Мога ли да знам дали казиното някога е одобрявало документите? Опитвам се да разбера дали по някаква неизвестна причина днес същите документи не са наред.
Някаква представа какво не е наред с тях сега?
Роми каза добре, като предложи да се върне към поддръжката и да поиска по-подробни инструкции, за да предотврати следващото забавяне.
„Всъщност можете да опитате да попитате поддръжката какво се случва, може би документът, който сте изпратили, е бил в грешен формат и затова са ви помолили да го изпратите отново. Те трябва да могат да ви го обяснят, за да знаете какво да направи следващото."
Моля, уведомете ни. 🙏
May I know whether the casino has ever approved the documents before? I'm trying to figure out whether, for some unknown reason, the same documents are not okay today.
Any clue what seems to be wrong with them now?
Romi made a good point by suggesting getting back to support and demanding more detailed instructions to prevent the next delay.
"You could actually try to ask the support what is happening, maybe the document you have sent was in wrong format and that is why they asked you to send it again. They should be able to explain it to you, so you know what to do next. "
Kindly let us know. 🙏
Автоматичен превод: