НачалоФорумОбсъждане на жалбиSnai блокира акаунти в игри без причина

Snai блокира акаунти в игри без причина

преди 2 години от fracali97
|
3 853 преглеждания 7 отговора |
|
преди 2 години

Някой от вас случайно да е бил блокиран от snai за член 14? изминаха няколко месеца, откакто snai блокира игрални акаунти за нарушение на член 14, което никой не извършва, при всичко това нямате достъп до сайта и имейлите не отговарят или отговарят с изключително забавяне, операторите не знаят нищо и дават отговори на случаен принцип


ps: Изпратих оплакване благодарение на вашия сайт да видим дали мога да го реша

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
fracali97
преди 2 години

Здравейте, намерих техните правила и условия , но не можах да намеря член 14. Какво пише в статията?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Член 14 - Спиране на изпълнението 1. Дилърът по своя инициатива или по изрично искане на AAMS или на съдебния орган може по всяко време, като съобщи причината на Клиента, да спре изпълнението на договора за не повече от от сто и осемдесет дни последователно - с изключение на по-дълъг срок при наличие на разследвания от съдебния орган - когато това е необходимо за осигуряване на прозрачност, безопасност, редовно изпълнение на услугата и нейното управление, както и поради непреодолима сила .

Автоматичен превод:
fracali97
преди 2 години

Здравей,

Бих казал, че е доста смешно - по ироничен начин - защото частта "като съобщава причината на клиента" означава, че това правило е само възможност, така че казиното може да се защити в случай на измама(?) От моя гледна точка от гледна точка, причината за прилагането на такова правило трябва да бъде съобщена на клиента. Ако мога да предполагам, че акаунтът ви е затворен за някаква проверка за сигурност, но все пак смятам, че трябва да ви се каже повече от това, че сте нарушили член 14.


Да видим какво ще разберем.


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

причината е следната: Следователно ние потвърждаваме, че са в ход технически проверки, за да се установи дали използвате множество акаунти за игри


но имам само един акаунт за игра, който е блокиран от snai

Автоматичен превод:
fracali97
преди 2 години

Фактът, че искат да проверят акаунта ви, е приемлив, но чакането за 180 дни е напълно неприемливо. Имате ли предстоящо теглене или положителен баланс по сметката в казиното?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Нямам чакащо теглене

Имам 650 евро в сметката си

Автоматичен превод:
fracali97
преди 2 години

Освен това според вашата жалба не сте взели никакъв бонус, така че всичко е реален баланс.

Възможно ли е някой от вашето семейство или домакинство да играе и в казиното?

Може ли някой от вашия квартал да сподели вашата интернет връзка?

Това са най-често срещаните въпроси, когато става въпрос за правилото за множество акаунти. Така че просто питам.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини