегленето може да се забави поради допълнителни проверки - дори в този случай смятам, че трябва да бъдете забелязан правилно. Мога ли да знам дали вашият акаунт е напълно проверен, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

да, беше. Имаше и няколко изплащания, които бяха по сметката в рамките на един ден. Не знам защо това изведнъж спря да работи. Вече имам затворен акаунт. Въпреки това платих предварително и изплащанията ми бяха потвърдени като успешни по имейл. Парите просто никога не са влизали в сметката ми. Освен това се оставих да бъда блокиран в OASIS. Всичко това всъщност не трябва да има нищо общо с изплащането. Пак пишат, че го проверяват. Но не какъв точно е проблемът или кога ще получа парите. Са най-малко 650 €.

Някой от вас има ли идея каква може да е причината?

Автоматичен превод:
преди 2 години

да, беше. Имаше и няколко изплащания, които бяха по сметката в рамките на един ден. Не знам защо това изведнъж спря да работи. Вече имам затворен акаунт. Въпреки това платих предварително и изплащанията ми бяха потвърдени като успешни по имейл. Парите просто никога не са влизали в сметката ми. Освен това се оставих да бъда блокиран в OASIS. Всичко това всъщност не трябва да има нищо общо с изплащането. Пак пишат, че го проверяват. Но не какъв точно е проблемът или кога ще получа парите. Са най-малко 650 €.

Някой от вас има ли идея каква може да е причината?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, наистина съжалявам да науча за проблема ви с казиното. Дано да се реши скоро. Бих се опитал да поискам от казиното идентификатор на транзакция, в случай че комуникират с вас. И след това да го проверите в банката или при вашия доставчик, който сте използвали за вашето теглене. Опитахте ли вече това? Ако не работи, препоръчвам ви да подадете жалбатук на нашия уебсайт .

Там можете да опишете ситуацията с всички подробности. Някои от представителите на нашия екип за оплаквания ще се погрижат за вас. Жалбата е просто най-добрият начин да се подходи, тъй като дава възможност за сравняване на доказателства и възможен дебат с казиното. Жалбата не е лошо нещо и е добре да се използва. желая ти много късмет ✨

Автоматичен превод:
преди 2 години

Плащането е извършено днес!

Темата може да се затваря моля!


Много благодаря за подкрепата!


Поздрави Шнайдер

Автоматичен превод:
Pepe1984
преди 2 години

Здравейте, още една страхотна новина! Благодаря за това! 👍🌟👏 Поздравления!

Ще играеш ли пак там?


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини