ФорумОбсъждане на жалбиТеглене на място с Pokie

Теглене на място с Pokie

преди 3 години от Kallum98
|
3140 преглеждания 12 отговора |
|
Добавете пост
преди 3 години

Някой имал ли е проблеми с мястото на покей, което не се изплаща след 4 седмици

Автоматичен превод:
Kallum98
преди 3 години

Да, когато кликнете върху решени случаи тук https://casino.guru/pokie-place-casino-review#tab=js-tab-reputation

Всичко е свързано със забавено теглене. Казиното комуникира ли с вас? Може би подаването на жалба може да помогне и тук, тъй като минаха 4 седмици.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Да, те отговарят, но просто казват същото за процесора на трети страни и т.н. много лошо обслужване на клиентите

Автоматичен превод:
Kallum98
преди 3 години

Yeppp, аз съм в същата лодка, гадно е

Автоматичен превод:
Hazza2580
преди 3 години

Освен шега, поне актуализирайте уебсайта, за да кажете на хората, преди да депозират там пари, и те трябва да получат факти точно в обслужването на клиенти, тъй като всички те казват различни неща

Автоматичен превод:
Kallum98
преди 3 години

Да, отказах се от опита в чата на живо, те не знаят нищо, така че колко време след като сте подали заявката си до казино гуру, сте получили средствата ??

тъй като измина месец, откакто го поисках, но само 4 дни от подаването на жалбата

Благодаря

Автоматичен превод:
преди 3 години

Все още дори не съм получил отговор от казиното на казино гуру на моята жалба, минаха 4 седмици за мен, но в разрешените случаи изглежда приблизително 4-6 седмици, преди те действително да платят нещо

Автоматичен превод:
Kallum98
преди 3 години

Винаги се опитваме да разрешим случаите възможно най-бързо, но понякога е наистина трудно да включим казината в процеса 😕

Автоматичен превод:
преди 3 години

Хей, приятел,

За съжаление в последно време нямах нищо друго освен неизпълнени обещания и безкрайни оправдания по отношение на искането за оттегляне, за да отида на две седмици сега. Успешно получих плащане от тях (макар и отложено) в средата на миналата година, но нарастващите опасения относно това изплащане бяха потвърдени според безброй изявления от многобройни играчи в този и други реномирани сайтове за застъпничество в казиното.

Успех и ето се надяваме, че има резолюция в цифри! ... 🤨

Фелисити

Автоматичен превод:
FlickIzm
преди 3 години

Здравейте, да, също получих плащане от тях през февруари тази година без никакви реални проблеми, но да, виждайки нарастващия списък на хората, които имат проблеми, започвам да вярвам, че изобщо няма да го видим. Обслужването на клиенти няма представа какво се случва и няма начин да се свърже с екипа за изтегляне, освен по имейл, и за да бъда тихо честен, изобщо не получавате отговор от тях. Никога повече няма да използвам това казино 😂

Автоматичен превод:
FlickIzm
преди 3 години

Здравейте, току-що получих имейл относно освобождаването на средствата ми и те най-накрая го одобриха и трябва да ги очаквам до 7 дни, надявам се

Автоматичен превод:
Hazza2580
преди 3 години

Хей, приятелю, получих имейл, че одобриха оттеглянето ми, изглежда, че се задържа до около 5-6-та седмица, така че се надяваме да получите вашето скоро

Автоматичен превод:
Kallum98
преди 3 години

Моля, уведомете ни дали наистина получавате средствата по сметката си 🙂 Благодаря за актуализацията.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини