Изглежда, че е имало проблем с тегленето ви. така ли
Какво се случи, след като го опитахте отново? Поправиха ли го или трябваше да се свържете с поддръжката на казиното?
Винаги, когато възникнат проблеми като този, най-доброто нещо, което можете да направите, е да попитате чата на живо дали има наличен. Трябва да се опитат да го оправят.
Кажете ни, моля, каква е ситуацията сега.
It looks like there was some problem with your withdrawal. Is that so?
What happened after you tried it again? Did it get fixed or did you have to contact the support of the casino?
Whenever issues like this arise, the best thing to do is to ask the live chat if there is any available. They should try to sort it out.
Let us know, please, how the situation is now.
Направих всичко, сам написах имейли, но не получих отговор, мисля, че когато спечелих, беше клауза в правилата и условията. Някак си трябваше да изтегля печалбите, след като прочетох за това онлайн
I did everything, wrote emails myself, but got no reply, I think when I won it was a clause in the terms and conditions. Somehow I had to withdraw the winnings, after reading up on it online
Hab ich alles gemacht , selbst email geschrieben, aber keine Antwort bekommen , denke als der Gewinn war war es eine Klausel in der agb . Irgewss mit Gewinn zurück ziehen , nach nachlesen im netz
И така, какво е положението сега?🤔
Спечелихте ли нещо в края, което бихте искали да изтеглите сега?
Моля, напишете малко повече подробности относно това и ни уведомете, ако имате нужда от помощ. Ние сме тук за вас.
So, what is the situation now, though?🤔
Did you win something at the end that you'd like to withdraw now?
Please write some more details regarding this, and let us know if you need some help. We are here for you.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.