Здравейте, казвам се Дан. Имам малко над $12k печалби от слотове и казино. Опитвах се да изтегля седмичните лимити ($2500) и ми беше поискано доказателство за самоличност и документация, за да бъда одобрен за тегления. Направих всичко, което беше поискано и получих одобрение и разрешение за тегления. Получавам имейл, в който се казва, че първото ми плащане, което е одобрено и изчистено, е върнато към моите слотове и казино сметка! Сега те ми казват, че са ескалирали за отстраняване на проблема и ще отнеме 72 часа, преди да получа актуализация. Какво става с изплащането на печалбите ми!! Те вземат депозити по-бързо от едно мигване на око, но правят толкова трудно тегленето на пари обратно
Hello my name is Dan . I have a little over $12k in winnings on slots and casino . I’ve been trying to withdraw the weekly limits ($2500) and have been asked for identify proof and documentation to be approved for withdrawals . I did all that was asked and was approved and cleared for withdrawals . I get an email saying that my first payment which was approved and cleared was reversed to my slots and casino account ! Now they are telling me they have escalated fix the issue and will take 72hrs before I get an update. What’s going on with paying my winnings!! They are taking deposits faster than a blink of an eye but make it so difficult to withdraw any money back