ФорумОбсъждане на жалбиStar111.com не плаща печалбите ми

Star111.com не плаща печалбите ми

преди 2 години от vishaljobs85
|
4057 преглеждания 6 отговора |
|
Добавете пост
vishaljobs85
преди 2 години

Здравейте, какви са причините, които ви дават?

Автоматичен превод:
vishaljobs85
преди 2 години

5 или 6 дни не са много, за да бъда честен. Поддръжката обикновено създава билет и го препраща към друг отдел. Те чакат на опашка, докато не бъде проверен от някой. Няма да се притеснявам, докато не кажат, че сте направили нещо нередно според тях.

Автоматичен превод:
vishaljobs85
преди 2 години

Получаването на първата печалба обикновено отнема повече време от получаването на друга печалба. Проблемът може да е в по -високата сума, както вече споменахте. Дори нямаме това казино в нашата база данни, така че увеличаването на жалбата не би било възможно. Вече помолих колегите си да разгледат уебсайта им и да добавят новото ревю.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Даниел,

Получих обаждане от маркетинг директора и се съгласих да уредя печалбите.

наздраве и благодаря.

мога ли да ви помоля да изтриете жалбата, която съм регистрирал, и също така да изтрия всяка публикация, която съм направил за уебсайта.

Автоматичен превод:
vishaljobs85
преди 2 години

Радвам се да чуя това 🙂 Що се отнася до жалбата - можете да я напишете директно в жалбата си, че искате да я затворите, защото тя е уредена с казиното, или можете да изпратите заявката на reputation@casino.guru

Автоматичен превод:
vishaljobs85
преди 1 година

Здравейте Вишал, моля, изпратете ми номера си за връзка

Автоматичен превод:
Bharat009
преди 1 година

Здравейте, този форум не поддържа лични съобщения - само любезна бележка 🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини