Здравейте, и въз основа на вашата жалба, това казино, наречено „BrasiliaWin", за съжаление е непознато за нас. Съжалявам, че го казвам, но в такава ситуация имаме много ограничени познания за това как работи казиното и отгатването на резултата не е опция.
Сътрудничеството и разследването обаче са неизбежни части от процеса, тъй като не сте споделили много, за да обясните проблема, бих искал да ви помоля да получите достъп до жалбата си сега ( щракнете или докоснете тази зелена връзка 👈), за да предоставите допълнителни информация. Само тогава Вероника може да продължи напред с проблема.
Не се притеснявайте, ако имате въпроси или просто се нуждаете от допълнително обяснение относно процеса на оплакване, просто попитайте.
Друга възможност е да прегледате официалните инструкции 👈
Hello, and based on your complaint, this casino called "BrasiliaWin" is sadly unknown to us. I'm sorry to say that, but in such a situation, we have very limited knowledge of how the casino operates, and guessing the outcome is not an option.
Cooperation and investigation, though, are both inevitable parts of the process, since you have not shared much to explain the issue, I would like to ask you to access your complaint now (click or tap this green link 👈) in order to provide further information. Only then can Veronika press forward with the issue.
Don't worry, if you have questions, or just need further explanation concerning the complaint process, just ask.
Alternatively, browse the official instructions 👈
Автоматичен превод: