преди 3 години
Някой имал ли е проблеми с мястото на покей, което не се изплаща след 4 седмици
Has anyone had any issues with pokie place not paying out after 4 weeks
2
Някой имал ли е проблеми с мястото на покей, което не се изплаща след 4 седмици
Has anyone had any issues with pokie place not paying out after 4 weeks
Да, когато кликнете върху решени случаи тук https://casino.guru/pokie-place-casino-review#tab=js-tab-reputation
Всичко е свързано със забавено теглене. Казиното комуникира ли с вас? Може би подаването на жалба може да помогне и тук, тъй като минаха 4 седмици.
Yes, when you click on solved cases here https://casino.guru/pokie-place-casino-review#tab=js-tab-reputation
They're all about delayed withdrawals. Does the casino communicate with you? Maybe submitting a complaint could help here as well since it's been 4 weeks.
Да, те отговарят, но просто казват същото за процесора на трети страни и т.н. много лошо обслужване на клиентите
Yes they reply but they just say the same thing about third party processor etc very poor customer service
Освен шега, поне актуализирайте уебсайта, за да кажете на хората, преди да депозират там пари, и те трябва да получат факти точно в обслужването на клиенти, тъй като всички те казват различни неща
Beyond a joke aye, atleast update the website to tell people before they deposit there money and they need to get there facts right in customer service as they all say different things
Да, отказах се от опита в чата на живо, те не знаят нищо, така че колко време след като сте подали заявката си до казино гуру, сте получили средствата ??
тъй като измина месец, откакто го поисках, но само 4 дни от подаването на жалбата
Благодаря
Yea I’ve given up tryin the live chat they know nothing so how long after u submitted your request with casino guru did u receive the funds ??
becasue it’s been a month since I requested it but only 4 days since I filed the complaint
thanks
Все още дори не съм получил отговор от казиното на казино гуру на моята жалба, минаха 4 седмици за мен, но в разрешените случаи изглежда приблизително 4-6 седмици, преди те действително да платят нещо
I still haven't even got a response from the casino on casino guru yet on my complaint, it's been 4 weeks for me but in the resolved cases it seems roughly 4-6 weeks before they actually pay anything
Винаги се опитваме да разрешим случаите възможно най-бързо, но понякога е наистина трудно да включим казината в процеса 😕
We always try to resolve the cases as fast as we can, but it's sometimes really difficult to involve the casinos into the process 😕
Хей, приятел,
За съжаление в последно време нямах нищо друго освен неизпълнени обещания и безкрайни оправдания по отношение на искането за оттегляне, за да отида на две седмици сега. Успешно получих плащане от тях (макар и отложено) в средата на миналата година, но нарастващите опасения относно това изплащане бяха потвърдени според безброй изявления от многобройни играчи в този и други реномирани сайтове за застъпничество в казиното.
Успех и ето се надяваме, че има резолюция в цифри! ... 🤨
Фелисити
hey buddy,
Unfortunately of late I’ve had nothing but unfulfilled promises and endless excuses regarding a withdrawal request for going on a fortnight now. I have successfully received a payment from them (although delayed) mid last year however increasing concerns regarding this payout have been confirmed as per countless submissions from numerous players on this and other reputable casino advocacy sites.
Good luck and here’s hoping there’s resolution in numbers!... 🤨
Felicity
Здравейте, да, също получих плащане от тях през февруари тази година без никакви реални проблеми, но да, виждайки нарастващия списък на хората, които имат проблеми, започвам да вярвам, че изобщо няма да го видим. Обслужването на клиенти няма представа какво се случва и няма начин да се свърже с екипа за изтегляне, освен по имейл, и за да бъда тихо честен, изобщо не получавате отговор от тях. Никога повече няма да използвам това казино 😂
Hi yeah I have also received a payment from them in Feb this year with no real issues at all, but yeah seeing the growing list of people having issues I am starting to believe we won't see it at all. The customer service have no idea what is happening and have no way of contacting the withdrawal team unless via email, and to be quiet honest you just don't get a reply from them at all. I'll never be using this casino again 😂
Здравейте, току-що получих имейл относно освобождаването на средствата ми и те най-накрая го одобриха и трябва да ги очаквам до 7 дни, надявам се
Hi I just received an email regarding the release of my funds and they have finally approved it and I should expect them within 7 days hopefully
Хей, приятелю, получих имейл, че одобриха оттеглянето ми, изглежда, че се задържа до около 5-6-та седмица, така че се надяваме да получите вашето скоро
Hey mate I got an email saying they approved my withdrawal, it seems like there stalling till around the 5-6 week mark so hopefully you get yours soon
Моля, уведомете ни дали наистина получавате средствата по сметката си 🙂 Благодаря за актуализацията.
Please, let us know if you really receive the funds to your account 🙂 Thanks for the update.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.