ФорумОбсъждане на жалбиТеглене на 2000 € не е завършено

Теглене на 2000 € не е завършено

преди 7 месеца от sandy53nja
|
1614 преглеждания 14 отговора |
|
Добавете пост
преди 7 месеца

Здравейте, живея в Германия, вчера изтеглих 2000 евро и пише, че акаунтът ми е ненапълно верифициран. Понякога, когато знам как да играя през уикендите и спечеля, парите могат да бъдат в сметката ми след половин час. Благодаря предварително!

Автоматичен превод:
sandy53nja
преди 7 месеца

Какво е казиното? Понякога, когато имате голяма печалба, трябва отново да потвърдите начина си на плащане. Ако имат чат на живо, помолете ги да изяснят или изпратете имейл на поддръжката и ги попитайте какво имат нужда от вас, за да бъде обработено тегленето.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Обслужването на клиенти изпрати, че някои документи за проверка липсват, изпратих ги сега, чакам и изпратих отново заявката за плащане

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Те просто отказват плащането и обслужването на клиенти изпраща заявка за същия документ, не разбирам защо проверката се актуализира сега

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, живея в Германия, вчера изтеглих 2000 евро и пише, че акаунтът ми е ненапълно верифициран. Понякога, когато знам как да играя през уикендите и спечеля, парите могат да бъдат в сметката ми след половин час. Благодаря предварително!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравей. За да ви помогнем, трябва да знаем кое казино имате предвид, моля. Това ли беше първият ви опит да се оттеглите? Ще чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Вулкан вегас казино

Това не е първият опит за оттегляне

Автоматичен превод:
sandy53nja
преди 7 месеца

Здравейте и благодаря за информацията. Имали ли сте успешно теглене преди, така ли е? След изпращане на последния документ, както сте написали в публикацията си по-горе, вашият акаунт вече е актуализиран. Това означава ли проверен? Малко съм объркан, разбирате ли, опитвам се да изясня нещата и да разбера по-добре какъв е проблемът 🤔. Всъщност можете да опитате да попитате поддръжката какво се случва, може би документът, който сте изпратили, е бил в грешен формат и затова са ви помолили да го изпратите отново. Те трябва да могат да ви го обяснят, за да знаете какво да правите по-нататък. Моля, уведомете ме, ако продължите с проверката.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Преди нямах проблеми с тегленето, последния документ, който изпратих, беше верифициран отново и сега всичко е наред, писах на отдела за обслужване на клиенти, но те ме пратиха да изпратя отново същия документ, вече не го разбирам, ако преди плащането е минавало, сега изведнъж вече не става

Автоматичен превод:
sandy53nja
преди 7 месеца

Бих изпратил всичките ви документи отново, за да съм в безопасност. Доказателство за адрес Доказателство за начин на плащане и лична карта, така че няма да има повече извинения за неизплащане.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Преди нямах проблеми с тегленето, последния документ, който изпратих, беше верифициран отново и сега всичко е наред, писах на отдела за обслужване на клиенти, но те ме пратиха да изпратя отново същия документ, вече не го разбирам, ако преди плащането е минавало, сега изведнъж вече не става

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Мога ли да знам дали казиното някога е одобрявало документите? Опитвам се да разбера дали по някаква неизвестна причина днес същите документи не са наред.

Някаква представа какво не е наред с тях сега?

Роми каза добре, като предложи да се върне към поддръжката и да поиска по-подробни инструкции, за да предотврати следващото забавяне.

„Всъщност можете да опитате да попитате поддръжката какво се случва, може би документът, който сте изпратили, е бил в грешен формат и затова са ви помолили да го изпратите отново. Те трябва да могат да ви го обяснят, за да знаете какво да направи следващото."

Моля, уведомете ни. 🙏

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

благодаря на всички за помощта, плащането приключи

Автоматичен превод:
sandy53nja
преди 7 месеца

Хей. Това наистина е страхотна новина. За щастие не отне толкова много време, въпреки цялата караница, не мислите ли така?

Ако искате да споделите опита си с други, моля, направете го, като напишете потребителско мнениетук 👈😉.

Благодаря за споделянето.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте на всички и аз искам да участвам

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

да, наистина работи

Автоматичен превод:
zmyrzadairova
преди 7 месеца

Здравейте, не се колебайте да се включите, ако имате да кажете нещо относно тази ситуация и казиното.

Ако мога да попитам, какво конкретно работи? Имате ли опит с това казино?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още