ФорумОбсъждане на жалбиStickywilds липсва теглене

Stickywilds липсва теглене

преди 2 години от tarnz87
|
2490 преглеждания 4 отговора |
|
преди 2 години

Казиното ми изпрати имейл на 20 юни, за да каже, че тегленето ми за $1012 е одобрено и ще отнеме 3-5 работни дни. Откакто чаках моите други тегления за $2k, $500, $2k не минаха никакви проблеми. Но само този. Започнах чат на живо, който го предаде на съответния отдел и те ми изпратиха имейл на 30 юни. Минаха още 5 дни и все още няма актуализация от тях.

Автоматичен превод:
tarnz87
преди 2 години

Здравей,

Съжалявам, но изглежда, че само поддръжката на казиното или да кажем, че финансовият отдел може да изясни какво се е случило и също така да потвърди, че това теглене е продължило.

Няма начин да ви помогна с това, за съжаление.

Предлагам ви да изчакате няколко дни и ако парите не бъдат получени до края на тази седмица, трябва да подадете жалба.

Но както вече писах, сътрудничеството с казиното ще бъде от решаващо значение, така че имайте предвид, че оплакването може да отнеме доста време.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Оценявам отговора и ще се свържа в края на седмицата, ако не отговорят.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Актуализация:

Днес получих липсващите средства.

Автоматичен превод:
tarnz87
преди 2 години

Това е страхотно!

Все пак мисля, че тегленето може да бъде по-бързо.

Ще потърсите ли ново казино с по-добра платежна система, чудя се?


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини