ФорумОбсъждане на жалбиSweepslots.com не прави осребрявания

Sweepslots.com не прави осребрявания

преди 4 седмици от tylerdurden6091
|
710 преглеждания 16 отговора |
|
преди 4 седмици

Опитвам се да подам жалба/билети тук, но не мина.


7.10.2024 г. подавам 700 обратно изкупуване


Казаха от 5 до 10 дни и сме изминали ден 10. Те блокираха, не са поискали никаква информация и когато попитам какво става или ако имат нужда от нещо, ми казват, че съжалявам, че процесът продължава.




Току-що имах успешен reddem 4 септември, който изискваше w9 и всичко това. 2000 щатски долара


Ето защо казвам, че имат моите неща в архива

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

filefilefile доказателство file

Автоматичен превод:
tylerdurden6091
преди 4 седмици

За съжаление, през последните няколко дни изпитахме някои технически затруднения, които вече трябва да са отстранени, така че това може да е причината да не можете да подадете жалбата си.

Ако искате да подадете такъв сега, опитайте го, моля, и ни уведомете дали всичко работи добре за вас.

Може ли само да попитам дали това е социално казино?

Нямаме го в нашата база данни, защото не включваме социалните казина тук, тъй като не вярваме, че са безопасни.

От колко време играеш там?

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Свърших го сър. Но беше отказано, че е sc.


Бях там повече от година, но депозирах само 10......


Кълна се, че rtp е настроен високо, за да накара хората да се почувстват като победители и след това задръжте осребряването достатъчно дълго, за да отмените играта до нула и да депозирате.


Публикувах там в социалните медии и изглежда, че това е тенденция малко след моето теглене на 2k


Получих сделка 10 за 20 и ударих 17000x захарен прилив 1000. 3700


700 идват от безплатен чип за 15 дни

Редактиран от автора преди 4 седмици
Автоматичен превод:
tylerdurden6091
преди 3 седмици

И така, правилно ли разбирам, че сте получили плащане?🤔

Откъде научихте за това казино, ако ми позволите?

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Имам чувството, че ми се подиграват, защото продължават да искат една и съща информация отново и отново и аз продължавам да им я изпращам или те са глупави, или аз съм всичко, което искам е да ми изпратят изкуплението си, което да бъдат задържайки почти два месеца, платих си парите и те ги свалиха от картата ми и спечелих, сега трябва да ми платят. Сега ви търся да помогнете за разрешаването на този проблем, който спечелих в казино или игра sweepslots и спечелих 1400 стотици долара на 16.09.2024 г. благодаря

Автоматичен превод:
cj1387222
преди 3 седмици

Мога ли да попитам дали всички документи са в правилния формат и с добро качество?

Много пъти това е проблемът, когато играч го изпрати грешно и след това поиска документите отново. Винаги е по-добре да го обясните на играча, разбира се.

Предлагам ви да подадете жалба тук и нашият екип ще се опита да помогне, след като се заеме с нея.

Ето връзката за вас .

какво ще кажеш Готов ли си?

Автоматичен превод:
преди 3 седмици
Да, обичам да се качвам на върха file екранна снимка на моите печалби и всички други документи, които може да поискате, и аз изпратих всичко, което sweepslots casino поиска, и го изпратих, за да са близо до него, те не са имали проблем да ми дадат моите 300 стотици долара, наистина се надявам да 'всички могат да ми помогнат. благодаря
Автоматичен превод:
cj1387222
преди 3 седмици

Само след като подадете жалбата, ние ще можем да се намесим в този случай, нали знаете.

Така че все още не е необходимо да ни изпращате документи; само ако е необходимо да се направи по-късно, нашият екип за оплаквания ще ги поиска.

Моля, уведомете ни, ако имате нужда от помощ при подаването; ние сме тук, за да помогнем.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Да, имам нужда от помощ с подаването, защото в момента съм разочарован от казиното sweepslots, защото просто не ми отговарят и просто не знам какво друго да направя. благодаря

Автоматичен превод:
cj1387222
преди 3 седмици

Няма никакъв проблем, ние сме тук, за да помогнем.

Просто следвайте тази връзка , моля, и се опитайте да обясните подробно цялата ситуация на нашия екип за оплаквания.

След това със сигурност ни уведомете как върви и дали сте успели с подаването на жалбата.

Ще чакаме тук за вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Един от най-лошите сайтове, на които съм играл. Чувал съм за хора, чакащи МЕСЕЦИ, без да бъде обработено обратно изкупуване.

Автоматичен превод:
brandonsf415
преди 2 дни

Здравейте, имате ли проблеми тук или просто чухте какво се случва с другите играчи? Вероятно ще бъда по-щастлив, ако нямате проблеми, но за да съм сигурен, питам, за да знам. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 дни

Здравейте - да, имах същите проблеми и затворих акаунта си преди месеци поради това.

Автоматичен превод:
brandonsf415
преди 22 часове

Това е добър ход, вярвам.

Намерихте ли някои по-безопасни казина?


Автоматичен превод:
brandonsf415
преди 22 часове

О, жалко, значи не си получил пари, нали? Някакво социално казино ли е, предполагам, прав ли съм? Ако е така, тогава трябва да е трудно да се теглят пари в такива казина и те не работят съвсем като нормалните казина.

Ако е социално казино, мога да споделя с вас тема, в която Радка се опита да намери повече информация за него и тя го обобщи перфектно. Няколко играчи участваха там и намериха важна информация, така че в случай, че се интересувате. 😉

Автоматичен превод:
Jaro
преди 15 часове

да, така е и работя с моята банка, за да си върна парите от депозита.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини