ФорумОбсъждане на жалбиТе не обработват тегленето ми.

Те не обработват тегленето ми.

преди 2 месеца от chikysan16
|
768 преглеждания 9 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 месеца

Здравейте, аз съм собственик на много популярна Facebook страница в Латинска Америка. 1 Win ни писа да направим сътрудничество. Запознахме се и преди да ни бъде присвоен партньорският код, им казах, че ще пробвам платформата, защото никога няма да изложа общността си на риск.


Направих първия си депозит без никакви проблеми. За да разбера дали бонусите за депозит са реални, направих втори депозит и той не беше кредитиран веднага. Изпратих подкрепяща документация и балансът беше добавен. Направих трети депозит с карта и се случи същото, не беше кредитирана, писах на поддръжката, изпратих документацията за транзакцията и балансът беше кредитиран. Реших да направя 4-тия депозит по банков път и беше кредитиран след 17 часа.


Общо депозирах 400 000 Ars. Приблизително 265 USD.


Реших да пробвам сайта и играх няколко слота от различни доставчици, след 3 часа игра получих положителен баланс от 1Millom ARS, приблизително 660USD.


Продължих да се оттегля.


Избрах банков превод, помолиха ме да изчакам 48 часа, изчаках 72, тегленето не беше обработено. Писах на поддръжката и те ми казаха да се свържа със сигурността. Писах им и те ме помолиха да верифицирам личната си карта и ме помолиха да изчакам 14 дни с възможност за 30, както прегледах, много често се среща в оплакванията в този форум.


Хората, които се свързаха с мен и дори ми дадоха моя партньорски код, който не беше използван, тъй като се регистрирах на 1 победа без код, споменавам, че тъй като като юрист, не искам букмейкърът да ме изненада с нещо . Връщайки се към темата, хората в групата WhatsApp спряха да ми отговарят, поддръжката не отговаря и тегленията не се обработват. Тъй като работя в хазартната индустрия от няколко години, знам, че не съм извършил никаква грешка, сътрудничих си с казина и свързани компании без никакъв проблем.


Оставям тази жалба, за да разреша проблема си или да предотвратя повече хора да попаднат в тази неетична практика.



Автоматичен превод:
chikysan16
преди 2 месеца

Така че правилно ли разбирам, че вашият акаунт все още е в процес на проверка? Успешно ли изпратихте всички поискани документи?

Известно е, че даваме на казината 14 пълни дни, за да пристъпят към проверката и тегленето. Така че, ако след този период от време нямате успех, моля, не се колебайте да подадете жалба тук и нашият екип ще се опита да помогне.

Ето връзката , където можете да го изпратите, за всеки случай.

Моля, уведомете ни как върви.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Истината е, че съм много притеснен, днес ми отговориха и поискаха снимка, повтарям, поискаха снимка на кредитната ми карта, фино ми казаха, че мога да изпратя извлечение от сметката си, ако не искам за да изпратя информацията си, изпратих извлечението от сметката, защото те не изпращат номера за сигурност или нещо, което би ме направило жертва на измама, но те настояха да изпратя снимки на картата си. Изпратих снимка, скриваща кодовете за сигурност и номерата на картата ми за сигурност, но повече не ми отговориха. Бях 15 дни, без да мога да тегля. file


Аз съм адвокат и нито една финансова институция или дори компания не може да ви поиска снимки на вашата кредитна карта.

Автоматичен превод:
chikysan16
преди 2 месеца

Постъпили сте правилно, като сте покрили номера за сигурност и други номера на вашата карта. Така винаги трябва да го правите. Те могат да ви помолят за снимката на вашата карта, но винаги бъдете сигурни как да я изпратите.

Видях, че успешно сте изпратили жалбата и скоро екипът ни ще започне работа по нея. Винаги даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с тегленето, преди да се намесим.

Мога ли да попитам обаче дали акаунтът ви е потвърден сега? Получихте ли някакво съобщение за това?

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Вече завърших целия процес, включително изпращането на снимка на картата ми, защитаваща моите номера за сигурност. file

Автоматичен превод:
chikysan16
преди 2 месеца

Току-що прегледах вашата жалба , която нашият екип трябваше да отхвърли за съжаление.

Съжалявам, не можах да разбера добре, че всъщност си сътрудничите с това казино като партньор. Мислех, че си играч.🤷‍♀️

Както и да е, надявам се, че всичко ще се реши скоро. Моля, информирайте ни за това, ще се радваме да чуем резултата.🙏

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Така и не започнах сътрудничеството, искаха да работя за тях, регистрирах се без партньорски код. Навредиха ми на лично ниво, тествах казиното, преди да го популяризирам.

Автоматичен превод:
chikysan16
преди 2 месеца

Тогава това трябва да е трудна ситуация за вас, но правилно ли разбирам, че проблемът, който изпитвате, е просто от това, че играете в това казино като обикновен играч?🤔

Ако е така, определено трябва да го обясните на нашия екип за оплаквания, според мен.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Правилно, 1 win Casino вече не отговаря на съобщенията ми и изминаха 20 дни, без тегленето ми да бъде обработено. Ще подам жалбата отново.

Автоматичен превод:
chikysan16
преди 2 месеца

Можете да поискате да отворите отново жалбата, ако обясните добре ситуацията.

Моля, уведомете ни как върви. Наистина ми харесва да видя резултата от това.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини