ФорумОбсъждане на жалбиТеглене на Posh Casino

Теглене на Posh Casino (страница 3)

преди 4 месеца от sgtauzin
|
6114 преглеждания 60 отговора |
|
12 3 4
Добавете пост
sgtauzin
преди 4 месеца

Хм, много ми е любопитно как ще свърши, защото нямам добро предчувствие за тази ситуация. Опитвам се да съм винаги позитивен, но този път не мога да си представя какво да очаквам. Просто трябва да чакаме и да се молим парите да дойдат при вас и други играчи. Това е всичко, което можем да направим за сега. 😥

Автоматичен превод:
Karin66
преди 3 месеца

здрасти Ще се радвам и на вашата помощ, моля! Те одобриха първото ми теглене (поискаха $2000 на 7 юни и още $2000 на 8 юни.) и все още получавам учтиво мнение, че идва...и че не могат да одобрят второто, докато не ми платят първият...всички чрез биткойн. Благодаря за вашата помощ!

Автоматичен превод:
rachelraintempleton
преди 3 месеца

Здравейте, чакате парите си от месец, което за мен би било изключително дълго. Каква причина казиното ви дава като причина да не ви изплаща все още? Бих искал да кажа, че даваме на казината 14 дни, за да подредят всичко необходимо около тегленето и следователно да изпратят парите на играча.

Така че, ако не сте се преместили през цялото това време, може би можем да ви помогнем и да опитате да подадете жалба при нас.

Какво мислите, че си струва да опитате?

Ако да, тогава просто докоснете тази връзка .

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

re: Posh-casino.com:

Изминаха повече от 4 месеца от моята заявка за теглене от Posh Casino на 21 март 2024 г. Престанаха да общуват с мен за няколко седмици. Миналата седмица, след като се свързаха с тях още веднъж, те най-накрая отговориха със същия общ имейл, обвинявайки техните „доставчици на платежни услуги".

Помолих ги само да ми кажат дали нямат намерение да ми платят, но без резултат.

Автоматичен превод:
sgtauzin
преди 3 месеца

Въпросът ми е, ако се опитвате да теглите пари толкова дълго, защо не се свържете с нас, за да накараме нашия екип да разгледа и да се опита да направи нещо по въпроса? Смятате ли, че това не е подходящо? Не казвам, че трябва да ви помогнем да получите парите, но определено е добре да го направите, защото ако те не се опитат да разрешат проблема, ще получат черни точки, ако жалбата се окаже неразрешена.

Мислиш ли, че ще го направиш?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Опитах се да подам жалба, но ми казаха, че тъй като posh-casino.com е казино само с покана, не можете да помогнете.

Ако това се е променило, със сигурност бих искал всяка помощ, която можете да ми окажете!

Благодаря ви за отговора!!!

Автоматичен превод:
sgtauzin
преди 3 месеца

О, напълно забравих, че става въпрос за това казино или приложение. За съжаление, както казахме и преди, срещу такива не може да се подаде жалба. Съжалявам, че ви обърках, но напълно го пропуснах.

Както и да е, съжалявам за положението ти и съжалявам, че не е помръднало никъде. Надявам се да се оправи, макар че не съм сигурен.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Играя онлайн с posh казино повече от 5 години. Имах положителен опит с оттегляне в миналото. Сега спечелих голяма печалба (все пак голяма за мен) и поисках три различни тегления, едно за $2500 и 2 за $1000 всяко. Поискано теглене на печалби на 30 април 2024 г. Сега е 20 август 2024 г. и нищо не е получено. Свързвал съм се с казиното много пъти чрез чат и имейл и получавам едно и също извинение всеки път, като обвинявам големия обем заявки и предлагам да ескалирам моята заявка от $2500, защото те очевидно могат да направят само една по една. Играх с депозирани крипто средства. В допълнение към това те ме премахнаха като играч, който вече има право да получава техните промоционални бонуси. Техните промоционални кодове вече не работят за мен, така че предполагам, че това означава, че никога няма да ми бъде платено, защото те дори не искат вече да играя на техния уебсайт. Сега, когато всъщност спечелих... Нямам представа какви стъпки да предприема или какво мога да направя... много съм разочарован. Преди бях голям защитник и сега съм изключително разочарован и предполагам, че никога няма да видя нито една от тези печалби...

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
Mdom108
преди 2 месеца

добро утро


Има номер в WhatsApp за VIP, бих опитал отново през него. Ако искаш, мога да ти го дам.

Автоматичен превод:
Mdom108
преди 2 месеца

Точно това ми се случи! Тъй като те са казино „само с покана", разбирам, че не можем да направим много за съжаление! Всичко, което искат, са губещи.

Автоматичен превод:
Karin66
преди 2 месеца

Моля, кажете ми номера. Не съм успявал да говоря с Posh човек на живо от месеци. Имаш ли нещо против да те попитам как имаш WhatsApp номер за тях?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Играя онлайн с posh казино повече от 5 години. Имах положителен опит с оттегляне в миналото. Сега спечелих голяма печалба (все пак голяма за мен) и поисках три различни тегления, едно за $2500 и 2 за $1000 всяко. Поискано теглене на печалби на 30 април 2024 г. Сега е 20 август 2024 г. и нищо не е получено. Свързвал съм се с казиното много пъти чрез чат и имейл и получавам едно и също извинение всеки път, като обвинявам големия обем заявки и предлагам да ескалирам моята заявка от $2500, защото те очевидно могат да направят само една по една. Играх с депозирани крипто средства. В допълнение към това те ме премахнаха като играч, който вече има право да получава техните промоционални бонуси. Техните промоционални кодове вече не работят за мен, така че предполагам, че това означава, че никога няма да ми бъде платено, защото те дори не искат вече да играя на техния уебсайт. Сега, когато всъщност спечелих... Нямам представа какви стъпки да предприема или какво мога да направя... много съм разочарован. Преди бях голям защитник и сега съм изключително разочарован и предполагам, че никога няма да видя нито една от тези печалби...

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Това е жалко, знам, че не можахме да помогнем и на другия играч в неговата ситуация, защото, както беше казано, казиното е „само с покана". Жалко е, че сте имали добро преживяване с тях и това се е променило с времето. Дори не знам какво да кажа в тази ситуация, защото искам да ви успокоя, но от друга страна не искам да подвеждам и да казвам нещо, което не е задължително да е така.

Вероятно не бих очаквал да получа парите и следователно вероятно ще бъде трудно да ги получа, когато са минали почти 4 месеца. 😥

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Жалко, можех да помогна, но изглежда никой не се интересува.

Автоматичен превод:
Karin66
преди 2 месеца

Здравейте, имам проблем със същото казино. Получаване на не от екипа за обслужване на клиенти по имейл. Можете ли да посочите номера на приложението, с което сте имали успех?

Автоматичен превод:
sgtauzin
преди 2 месеца

здравей

+1 (205) 745-5030

късмет Очаквам с нетърпение да чуя дали ви е помогнало.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Ако чакате повече от месец за теглене на биткойни, те просто ви лъжат отново и отново и го „ескалират". Не депозирайте тук, те са измама

Автоматичен превод:
Richardstaylor31
преди 1 месец

здрасти Мисля, че си струва да разгледаме подобно забавяне. Смятате ли също, че би си струвало да опитате да подадете друга жалба? Със сигурност бих опитал. Изглежда, че може да се възползвате от помощ.

Кажете ми какво мислите за това, моля.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Има надежда хора. Току-що получих плащане по банков път, тъй като тегленето беше одобрено на 6/4/24. И така, ето ни 3 1/2 месеца по-късно и те ПЛАТИХА!! Никога повече няма да играете тук, но бъдете сигурни, че в крайна сметка ще получите плащане

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Току-що получих биткойн депозит (предполагам, че трябва да е от Posh Casino), след като чаках 6 месеца. Те не проявиха любезността да ме уведомят, че парите са изпратени….. Открих го, когато проверявах биткойн сметката си. Въпреки това се чувствам късметлия, че някога съм получил нещо от тях.

Няма да играя отново в Posh Casino. Има ТВЪРДЕ много казина, които плащат в рамките на 24 часа до 3 дни.

Благодаря ви, Casino Guru за вашата помощ при получаването на парите ми!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Има надежда хора. Току-що получих плащане по банков път, тъй като тегленето беше одобрено на 6/4/24. И така, ето ни 3 1/2 месеца по-късно и те ПЛАТИХА!! Никога повече няма да играете тук, но бъдете сигурни, че в крайна сметка ще получите плащане

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Е, поздравления, въпреки че беше наистина дълго чакане.

Напълно разбираемо е, че не искате повече да преминавате през това.

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини