sunriseslots no paga

преди 1 година от Evanatalia
|
1585 преглеждания 6 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Здравейте, получавам плащане повече от три месеца и нищо, не играйте, защото ако спечелите, не виждате наградите

Автоматичен превод:
Evanatalia
преди 1 година

Здравейте,

можете ли да обясните допълнително, моля? Ако разбирам правилно, вероятно сте поискали тегленето - преди 3 месеца(?) и оттогава балансът ви е заключен - Ако мога да предполагам, поради предстоящото теглене. Какви награди не можете да видите, моля?

Съвсем сигурен съм, че трябва да има някаква причина, защото три месеца са далеч над нормалното време за изчакване.

Можете ли да проверите цялата си предишна комуникация с казиното (имейли или други съобщения), само за да сте сигурни, че не сте пропуснали нищо, моля?



Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Да, разбира се, преди повече от три месеца направих тегленето, пиша им и ми казват, че закъсняват с плащанията.

Но е абсурдно, това е в две казина, това на sunriseslots и pockieplace3

file

това съобщение е от петък, но като това имам поне 10

Автоматичен превод:
Evanatalia
преди 1 година

Здравейте,

благодаря ви за вашата екранна снимка. Честно казано, не мога да говоря испански, така че само предполагам какво може да съдържа. Бихте ли копирали и поставили текста в тялото на публикацията си, за да може да бъде автоматично преведен, моля?

По-важното е, че три месеца са почти неприемливи.

Бих обмислял да подам жалба.

Автоматичен превод:
преди 1 година

И къде да подам жалба?

Писах им за всички имейли, които имат

Автоматичен превод:
преди 1 година


този ден е, когато го одобриха, месец преди да направя изтеглянето

Публикация на Evanatalia Редактиран от Radka
Причина: чувствителна лична информация, публикувана на екранната снимка
Автоматичен превод:
Evanatalia
преди 1 година

Здравей,

първо, никога не споделяйте публично пълното си име, дата на раждане и адрес, особено наведнъж - не е безопасно.

Изтрих екранната снимка.

Второ, можете да подадете жалбата тук:

https://casino.guru/complaints/create


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини