5 или 6 дни не са много, за да бъда честен. Поддръжката обикновено създава билет и го препраща към друг отдел. Те чакат на опашка, докато не бъде проверен от някой. Няма да се притеснявам, докато не кажат, че сте направили нещо нередно според тях.
5 or 6 days isn't too much to be honest. The support usually creates a ticket and forward it to another department. They it's waiting in a queue until it's checked by someone. I wouldn't be worried until they say you did something wrong according to them.
Получаването на първата печалба обикновено отнема повече време от получаването на друга печалба. Проблемът може да е в по -високата сума, както вече споменахте. Дори нямаме това казино в нашата база данни, така че увеличаването на жалбата не би било възможно. Вече помолих колегите си да разгледат уебсайта им и да добавят новото ревю.
Getting the first winning usually takes longer than getting another winning. The issue might be the higher amount as you already mentioned. We don't even have this casino in our database so rising the complaint wouldn't be possible. I already asked my colleagues to take a look at their website and add the new review.
Даниел,
Получих обаждане от маркетинг директора и се съгласих да уредя печалбите.
наздраве и благодаря.
мога ли да ви помоля да изтриете жалбата, която съм регистрирал, и също така да изтрия всяка публикация, която съм направил за уебсайта.
Daniel,
I got a call from the marketing head and agreed to settle the winnings.
cheers and thanks.
can I please ask you to delete the complaint that I have registered and also delete any post that I have made for the website.
Радвам се да чуя това 🙂 Що се отнася до жалбата - можете да я напишете директно в жалбата си, че искате да я затворите, защото тя е уредена с казиното, или можете да изпратите заявката на reputation@casino.guru
I'm glad to hear this 🙂 Regarding the complaint - you can write it directly in your complaint that you wish to close it, because it's been settled with the casino or you can send the request to reputation@casino.guru
Здравейте Вишал, моля, изпратете ми номера си за връзка
Hi vishal plz send me your contact number
Здравейте, този форум не поддържа лични съобщения - само любезна бележка 🙂
Hello, this forum does not support private messages - just a kind note 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.