Здравей Радка,
Благодаря за отговора, разбирам напълно, че синът ми е отчасти виновен тук. Виждам как създаването на акаунт с фалшиви данни не е честно спрямо казиното.
Това, което обаче не разбирам, е, че ако лицензираните казина трябва да извършват проверки за идентификация, тогава защо stake.com не е попитал веднъж това. Четох в един от форумите на казино гуру, че някои казина искат това само по време на тегления или след/около £2500 са депозирани.
Но това казино му позволи да вложи всичките си спестявания от над 7000 британски лири и наистина ми е трудно да повярвам, че нямат вътрешни процеси, които да маркират нещо подобно.
Като позволяват на сина ми просто да се регистрира и да депозира толкова много пари, как пречат на непълнолетните да залагат на техния сайт? Сигурен съм, че синът ми не е единственият, който прави това, буквално всяко дете може да се регистрира в това казино и да въведе дата на раждане, показваща възраст над 18 години и да продължи да играе хазарт както обикновено.
Не е ли процесът на идентификация на място, за да пропусне по същество подобни ситуации. Дори тогава разбирам, че казината може да не са в състояние да извършат проверките незабавно, но прегледах извлеченията от казиното, които синът ми предостави. Той е там в продължение на период от 2 месеца с няколко депозита, мисля, че всичко се равнява на повече от £7,000. Със сигурност в този момент казиното действат небрежно, нали? Умишлено избягвайки всякакви проверки, за да гарантират, че синът ми продължава да губи парите си там, да речем след месец или след £2500 депозити, те бяха наложили проверка на самоличността, тогава сумата на депозитите щеше да бъде много по-малка от всичките му спестявания.
Точно както трябва да има справедливост към казиното, не трябва ли да има справедливост към сина ми в тази ситуация? Защото от това, което виждам, синовете ми откриха акаунт в сайт за хазарт с фалшиви данни, което е погрешно. Но след няколко депозита и месеци на активност, казиното никога не е извършило проверка за идентификация или проверка на достъпност или ограничени депозити, защото те просто експлоатираха непълнолетен, който не знаеше нищо по-добре от това да продължи да се връща там, губейки парите си.
Благодаря Радка, знам, че има много за четене, но това трябва да е едно от най-лошите неща, които се случват в нашето семейство, това са всички спестявания, които съм заложил за него от раждането и след това да разбера, че парите вече са в офшорка казино, които отказват да признаят грешката си, са просто сърцераздирателни. Ако бяха лицензирани в Обединеното кралство, можех да се опитам да отнеса въпроса до съда, тъй като бях посъветван от комисията по хазарта на Обединеното кралство да отнеса въпроса до съда за малки искове. Но с това казино изглежда сякаш казиното и неговите регулатори са пасивни и платформата на казино гуру е всичко, което трябва да ме подкрепи или поне да поставя под въпрос казиното относно неговата практика.
Hi Radka,
Thanks for the reply, I understand completely that my son is partially to blame here. I see how creating an account with false details is not fair to the casino.
However, what I don’t understand is, if licensed casino’s are required to complete identification checks, then why has stake.com not once asked this. I’ve read on one of the casino guru forums that some casinos only ask for this during withdrawals or after/around £2,500 has been deposited.
But this casino has allowed him to put in his whole savings of over £7,000 and i really find it hard to believe that they had no internal processes to flag something like this.
By letting my son simply sign up and deposit so much money, how are they preventing minors from gambling on their site? Im sure that my son is not the only one doing this, literally any child can sign up on this casino and enter a date of birth showing age to be above 18 and carry on gambling like normal.
Isn’t the identification process in place to essentially omit situations like this from happening. Even then I understand that the casinos might not be able to do the verifications immediately, but i’ve looked the casino statements that my son provided. He’s been on there for a span of 2 months with several deposits I believe it all added up to well over £7,000. Surely at this point, the casino are acting negligently aren’t they? Purposely avoiding any checks to ensure that my son keeps losing his money there, say after a month or after £2,500 in deposits, they had enforced an identity verification, then the sum of deposits would have been a lot less than all of his savings.
Just like there should be fairness to the casino, shouldn’t there be fairness to my son in this situation? Because from what i can see, my sons opened an account with a gambling site with false details which is wrong. But after several deposits and months of being active the casino has never conducted an identification check or an affordability check or limited deposits because they were simply exploiting a minor who didn’t know any better than to keep going back on there losing his money.
Thanks Radka, i know its a lot to read but this has to be one of the worst things that’s happened in our family, thats all the savings i have put aside for him since birth and then to understand that the money is now with an offshore casino who are refusing to acknowledge their mistake is just heartbreaking. If they were licensed in the uk, i could have tried to take the matter to court as i was advised by the UK gambling commission to take the matter to small claims court. But with this casino it seems as though the casino and its regulators are passive and the casino guru platform is all i have to support me or at least question the casino on its practice.
Автоматичен превод: