ФорумОбсъждане на жалбиТеглене на казино Rabona

Теглене на казино Rabona

преди 1 година от Thomas3333
|
2669 преглеждания 10 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Добър вечер, имам 3 чакащи тегления и всъщност първото е в понеделник и все още нито едно не е кредитирано защо има толкова много неудобства?? Преди 20 дни ми го сложиха нормално, сега не знам всеки ден чакам и ми писна..

Автоматичен превод:
Thomas3333
преди 1 година

Както казахте, тогава работеше нормално. Както вероятно знаете, трябва да изчакате. Знам, че е гадно, но може би казиното е малко по-натоварено.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Кои казина са безопасни, но също така кредитират парите в рамките на деня??

Автоматичен превод:
Thomas3333
преди 1 година

Това, което бих нарекъл прилични казина - всички са с добър или над добър рейтинг. Но останалото не може да бъде сигурно като цяло. Самата KYC проверка може да отнеме до няколко дни, прехвърлянето също зависи от опцията за плащане. Ако ви интересува само скоростта на теглене, придържайте се към крипто.

Имайте предвид, че крипто има и своите недостатъци.

Автоматичен превод:
Thomas3333
преди 1 година

Опитвали ли сте Gullywin?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Имам чакащо теглене от два месеца и те все още не са ми платили, след няколко седмици лъжи и забавяния ми казаха, че акаунтът ми трябва да бъде потвърден, за да одобрят тегленето, изпратих им всички документи, които поискаха защото, но акаунтът ми е все още без проверка и те не плащат и не отговарят на имейла, какво може да се направи в този случай?

Автоматичен превод:
1bazat
преди 7 месеца

Здравейте, отговорих на публикацията ви тук: https://casino.guru/forum/casinos/rabona-casino---general-discussion/10#post-103312

Така че би било чудесно и двамата да говорим в една тема, така че комуникацията да не е объркана.

Благодаря ти много. 🙂

Автоматичен превод:
1bazat
преди 7 месеца

Подайте жалба тук в Casino Guru, за да могат да ви помогнат да ме харесате.. Може да не съм оправдан, въпреки че съм абсолютно прав, но тук хората вършат отлична работа.. и аз им благодаря много.. вие също трябва направете това, това е казино, което е просто незаконно като цяло.. Загубих десетки хиляди евро, пристрастен съм и ми позволиха да направя нов акаунт, направих депозит нормално със същите си реални данни и играх за двама дни и спечелих €1850 и те блокираха акаунта ми като дубликат, когато не е дублиращ се акаунт. .тъй като дублиращият се акаунт се извиква, когато имате два активни акаунта, аз имах един, а също така как така ми позволиха да играя с едни и същи данни, освен имейл и телефонен номер? Докато съм пристрастен? Как така нямат предпазни клапани? Все още се надявам, че ще бъда оправдан с помощта на Casino Guru.. Надявам се същото и за вас, тъй като вашият случай е по-лесен от моя.. Успех..

Автоматичен превод:
Thomas3333
преди 7 месеца

Вече пуснах оплакване

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

oti xeirotero exw steilei ta egrafa panw apo 5 fores to kathena kai apla den mou dinoun kamia apadisi exw perasei ta 2 stadia tautopoihshs kai menei mono i dieuthinsi.. mexri twra milaga me to live chat kai mou elegan na ksanasteilw to apodeiktiko dieuthinsis opws k ekana kai oti tha me enimerwsoun me email pragma to opoio den exei ginei POTE gia kamia periptosi! shmera milisa me to live chat kai enw milousame tin 1 fora mou ekleise kai den anoige kai to ksananoiksa 2h fora mou eipe autos pows mporei na me voithisei kai meta afou tou eipa ta parapona mou den pira kamia apadisi ekleise to live chat kai twra den mporw na to anoiksw kan.... TERASTIOI ИЗМАМНИЦИ AIDIASTIKOI

Автоматичен превод:
mortakos
преди 5 месеца

Геясу. Може ли първо да ви помоля за една услуга, моля? Не е възможно автоматичният преводач, който използваме на нашия уебсайт, да преведе публикацията ви, когато напишете „гръцки", така че, ако е възможно, моля, пишете на гръцки и тя ще бъде лесно преведена на други езици.🙏

Сега към вашия проблем с това казино. Моля, уверете се, че всички документи са в правилния формат и с добро качество. Ако не са, това може да е причината за отказ. Трябва да попитате и казиното за това.

Колко време всъщност чакате да приключи процесът на проверка, ако мога да попитам?

Моля, уведомете ни, ако имате нужда от намеса на нашия екип за оплаквания, ние ще ви преведем през процеса.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини