НачалоФорумОбсъждане на жалбиТеглене на 2000 € не е завършено

Теглене на 2000 € не е завършено

преди 10 месеца от sandy53nja
|
1 988 преглеждания 14 отговора |
|
преди 10 месеца

Здравейте, живея в Германия, вчера изтеглих 2000 евро и пише, че акаунтът ми е ненапълно верифициран. Понякога, когато знам как да играя през уикендите и спечеля, парите могат да бъдат в сметката ми след половин час. Благодаря предварително!

Автоматичен превод:
sandy53nja
преди 10 месеца

Какво е казиното? Понякога, когато имате голяма печалба, трябва отново да потвърдите начина си на плащане. Ако имат чат на живо, помолете ги да изяснят или изпратете имейл на поддръжката и ги попитайте какво имат нужда от вас, за да бъде обработено тегленето.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Обслужването на клиенти изпрати, че някои документи за проверка липсват, изпратих ги сега, чакам и изпратих отново заявката за плащане

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Те просто отказват плащането и обслужването на клиенти изпраща заявка за същия документ, не разбирам защо проверката се актуализира сега

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, живея в Германия, вчера изтеглих 2000 евро и пише, че акаунтът ми е ненапълно верифициран. Понякога, когато знам как да играя през уикендите и спечеля, парите могат да бъдат в сметката ми след половин час. Благодаря предварително!

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравей. За да ви помогнем, трябва да знаем кое казино имате предвид, моля. Това ли беше първият ви опит да се оттеглите? Ще чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Вулкан вегас казино

Това не е първият опит за оттегляне

Автоматичен превод:
sandy53nja
преди 10 месеца

Здравейте и благодаря за информацията. Имали ли сте успешно теглене преди, така ли е? След изпращане на последния документ, както сте написали в публикацията си по-горе, вашият акаунт вече е актуализиран. Това означава ли проверен? Малко съм объркан, разбирате ли, опитвам се да изясня нещата и да разбера по-добре какъв е проблемът 🤔. Всъщност можете да опитате да попитате поддръжката какво се случва, може би документът, който сте изпратили, е бил в грешен формат и затова са ви помолили да го изпратите отново. Те трябва да могат да ви го обяснят, за да знаете какво да правите по-нататък. Моля, уведомете ме, ако продължите с проверката.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Преди нямах проблеми с тегленето, последния документ, който изпратих, беше верифициран отново и сега всичко е наред, писах на отдела за обслужване на клиенти, но те ме пратиха да изпратя отново същия документ, вече не го разбирам, ако преди плащането е минавало, сега изведнъж вече не става

Автоматичен превод:
sandy53nja
преди 10 месеца

Бих изпратил всичките ви документи отново, за да съм в безопасност. Доказателство за адрес Доказателство за начин на плащане и лична карта, така че няма да има повече извинения за неизплащане.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Преди нямах проблеми с тегленето, последния документ, който изпратих, беше верифициран отново и сега всичко е наред, писах на отдела за обслужване на клиенти, но те ме пратиха да изпратя отново същия документ, вече не го разбирам, ако преди плащането е минавало, сега изведнъж вече не става

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Мога ли да знам дали казиното някога е одобрявало документите? Опитвам се да разбера дали по някаква неизвестна причина днес същите документи не са наред.

Някаква представа какво не е наред с тях сега?

Роми каза добре, като предложи да се върне към поддръжката и да поиска по-подробни инструкции, за да предотврати следващото забавяне.

„Всъщност можете да опитате да попитате поддръжката какво се случва, може би документът, който сте изпратили, е бил в грешен формат и затова са ви помолили да го изпратите отново. Те трябва да могат да ви го обяснят, за да знаете какво да направи следващото."

Моля, уведомете ни. 🙏

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

благодаря на всички за помощта, плащането приключи

Автоматичен превод:
sandy53nja
преди 10 месеца

Хей. Това наистина е страхотна новина. За щастие не отне толкова много време, въпреки цялата караница, не мислите ли така?

Ако искате да споделите опита си с други, моля, направете го, като напишете потребителско мнениетук 👈😉.

Благодаря за споделянето.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте на всички и аз искам да участвам

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

да, наистина работи

Автоматичен превод:
zmyrzadairova
преди 10 месеца

Здравейте, не се колебайте да се включите, ако имате да кажете нещо относно тази ситуация и казиното.

Ако мога да попитам, какво конкретно работи? Имате ли опит с това казино?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини