Какво казва казиното, когато се свържете с тях относно очакваното оттегляне? Вече имате ли потвърден акаунт в казиното?
What does the casino say when you contact them regarding your awaiting withdrawal? Do you already have your account verified in the casino?
имам парите си никога повече да не ходя на planet7oz
i have my money never going to planet7oz again
Виждам, че също подава жалба по отношение на този https://casino.guru/planet-7-oz-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-7 така че се надяваме, че е бил решен сега 🙂
I can see you also submitted a complaint regarding this https://casino.guru/planet-7-oz-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-7 so hopefully it's been resolved now 🙂
Чудя се какво не е наред със системата за теглене? Бавно ли е?
I'm wondering, what's wrong with the withdrawal system? Is it slow?
Научих си урока по трудния начин, за съжаление, както казахте, игрите им са добри, но те наистина са гадни при тегленията, първоначално спечелих $1,100 през август, но техният отдел за сигурност продължи да ми отказваше документите, след като документи най-накрая приеха всичките ми документи през октомври! !! През това време някак си приспаднаха над $250 от печалбите ми, така че паднах до $943, не знам защо?? Така че сега чакам от 11 октомври за банков превод! Това трябваше да отнеме само 2 седмици, ние продължаваме 6 седмици, може би планета 7 трябва да се концентрира върху подобряването на отдела за теглене и по-малко върху преместването в друга държава! Играх на уебсайта Bovada and Ignition Casino и бях спечелил $1,000 и им отне общо 2 седмици, за да получат парите ми, ще се придържам към тези 2 уебсайта със сигурност A+, не знам как Planet 7 получи добър рейтинг на казино гуру, с всичките им оплаквания относно системата за теглене
I learned my lesson the hard way unfortunately, like you said their games are good, but they really suck at withdrawals, I originally won $1,100 back in August but their security department kept refusing my documents after documents finally they accepted all my documents in October!!! During that time somehow they deducted over $250 from my winnings so I’m down to $943 don’t know why?? So now I’ve been waiting since October 11th for a wire transfer! That should have only taken 2 weeks, we’re going on 6weeks, maybe planet 7 should concentrate on improving their withdrawal dept and less on moving to a different country! I played on the website Bovada and Ignition Casino and I had won $1,000 and it took them a total of 2 weeks to get my money, I’m going to stick with those 2 websites definitely A+ , don’t know how Planet 7 got a good rating on casino guru, with all their complaints regarding withdrawal system
Здравей Даниел, тяхната система за теглене получава F рейтинг, те влачат стъпалата си с обикновен банков превод, те вземат парите ви направо от сметката ви, но за да получите парите ви, този отдел е ГАЕН!! Всичко, което продължават да казват, е, че ескалират акаунта ви, следващото нещо, което знаете, е 6 седмици по-късно, техният отдел за сигурност е по-лош при приемането на вашите документи, за да потвърди самоличността ви, спечелих отново през август и сега е почти декември!! Напълно неприемливо
Hi Daniel their withdrawal system gets a F rating they drag their feet on simple wire transfer they take your money right out of your account but to get your money that department SUCKS!! All they keep saying is they escalate your account, next thing you know it’s 6 weeks later, their security department is worse on accepting your documents to confirm your identity, I won back in August and it’s now almost December!! Totally unacceptable
Просто не разбирам как можете да управлявате казино, в което отнема няколко месеца, за да изтеглите печалби. Това трябва да бъде много проста транзакция.
I simply don't understand how you can run a casino where it takes few months to withdraw winnings. It should be a very simple transaction.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.