Оттогава чакам теглене.
21 март 2024 г. Поддържах връзка с тях няколко пъти в месеца. Те продължават да ме отблъскват, като отговарят със същия имейл, обвинявайки тяхната система за изплащане на трета страна.
Been waiting for withdrawal since.
March 21,2024. I have kept in touch with them several times a month. They keep putting me off by replying with the same email blaming their 3rd party payout system.
Толкова ли чакахте? Разбирам, че понякога може да има проблем с доставчик трета страна, но 4 месеца? Не бих го приел като основателна причина. Попитахте ли дали можете да преминете към друга алтернатива?
Пожелавам ти късмет
Have you been waiting that long ? I understand that sometimes there can be a problem with a third party provider but 4 months ? I wouldn't take that as a valid reason. Did you ask if you could switch to some other alternative ?
Wish you good luck
Първото ми плащане ми беше изпратено само след месец, второто беше одобрено на 19 юни, ще стане и месец...!!, казаха ми, когато говорих с тях, че има много заявки за теглене, това е защо забавянето. Дано продължат да ми плащат!!!
My first payment was sent to me just in a month, the second was approved on June 19, it will be a month too...!!, they told me when I spoke with them that there was a lot of withdrawal request, that's why the delay. I hope they continue to pay me.!!!
Mi primer cobro me enviaron justo en un mes, el segundo se aprobó el día 19 de junio ya va ser un mes tambien..!!, ami me dijeron cuando hable con ellos que avía mcho solicitud de retiro, por eso el retraso. Ojalá me sigan pagando.!!!
Ох, не знам дали ще разчитам на това, че един месец ми казват, че имат много тегления. Според мен е много, но не можеш да го ускориш.
Така че просто ще трябва да бъдете търпеливи и да се надявате парите да дойдат. Ако нещо се промени, определено ме уведомете.
Oh, I don't know if I would rely on the fact that they tell me for a month that they have a lot of withdrawals. It's a lot in my opinion, but you can't speed it up.
So you'll just have to be patient and hope the money comes in. If something changes, definitely let me know.
Истината е, че да, отнема месец, но поне ми плащат за първия.
The truth is that yes, it takes a month, but at least I get paid for the first one.
La verdad que si mcho tiempo un mes pero al menos cobre ya el primero
Разбира се, знам, че е утешително, но ако играех за пари някъде и спечелех, очаквах да ми се плати.
Както и да е, следващото решение ще зависи от вас и вие ще знаете дали си струва да играете в тези VIP стаи 🤷♂️
Sure, I know it's comforting, but if I were playing for money somewhere and I won, I'd expect to get paid.
Anyway, the next decision will be up to you and you will know if it's worth playing in these vip rooms 🤷♂️
Да, да, да, не знам дали бих се върнал в това казино...!! Все още не го препоръчвам на никого.
Yes yes, yes, I don't know if I would return to this casino...!! I still don't recommend it to anyone.
Si si eso si, igual yo no se si volvería en este casino..!! IGUAL no lo recomiendo a nadie.
Няма да направя друг депозит в Posh, докато не получа всичко, което ми дължат. Така че ще видим дали ще изберат да направят правилното и етично нещо или не!
I will not make another deposit to Posh until I receive all they owe me. So, we shall see if they choose to do the right and ethical thing, or not!
Няма да направя друг депозит в Posh, докато не получа всичко, което ми дължат. Така че ще видим дали ще изберат да направят правилното и етично нещо или не!
I will not make another deposit to Posh until I receive all they owe me. So, we shall see if they choose to do the right and ethical thing, or not!
Това със сигурност е разумно и не бих направил никакъв депозит, освен ако не съм получил пари от тях. Любопитен съм да видя дали ще го разберете или не.
Поддържаш ли някакъв контакт с тях или не?
That's certainly reasonable, and I wouldn't make any deposit unless I received money from them. I'm curious to see if you get it or not.
Are you in any kind of contact with them or not ?
Хм, много ми е любопитно как ще свърши, защото нямам добро предчувствие за тази ситуация. Опитвам се да съм винаги позитивен, но този път не мога да си представя какво да очаквам. Просто трябва да чакаме и да се молим парите да дойдат при вас и други играчи. Това е всичко, което можем да направим за сега. 😥
Hm, I'm very curious how it will end because I don't have good feeling about this situation. I try to be always positive but this time I can't imagine what to expect. We just have to wait and pray that money will come to you and other player. That's all we can do for now. 😥
здрасти Ще се радвам и на вашата помощ, моля! Те одобриха първото ми теглене (поискаха $2000 на 7 юни и още $2000 на 8 юни.) и все още получавам учтиво мнение, че идва...и че не могат да одобрят второто, докато не ми платят първият...всички чрез биткойн. Благодаря за вашата помощ!
Hi! I would love your help too please! They approved my 1st withdrawal (requested $2000 on June 7 and another $2000 on June 8.) and I'm still getting the polite runaround that it is coming...and that they can't approve the second one until they pay me the first one...all via bitcoin. Thanks for your help!
Здравейте, чакате парите си от месец, което за мен би било изключително дълго. Каква причина казиното ви дава като причина да не ви изплаща все още? Бих искал да кажа, че даваме на казината 14 дни, за да подредят всичко необходимо около тегленето и следователно да изпратят парите на играча.
Така че, ако не сте се преместили през цялото това време, може би можем да ви помогнем и да опитате да подадете жалба при нас.
Какво мислите, че си струва да опитате?
Hi, you've been waiting for a month for your money, which would be extremely long for me. What is the casino giving you as a reason for not paying you out yet ? I would like to say that we give casinos 14 days to sort out everything necessary around the withdrawal and therefore send the money to the player.
So if you haven't moved in all that time, maybe we can lend a helping hand and you can try to open a complaint with us.
What do you think it's worth a try ?
re: Posh-casino.com:
Изминаха повече от 4 месеца от моята заявка за теглене от Posh Casino на 21 март 2024 г. Престанаха да общуват с мен за няколко седмици. Миналата седмица, след като се свързаха с тях още веднъж, те най-накрая отговориха със същия общ имейл, обвинявайки техните „доставчици на платежни услуги".
Помолих ги само да ми кажат дали нямат намерение да ми платят, но без резултат.
re: Posh-casino.com:
It has now been over 4 months since my March 21, 2024 withdrawal request from Posh Casino. They quit communicating with me for several weeks. Last week, after contacting them once again, they finally responded with their same generic email blaming their "payment service providers".
I have asked them to just tell me if they do not intend to pay me, to no avail.
Въпросът ми е, ако се опитвате да теглите пари толкова дълго, защо не се свържете с нас, за да накараме нашия екип да разгледа и да се опита да направи нещо по въпроса? Смятате ли, че това не е подходящо? Не казвам, че трябва да ви помогнем да получите парите, но определено е добре да го направите, защото ако те не се опитат да разрешат проблема, ще получат черни точки, ако жалбата се окаже неразрешена.
Мислиш ли, че ще го направиш?
My question is, if you've been trying to withdraw money for so long, why didn't you contact us to get our team to take a look and try to do something about it ? You think that's not appropriate ? I'm not saying we have to help you get the money, but it's definitely a good thing to do, because if they don't try to resolve it, then they'll get black points if the complaint ends up being unresolved.
Think you'll go for it?
Опитах се да подам жалба, но ми казаха, че тъй като posh-casino.com е казино само с покана, не можете да помогнете.
Ако това се е променило, със сигурност бих искал всяка помощ, която можете да ми окажете!
Благодаря ви за отговора!!!
I tried to initiate a complaint, but was told since posh-casino.com is an invitation only casino, you couldn’t help.
If that has changed, I would certainly any assistance you can give me!
Thank you for your reply!!!
О, напълно забравих, че става въпрос за това казино или приложение. За съжаление, както казахме и преди, срещу такива не може да се подаде жалба. Съжалявам, че ви обърках, но напълно го пропуснах.
Както и да е, съжалявам за положението ти и съжалявам, че не е помръднало никъде. Надявам се да се оправи, макар че не съм сигурен.
Oh I completely forgot that this is about this casino or app. Unfortunately, as we have said before, it is not possible to file a complaint against such. I'm sorry I got you mixed up, but I completely missed it.
Anyway, I'm sorry about your situation and I'm sorry that it hasn't moved anywhere. Hopefully it will get better though I wouldn't be sure.
Играя онлайн с posh казино повече от 5 години. Имах положителен опит с оттегляне в миналото. Сега спечелих голяма печалба (все пак голяма за мен) и поисках три различни тегления, едно за $2500 и 2 за $1000 всяко. Поискано теглене на печалби на 30 април 2024 г. Сега е 20 август 2024 г. и нищо не е получено. Свързвал съм се с казиното много пъти чрез чат и имейл и получавам едно и също извинение всеки път, като обвинявам големия обем заявки и предлагам да ескалирам моята заявка от $2500, защото те очевидно могат да направят само една по една. Играх с депозирани крипто средства. В допълнение към това те ме премахнаха като играч, който вече има право да получава техните промоционални бонуси. Техните промоционални кодове вече не работят за мен, така че предполагам, че това означава, че никога няма да ми бъде платено, защото те дори не искат вече да играя на техния уебсайт. Сега, когато всъщност спечелих... Нямам представа какви стъпки да предприема или какво мога да направя... много съм разочарован. Преди бях голям защитник и сега съм изключително разочарован и предполагам, че никога няма да видя нито една от тези печалби...
I’ve played online with posh casino for over 5 years. I’ve had positive withdrawal experiences in the past. Now I won big (well big for me anyways) and requested three different withdrawals one for $2500 and 2 for $1000 each. Requested withdrawal of winnings on April 30, 2024. It is now August 20, 2024, and nothing received. I have contacted the casino numerous times via chat and email, and I receive the same excuse each time, blaming high volume of requests and offer to escalate my $2500 request because they can only do one at a time apparently. I played with deposited crypto funds. In addition to this, they’ve removed me as a player that’s allowed to receive their promotional bonuses anymore. Their promotional codes don’t work for me anymore, so I’m assuming that means I’m never going to be paid because they don’t even want me playing on their website anymore. Now that I actually won… I have no idea what steps to take, or what can be done… i’m very disappointed. I used to be a huge advocate and now I’m extremely disappointed and assuming I’m never seeing any of those winnings…
добро утро
Има номер в WhatsApp за VIP, бих опитал отново през него. Ако искаш, мога да ти го дам.
Good morning,
There is a WhatsApp number for VIP, I would try again through that. If you want, I can give it to you.
Guten Morgen,
es gibt eine WhatsApp Nummer für VIP, darüber würde ich es noch einmal versuchen. Wenn du möchtest gebe ich sie dir.
Точно това ми се случи! Тъй като те са казино „само с покана", разбирам, че не можем да направим много за съжаление! Всичко, което искат, са губещи.
This is exactly what has happened to me! Since they are a "by invitation only" casino, I understand there is not much we can do unfortunately! All they want is losers.
Моля, кажете ми номера. Не съм успявал да говоря с Posh човек на живо от месеци. Имаш ли нещо против да те попитам как имаш WhatsApp номер за тях?
Please let me know the number. I haven’t been able to talk to a Posh live person in months. Do you mind me asking how you got a whatsap number for them?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.