ФорумОбсъждане на жалбиТеглене на слотове и казино

Теглене на слотове и казино

преди 1 месец от positivelifes
|
378 преглеждания 1 отговор |
|
Добавете пост
преди 1 месец

Здравейте, казвам се Дан. Имам малко над $12k печалби от слотове и казино. Опитвах се да изтегля седмичните лимити ($2500) и ми беше поискано доказателство за самоличност и документация, за да бъда одобрен за тегления. Направих всичко, което беше поискано и получих одобрение и разрешение за тегления. Получавам имейл, в който се казва, че първото ми плащане, което е одобрено и изчистено, е върнато към моите слотове и казино сметка! Сега те ми казват, че са ескалирали за отстраняване на проблема и ще отнеме 72 часа, преди да получа актуализация. Какво става с изплащането на печалбите ми!! Те вземат депозити по-бързо от едно мигване на око, но правят толкова трудно тегленето на пари обратно

Автоматичен превод:
positivelifes
преди 1 месец

здравей Мога ли първо да попитам в кое казино сте изпитали това, моля?

Но какво обяснение ти дадоха за това? Може би беше някакъв технически проблем?🤔

Със сигурност ни дръжте в течение как ще се развие и дали ще имате нужда от помощ от нас.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини